Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הם ירדו למחתרת עד שיחליפו להם את הגומיות של קורות A, כפתורים מתקלפים, יתקנו הצתה, יחליפו חגורת בטיחות, יחליפו לוחות שעונים ומחשבי דרך.

 

אחרי שכל אלה יוחלפו תוכל למצוא אותם שוב בפורום ייעוץ מספרים סיפורי גבורה על איך הפאביה נלחמה איתם בששת הימים כתף לכתף ולא התעייפה וכמה היא הרכב הכי טוב בעולם (גם אם הוא מתפרק כמעט לחלוטין לאחר 15K קילומטר.

 

זה לא שיש תקלות ברכב, הוא פשוט רובוטריק, זו הסיבה שהוא כל פעם מתפרק.

 

מדהים אותי איך אנשים נותנים חתיכת רשימת תקלות שהרכב צבר על פני 15K קילומטר מיום עלייתו לכביש והם מקבלים את זה בשלוות נפש ואומרים "רק זה מה שקרה לו, זה הכל".

 

.

בכתבה של YNET כתוב שהיו לה תקלות במסך , אבל שום דבר מזה לא היה כתוב כאן ! אני יכול לשאול את כל ' מועצת הלול ' שנאלמו ? למה הם המשיכו עם ההמלצות בפורום ? זה יפה להמשיך שנה שלמה בלי להגיד אפילו מילה על התקלות שיש להם ? התקלות חזרו אצל החברים שלהם , זה לא נדיר

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה לא סותר את מה שאמרתי, צ'מפיון - אליהם צריכה לבוא האצבע המאשימה, ואין פה מקום להכללות על סקודה או קונצרן VAG. פשוט מאוד צורת הטיפול של צ'מפיון בלקוחותיה מחרידה והיכולת שלה לשמור על ה"שם" של המותג אפסית, חבל.

 

דווקא לי אין תלונות. אחרי שנה עם ה- 160, אחד הפנסים הקדמיים שלי גמגם. פליקס אמרו: זאת נורה, וזה לא באחריות - 40 ש"ח. יכולתי להתעקש, משום שהאחריות היא "פגוש אל פגוש", אבל החלטתי ש- 40 ש"ח זה לא נורא. הם החליפו וגילו שהבעיה לא נפתרה. בלי להתבלבל בכלל, החליפו לי את כל הפנס בחדש, תוך שעה, וכמובן שזיכו אותי על הנורה.

 

מכאן השאלה: האם הטיפול בסקודה לקוי בכוונה (נניח נתוך זלזול, לא חייב להיות ממש בכוונה) או במקרה? האם הבעיה במוסך המרכזי של סקודה בלבד, או ביבואן עצמו?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בכתבה של YNET כתוב שהיו לה תקלות במסך , אבל שום דבר מזה לא היה כתוב כאן ! אני יכול לשאול את כל ' מועצת הלול ' שנאלמו ? למה הם המשיכו עם ההמלצות בפורום ? זה יפה להמשיך שנה שלמה בלי להגיד אפילו מילה על התקלות שיש להם ? התקלות חזרו אצל החברים שלהם , זה לא נדיר

 

אל תיהיה ילד, אף אחד לא אוהב לקנות מוצר, לשבח ולהלל אותו בלי סוף ופתאום לגלות שהוא קנה לימון.

 

תזכור שאת הלימון הזה שהוא קנה הוא גם אמור למכור בשלב מסויים.

 

אתה שראית עכשיו את הכתבה ב-YNET, מוכן לקנות את הרכב שבכתבה ? (הרכב של אמא של אוראל).

 

כמובן שלא, עם או בלי אחריות.

 

למה עדיין המשיכו עם ההמלצות בפורום ? כי לפחות חלקם של הממליצים באמת "ילדים" שאין להם נסיון ממשי על רכב אחר או על רכב שמחזיקים מעל שנה-שנתיים ולכן הכל נראה ורוד.

