Jump to content

shohayon

  • פרסום הודעות

    62
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות shohayon

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אסביר- א. הסיבה שהחוט דק יותר כי פשוט לא היה לי חוט עבה יותר. ב. הוא מחובר לרוורס בוודאות- כי לפני כן היו לי חיישני רוורס וחיברתי אותו דבר כמותם. (למנורת הרוורס).
  2. לא טעיתי בחיווט באופן ודאי. כי המציאות שהכול עבד פיקס. וגם עבדתי ע"פ מדריך סדור. מה שעשיתי זה - הארכתי את החוט שצריך להגיע לפלוס עם חוט דק יותר כלומר אם החוט הקיים הוא 0.75 לדוגמא, השתמשתי ב 0.25.- וייתכן שזה גרם לכך שהמצבר אחרי יומיים הלך או שזה סתם צירוף מקרים?
  3. תודה רבה על העזרה המקצועית, אני הארכתי את הכבל הקיים עם חוט דק יותר , אומנם הכול עבד חלק. אבל לאחר יום או יומיים פתאום המצבר הלך.. מעניין אם זה קשור.
  4. שלום וברכה, רציתי להתייעץ, אני מעוניין לבצע קידוח חדש כדי להשחיל כבל של מצלמת רוורס, (כוונתי היא שהקידוח יאפשר להשחיל את הכבל אל תוך תא המטען.) אני לא מעוניין להשתמש בחורים הקיימים, כי החוט קצר מידי, והחיבורים יוצאים בחוץ. בברכה שמעון
  5. צריך לפרק את הנורה,ואם אני משחיל משמה זה יוצא לתוך התא מטען?
  6. שלום, יש ברשותי מאזדה 3 שנת 2006, התקנתי מצלמת רוורס-עובדת מצוין. שאלה מקצועית-הכבל שיוצא מהמצלמה עובר מתחת לרכב עד שמושחל אל פנים הרכב. הנגזרת מכך היא שהחיבורים בין הבננות ממוקמים מתחת לרכב,ואני חושש שבחורף יגיעו מים ויהרסו את המצלמה והחיבורים. רציתי להתייעץ האם כדאי לבצע קידוח ולהשחיל את החוטים ממקום קרוב? או שייתכן שקיים מקום להשחיל ולא זיהיתי? בברכה
  7. תודה רבה לך. לבסוף הלך המצבר והאלטרנטור עובד בצורה מעולה. חסכת לי המון כאב ראש עם חאפר שלא בהכרח רמאי יכול להיות שזה נטו חוסר מקצועיות.
  8. אם אפשר שאלה נוספת, מדוע החשמלאי לא הציע לי קודם להחליף את המצבר ורק לאחר מכן לבדוק את הטעינה? הוא מיד אמר שהאלטרנטור תקול.
  9. החלפתי מצבר לפני שנתיים או פחות. ביצעתי בדיקה עם רב מודד פשוט שיש לי בבית. כשהרכב כבוי- המצבר מראה 8.69 כשהרכב דלוק עם שילוב של גז קצת- הוא מתפס בין 12 13.5 בערך. אפשר להסיק מסקנה כלשהי?
  10. שלום וברכה, יש ברשותי מאזדה 3 2006, בתחילת השבוע הרכב התחיל להתקשות בהנעה אך לאחר פעמיים הניע,אתמול הוא לא הניע חיברנו כבלים והניע, היום בבוקר שוב,חיברנו כבלים והניע. נסעתי לחשמלאי בעיר, הוא חיבר רב מודד ומכשיר נוסף , ואמר לי שהאלנטרנטור הלך ללא ספק והמצבר תקין. (נסעתי לחשמלאי נוסף כי לא הייתי סגור עליו והוא חיבר רב מודד ואמר לי שהמצבר הלך, אין לי מושג מה הלך באמת),מישהו יכול לסייע? החשמלאי השני אמר לי שאם היה הולך אלטנרטור הרכב היה עוצר באמצע הדרך,ובנוסף הייתה צריכה להידלק מנורת מצבר בלוח שעונים (וזה לא קרה). חשוב לציין שהחשמלאי הראשון הציע לי אלטרנטור ב400 שקל
  11. יש לי חוט שיוצא מהמערכת שכתוב עליו-שליטת הגה. מישהו יודע איך לזהות את החוט של הכפתורי הגה ברכב? מאזדה 3 2006. בברכה שמעון
  12. אין מקום במערכת שניתן לחבר את החוט האדום. לא עובדים הכפתורים על ההגה.
  13. שלום וברכה, קניתי מערכת מולטימדיה למאזדה 3, הדגם הזה: () התקנתי את המערכת והיא פועלת בצורה טובה, מעוניין לשאול: 1.האם יש דרך שהכפתורים על ההגה יוכלו לשלוט על המערכת? (כרגע אין להם שום משמעות). 2.מבחינה מקצועית היכן הכי נכון למקם את האנטנה של ה GPS שמסופקת עם המערכת? 3.מגיעה מצלמת רוורס עם המערכת,וישנו קבל עם בננה צהובה בשני הצדדים שיוצא ממנו גיד אדום בשני הצדדים(מצורפת תמונה) לאן מחברים את הגידים הללו? בברכה
  14. תודה רבה לך על התגובה המהירה והברורה. בדיעבד לא ביצעתי איך שהצעת. אלא פשוט פירקתי מנגנון תקין ברכב, וחיברתי ועבד. לכן המשמעות היא שהלך המנגנון. צריך להזמין חדש , אם אני קונה בארץ זה הפרשי מחירים משמעותי?
×
×
  • Create New...