Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

מה הסיבות שבגללן גיר יכול להיהרס ברכב עם קילומטרז' נמוך? אני שוקל לקנות אופל וקטרה דיזל שנת 2005. בעל הרכב טוען שיש לה רק 70,000 ק"מ אך הגיר אינו תקין. למה שגיר יהרס באוטו יחיסת חדש עם קילומטרז' נמוך? והאם יש סיבה לחשוש מקניית רכב כזה.

 

תודה רבה,שוקי.

פורסם

זה לא קשור לחלוטין לקמ'. רק ברור שהנהיגה או התיחזוק של האוטו היו בעייתים

הלך לי גם הגיר ברכב עם קמ' נמוך . בפרט שברכב שלי יש מחלה עם הגיר. אני לא יודע

על הרכב שלך מה טיב הגיר שלו אבל לא נראה שטופל או נהגו עליו כמו שצריך.

פורסם
שלום לכולם.

 

מה הסיבות שבגללן גיר יכול להיהרס ברכב עם קילומטרז' נמוך? אני שוקל לקנות אופל וקטרה דיזל שנת 2005. בעל הרכב טוען שיש לה רק 70,000 ק"מ אך הגיר אינו תקין. למה שגיר יהרס באוטו יחיסת חדש עם קילומטרז' נמוך? והאם יש סיבה לחשוש מקניית רכב כזה.

תודה רבה,שוקי.

 

בסיכומו של יום , הכל ענין של מחיר.

מי קבע שהגיר הרוס לגמרי ? יתכן שלאחר פירוק ימצאו מצמד ו/או חלק אחר פגום..שיפוץ חלקי ..

×
×
  • תוכן חדש...