 

לך תקנה פרארי, תיסע בה 600 קילומטר בחודש במשך שנה, מבטיח לך שלא תראה יותר מדי מוסך בתקופה של שנה, לאחר שנה תמכור את הרכב ותקנה פרארי נוספת חדשה מהחברה, תחזיק אותה גם למשך שנה באותם תנאים.

 

כעבור 4 שנים מה תיהיה המסקנה שלך ?

 

אין על פרארי, הרכב היחיד בעולם שנותן לך פחות מ-5 שניות למאה עם אפס תקלות ב-4 שנים (העובדה שב-4 שנים הוצאת 4 רכבים נפרדים מהחברה ושכל אחד מהם בקושי נסע שולית לגמרי, כמובן).

 

יש לי חבר כזה, עם גאיירדו ספיידר, יש לו את הרכב כבר שנה וחצי, הרכב לא ראה מוסך למעט טיפול תקופתי (אז מה אם הרכב עבר בשנה וחצי רק 3000 קילומטר).

 

:roll:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן - הרגת אותי מצחוק ! :-D

 

מדהים אותי איך אנשים נותנים חתיכת רשימת תקלות שהרכב צבר על פני 15K קילומטר מיום עלייתו לכביש והם מקבלים את זה בשלוות נפש ואומרים "רק זה מה שקרה לו, זה הכל".

 

במיוחד הקטע הזה שמצוטט למעלה.

 

אם הייתי קונה רכב חדש מהניילונים, על תקלה אחת עוד הייתי שותק, אבל כזו רשימת תקלות ?

 

ראבאק, היפנית שלי כבר זקנה, בת שבע אוטוטו, ובחודש שעבר הייתה לה את התקלה הראשונה

 

מיום שהיא עלתה על הכביש: נשרפה לה נורה, וגם - נורת חנייה ולא נורת דרך !!! :lol:

 

פאבייה? לא תודה, לא בשבילי בכל אופן.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

לקרוא את השירשור ולא להאמין למסקנות שהגעתם אליהם.

 

לא לקנות סקודה, רכבים בעייתים , לא יצאתם קצת מפרופורציה ??

יש איזה יצרן איזוטרי מיפן שלא מפסיק להוציא ריקולים לרכבים שלו על בעיות בטיחות חמורות , משום מה ליצרן הנ"ל אתם נוטים לסלוח ועולם כמנהגו נוהג, אבל סקודה...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לקרוא את השירשור ולא להאמין למסקנות שהגעתם אליהם.

 

לא לקנות סקודה, רכבים בעייתים , לא יצאתם קצת מפרופורציה ??

יש איזה יצרן איזוטרי מיפן שלא מפסיק להוציא ריקולים לרכבים שלו על בעיות בטיחות חמורות , משום מה ליצרן הנ"ל אתם נוטים לסלוח ועולם כמנהגו נוהג, אבל סקודה...

 

צודק ב 100%

אני חושב שהבעיה העיקרית שעולה כאן, היא צ'מפיון ולא סקודה.

אני חשוב שהבעיה בדיון היא שרב האנשים מתמקדים באלמנט של הרכב עצמו, ופה אני חושב הטעות, תקלות קורות פה ושם, לא משעתי על משהו חריג בקרב בעלי סקודה בכלל, הבעיה שכאשר קורה משהו עושה רושם התפקוד של צ'מפיון הוא לא מדהים בלשון המעטה.

 

אולי צריך לשנות את הדיון לצ'מפיון מה לעזאזל עושים איתם :p

 

לדעתי חבל להספיד את כל המותג סקודה בכזו קלות,אבל כל אחד שיעשה את השיקולים שלו

פורסם

אני חייב לפתוח ת'רד חדש , לגבי מאזדה 3.

הרכב של חברתי (מאזדה 3, 2005) שעבר בסה"כ מאז 40אלף קילומטר, טופל בזמן במוסך מורשה, החליט היום שהוא משתגע ולא מתניע! (ולא, המצבר לא נגמר, המערכת עובדת, האורות נדלקים, וגם האזעקה פועלת, וכן, הגיר על P) .

