Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתה שיחה ארוכה ונחמדה עם מנהל המוסך.

נראה שהכיוון חיובי, הוא צריך לחזור אלי עם תשובה סופית ביומיים הקרובים.

בינתיים קיבלתי שני עצי ריח. :lol:

 

כשיהיה יותר מה לעדכן, אעדכן.

מעניין באיזה סמיילי אעדכן. :roll:

הפאביה נמכרה.:-(

 

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עקצת :)

2 עצי ריח שגורמים להשתקה של לקוח אחד ולמהנל המוסך להחליק את זה כאילו לא קרה כלום.

 

איך יכול להיות ששנים מתלוננים על היחס והשירות המחפיר של צ'מפיון והם עדין מצליחים כאילו הצרכן לא קיים?

לא הגיוני.

אם זכרוני אינו מטעה אותי, אצל פיאט השירות הגרוע גרם להם למכה קשה במכירות.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

 

באיזו זכות אתה מכניס לבעלי סקודה בישראל מילים לפה וקורא לרכבים שלהם (בשורה התחתונה) "דפוקים" ועול מעלה שרשור שכזה, בהתחשב בעובדה שאין בבעלותך את הרכב, ועוד בא בטענות על דבריי? אתה קורא את מה שאתה רושם, או סתם לחץ על אותיות במקלדת?

 

אין לך שום זכות ולו הקטנה ביותר להביע את דעתך בעיניין, וזה עד שלא תרכוש רכב כזה ועוד לארגן מחאות על דעת עצמך. למיטב ידיעתי אתה בכלל לא בארץ, אתה תכננת לארגן הפגנות מהונג קונג?!

 

 

.

גיא רד מהעץ,

 

הדבר היחיד שאמרתי על הפאביה זה שיש כאלה שמתלוננים עליה, לא כתבתי שאלה רכבים דפוקים, כן כתבתי שאתה ואוראל ניפחתם את "הילת" הרכב הרבה מעבר למה שמגיע לו.

כבר ציינתי בעבר שהפאביה בסה"כ רכב חביב, בטח לא מדהים כמו שאתם מציירים אותו, זה הכל.

 

לגבי אם מותר לארגן מחאות או לא, זו זכותו של כל אדם ואף אחד לא ממש צריך לשאול אותך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
סתם הערת ביניים:

 

אני חושב שכל הכבוד לזיו (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx20vt) שבחר להגיב פה.

הוא אמנם לא נותן תגובה רשמית מטעם צ'מפיון כי זה לא תפקידו וטוב שישאיר זאת לאלו שזה מקצועם, אבל הוא בהחלט נכנס אל גוב האריות כשהוא מודע שיספוג הרבה חיצי ביקורת ויצטרך לתת הרבה הסברים, חלקם על דברים שלא קשורים אליו ושאינם בשליטתו.

 

בעקבות התגובות האלו הסיכוי שאני אכניס את ה-VRS שלי למוסך ברמת החיל עלה משמעותית, כי נראה שעם איש שירות כזה אני ארצה לעבוד (לא מכיר אותו).

נקודת אור משמעותית-אנחנו עצרנו קניה של יטי שתוכננה ליולי.

במידה ונחדש, הבחירה שלי באיש השירות היא ברורה.

-

פורסם
סתם הערת ביניים:

 

אני חושב שכל הכבוד לזיו (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx20vt) שבחר להגיב פה.

הוא אמנם לא נותן תגובה רשמית מטעם צ'מפיון כי זה לא תפקידו וטוב שישאיר זאת לאלו שזה מקצועם, אבל הוא בהחלט נכנס אל גוב האריות כשהוא מודע שיספוג הרבה חיצי ביקורת ויצטרך לתת הרבה הסברים, חלקם על דברים שלא קשורים אליו ושאינם בשליטתו.

 

בעקבות התגובות האלו הסיכוי שאני אכניס את ה-VRS שלי למוסך ברמת החיל עלה משמעותית, כי נראה שעם איש שירות כזה אני ארצה לעבוד (לא מכיר אותו).

גם אני.

פורסם

בשורה התחתונה א' הוא לקוח נאמן.

גם אם ישנן טעויות שנעשו מצד הלקוח, היבואן היה צריך לפתור עימו את הבעייה.

הסאגה הזו לא תורמת לשני הצדדים.

.

-

פורסם

לגבי אם מותר לארגן מחאות או לא, זו זכותו של כל אדם ואף אחד לא ממש צריך לשאול אותך.

 

לשאול אתה צריך לא רק אותי, אלא גם את כל בעלי הפאביות, שבינתיים מתפוצצים מצחוק לאור השרשור הזה. אתה מנדב אותנו למחאה מבלי שנדע? אם היית שואל מראש היית מקבל תשובה שלילית, אך העדפת לקבוע עובדות בשטח. כשהייתי ברמי לוי בקניות בסופ"ש שעבר רציתי לרכוש פקוקורן, אני נשבע לך שלקרוא שרשור כזה בלי פקוקורן זה עונש.

 

אני עדיין לא מבין איך רצית לארגן מחאה מהונג קונג. גם אם הרכב שלי היה לימון כמו הרכב של א', אתה ציפית שאני ארק לבאר שממנה אני שותה?

ולכל הסטנדאפיסטים שצוחקים על הפאביה: אם תצטרכו התנעה עם כבלים דברו איתי.

פורסם

בשמחה, רק תוודא שאתה זוכר כיצד לפתוח את מכסה המנוע.

 

יאללה, מיצינו את השרשור. עידן, ערכת כאן יופי של ניסוי, שלאור תוצאותיו העגומות, מוסר ההשכל שאני לוקח עמי ממנו הוא שאין לבעלי כל אותן מכוניות בעייתיות על מי להלין, אלא על עצמם.

ליל מנוחה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...