Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה מומלץ : קורולה 2002 , אסטרה 2005 , פיגו 307 2003?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שהקורולה הכי זול לחזיק אותה אבל אני לא אוהב את הצורה שלה והיא מאוד פשוטה , 307 יפה מאובזרת אבל אני חושב שהיא עדינה ואני מחפש אוטו חזק , האסטרה דרך אגב יש לי אסטרה אבל שנתון נמוך אבל רכב חזק ואמין אבל מב בקשר ל 2005 1.8 ? ומה בקשר לאחזקת הרכב ?

פורסם

קודם כל -

מה הצרכים?

מה התקציב?

מה השאלות?

 

כדאי שתסדר קצת את הפוסט שלך כדי שיוכלו לענות לך ביותר מסודר ושאנשים יוכלו לקרוא ולהבין מה אתה מנסה להגיד (או לשאול?)

OCTAVIA 1.4TSI 2010

:wink:

פורסם

אני חושב שהשאלה מאוד ברורה לפי הרכבים שאני מציג בוא אתה יכול להבין פחות או יותר גודל התקציב , מה אני רוצה ? שאני אומר לך קורולה היא חסכונית וזול להחזיק אותה אז אתה יכול להבין שהנקודה הזאת חשובה לי וכשאני אומר הצורה של הרכב לא מוצא חן אז גם אפשר שזה עוד פאקטור חשוב לי וכשאני אומר אסטרה אוטו חזק אז אפשר להבין שזה מה שאני מחפש אוטו חזק יפה ולהחזיק אוטו לא נגיד שיהיה זול אבל מסביר בטח גם כמה שפחות תקלות . לא צריך IQ גבוהה אחי כדי להבין את השאלה שלי ואני מקווה שתעזור לי מהניסיון שלך תודה

פורסם
אני חושב שהשאלה מאוד ברורה לפי הרכבים שאני מציג בוא אתה יכול להבין פחות או יותר גודל התקציב , מה אני רוצה ? שאני אומר לך קורולה היא חסכונית וזול להחזיק אותה אז אתה יכול להבין שהנקודה הזאת חשובה לי וכשאני אומר הצורה של הרכב לא מוצא חן אז גם אפשר שזה עוד פאקטור חשוב לי וכשאני אומר אסטרה אוטו חזק אז אפשר להבין שזה מה שאני מחפש אוטו חזק יפה ולהחזיק אוטו לא נגיד שיהיה זול אבל מסביר בטח גם כמה שפחות תקלות . לא צריך IQ גבוהה אחי כדי להבין את השאלה שלי ואני מקווה שתעזור לי מהניסיון שלך תודה

 

אני אמנם לא הכתובת לייעוץ לרכב..

אבל הייתי חייב להגיב ולציין שיש לך דרך מאוד מיוחדת

קודם לרדת על הבן אדם ואז לבקש ממנו עזרה.

בהצלחה !

פורסם

אל תקח ללב אחי לא התכוונתי לפגוע באף אחד קצת נדהמתי שהשאלה שלי היתה ברורה ולא הבין אותה , בכול זאת אנחנו נמצאים כאן לעזור אחד לשני בנסיון שלו , לגבי הונדה אוטו יפה אבל מבפמנים לא מה שהוא ומה עדיף הוא או טיוטה ?

פורסם

פיגו 307 - יש להם בעיות חשמל רכב לא מומלץ

טויוטה - רכב טוב אמין אבל במושב האחורי צפוץ קצת,בתקציב זה אפשר למצוא רכבים אחרים כי בשנון זה הוא קצת מיושן

אסטרה 2005 - לא מכיר לא נסעתי איתו

מה אם מאזדה לאנטיס 2004 רכב טוב ואמין ויש שוק גדול ?

×
×
  • תוכן חדש...