שאף אחד לא יקנה יותר מאזדה.

8)
פורסם
אני חייב לפתוח ת'רד חדש , לגבי מאזדה 3.

הרכב של חברתי (מאזדה 3, 2005) שעבר בסה"כ מאז 40אלף קילומטר, טופל בזמן במוסך מורשה, החליט היום שהוא משתגע ולא מתניע! (ולא, המצבר לא נגמר, המערכת עובדת, האורות נדלקים, וגם האזעקה פועלת, וכן, הגיר על P) .

שאף אחד לא יקנה יותר מאזדה.

40אלף קילומטר? שנת 2005? מוכרת?

פורסם
הנה משהו שיכול להסביר כמה דברים..

 

2qwomjs.jpg

 

חח אהבתי:lol: לפי דעתי הבעיה נעוצה ביבואן כי אם זה היה קורה מול היצרן אני חושב שלא הייתה להם בעיה לבטל את העסקה, רק שלא תלך להתלונן לעיתונות ותעשה שם רע למותג.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

לא יודע מי היצרן האיזוטרי שאתה מדבר עליו.

גם לא חושב שהסקודות גרועות,

 

אבל אפשר וצריך להסתכל על זה גם אחרת.

בחצי שנה האחרונה לא הפסיקו להלל כאן את סקודה (סופרב, אוקטביה, פביה) כאילו שמדובר לפחות באחד המותגים המובילים בעולם.

 

קצת פרופורציות גם ביחס לסקודה לא יזיקו.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
לא יודע מי היצרן האיזוטרי שאתה מדבר עליו.

גם לא חושב שהסקודות גרועות,

 

אבל אפשר וצריך להסתכל על זה גם אחרת.

בחצי שנה האחרונה לא הפסיקו להלל כאן את סקודה (סופרב, אוקטביה, פביה) כאילו שמדובר לפחות באחד המותגים המובילים בעולם.

 

קצת פרופורציות גם ביחס לסקודה לא יזיקו.

 

אני חושב שההילול העיקרי היה תמורה ביחס למחיר, כלומר מחירים אטרקטיבים מסיבות שונות, אולי מיסוי ירוק אולי מנועים, אולי מותג סקודה שלא נחשב למותג בארצנו.

בכל מקרה אני עדיין חושב שביחס למחיר יש פה חבילות אטרקטיביות, והתקלות לא קורות חדשות לבקרים, זה הכל מקרים נקודתיים, ולא כל כך הרבה כמו שמצטייר פה (לדתעי)

הבעיה שאני מתרשם ממנה בעקבות כל השרשורים פה זה צ'מפיון והיחס המחפיר שלהם כאשר כן יש תקלה,

וזה משהו שמאוד מתסכל וכן יכול לגרום להורדת החשק בקניית מכונית חדשה מהם וחבל מאוד.

פורסם
אני חייב לפתוח ת'רד חדש , לגבי מאזדה 3.

הרכב של חברתי (מאזדה 3, 2005) שעבר בסה"כ מאז 40אלף קילומטר, טופל בזמן במוסך מורשה, החליט היום שהוא משתגע ולא מתניע! (ולא, המצבר לא נגמר, המערכת עובדת, האורות נדלקים, וגם האזעקה פועלת, וכן, הגיר על P) .

שאף אחד לא יקנה יותר מאזדה.

 

החברה רומזת לך , שהיא עוברת ל :lol:..תבדוק אם אין לך זליגה - אפשר כי האור דולק ולא יהיה מספיק מתח וזרם במצבר להנעה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

http://motocar.co.il/article/12558.aspx

 

סקר אמינות בריטי קובע הונדה האמינה ביותר:

 

  1. הונדה - יפני האמין ביותר
  2. סובארו - יפני
  3. מיצובישי - יפני
  4. לקסוס - יפני
  5. טויוטה - יפני :roll:
  6. מאזדה - יפני
  7. ניסאן - יפני
  8. סקודה - אירופאי האמין ביותר (האמנם?) :shock:
  9. קיה - הקוריאני האמין ביותר (?) איפה יונדאי?
  10. מיני - אירופאי

פורסם

יש איזה יצרן איזוטרי מיפן שלא מפסיק להוציא ריקולים לרכבים שלו על בעיות בטיחות חמורות , משום מה ליצרן הנ"ל אתם נוטים לסלוח ועולם כמנהגו נוהג, אבל סקודה...

 

מי "סלח" ?

 

כשאבא שלי קנה את הרכב שלו (כאמור לפני קצת פחות משנה וחצי) בדקתי כל סוכנות רכב אפשרית (קיה, יונדאי, מאזדה, ניסן, הונדה), הסוכנות היחידה אליה לא ניגשתי אפילו היתה טויוטה המהוללת, סיבה ראשונה כי כבר אז היה ברור שמשהו רקוב ובלי קשר, מבין כל היפניות לטעמי טויוטה זה הרכב הכי אנמי, במיוחד כשמכניסים למשוואה את המאזדה 3 שנותנת קצת יותר פאן בנהיגה או את ההונדה סיוויק שלטעמי נמצאת ליגה אחת מעל כל היפניות כיום.

 

תעשה הפרדה ידידי,

 

זה לא שכולם אומרים שסקודה זה מותג חרא (נהפוכו, אני חושב שסקודה וסיאט נותנים תמורה לשקל טובה יותר מפולקסוואגן), אבל יש לקונצרן יבואן שלא יודע מזה לתת שירות, ומנגד יש דגם ספציפי, הסקודה פאביה, שעושה רושם שהוא סוג של לימון.

 

כל עוד היה יבואן שמכיר בתקלות השונות (צגים שמפסיקים לעבוד, גומיות שנושרות מעצמן, פלסטיקים מתקלפים וכו') אני בהחלט מסכים שתקלות קורות וכל עוד באות על פתרונן- לא נורא.

 

ברגע שיש יבואן שנותן חרא שירות, אתה בתור לקוח מתחיל לאכול חרא כי מכניסים אותך לסחבת של "עוד לא הגיעו הצגים החדשים", "המחשב דיאגנוזה לא מראה שיש תקלה", "אין שום בעייה בגומיות,ככה זה צריך להיות" וכו' וכו'.

 

על זה נשאל בעברית פשוטה- "למה להכניס ראש בריא למיטה חולה?".

 

הרי זה לא שחסרות אלטרנטיבות לפאביה, יש לא מעט, רובן גם יגלו אמינות (או לחילופין "חוסר רובוטיות מתפרקת") טובה יותר נקודה.

 

כל עוד הייתי מקבל שירות טוב ואיכותי מהיבואן הייתי מעלים עין, ברגע שאני יודע מראש שהשירות של היבואן גרוע, תקלה שניה תביא אותי מהר מאוד להפוך שולחנות במשרדי היבואן.

 

אבל עזוב שירות טוב\רע, רכב לא אמור להתפרק בצורה כזאת לאחר 15K קילומטר, נקודה.

 

הרכב של אבא שלי נמצא כעת עם בערך 40-45K קילומטרים (שנת 08') עם אפס תקלות וביקור במוסך אך ורק לצורך טיפולים תקופתיים.

רכבו הקודם (בלאנו) גמע בבעלותו 205K קילומטרים עם א-פ-ס תקלות, כך גם הבאלנו שקדמה לזו האחרונה.

 

אפרופו שירות, קבל דוגמא לשירות במוסך מורשה הונדה, אבא שלי הכניס את רכבו לפחחות במורשה לאחר שמישהי פגעה לו בפגוש האחורי ועיקמה אותו מעט.

יום לאחר מכן התקשרו אליו ושאלו אותו אם הוא מעוניין שעל הדרך הם יתקנו לו כבר כמה שריטות קטנות בפגוש הקדמי כי כבר נשאר להם מעט צבע.

הם עשו לו צביעה חלקית לפגוש הקדמי ותקנו את כל השריטות הקטנות ברכב ללא חיוב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...