Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לעצה ולדעה במהירות הבזק.

 

סיפור המעשה

קליאו אוט' מנוע 1.4 2003 קילומטרג' 86K מטופלת כל הזמן במוסך מורשה יד ראשונה

 

אתמול בתחילת נסיעה נשמע רעש ושניה לאחר מכן כבה הרכב.

 

בדיקה מהירה גילתה כי רצועת האביזרים נפרמה וסיבים ממנה הגיעו לרצועת הטיימינג והשביתו את הרכב

 

גרר ולמוסך, הדיאגנוזה לפני פירוק - ראש מנוע , "אין התנגדות בעת הפעלת הסטרטר, ומהנסיון שלנו זו התוצאה ב 99% מהמקרים". דברי בעל המוסך

 

עד כאן סיפור שיגרתי אבל...

 

לפני שנה וקצת בהם נסע הרכב בסה"כ 8000 ק"מ הוחלפה רצועת הטיימינג על שלל מותחניה גלגל טיימינג משאבת המים וכן רצועת האביזרים על שלל מותחניה במוסך מורשה של רנו , כמובן בחלקים אורגינליים של רנו. דו"ח הנזק אז הסתכם ב 3400 ש"ח

 

שלב השאלות

 

1) האם כדאי לנסות לפרק את רצועת הטיימינג להרכיב חדשה ולראות שמא התמזל המזל ולא נגרם נזק לראש המנוע

2) האם במקרה כזה של זמן יחסית לא ארוך וקילומטרג של 8000 ק"מ מאז ההחלפה חלה אחריות על המוסך/היבואן.

3) האם יתכן כי רצועת האביזרים החלה להתפורר עקב הרכבה לא מדוייקת של הפולי / מותחן מצד המוסך , ועל כן מדובר ברשלנות מצידו.

4) האם קיימות סיבות אחרות שיקרה אירוע כזה

5) האם לחברים אחרים יש נסיון בהשתתפות קרסו במקרים כאלה או דומים .

6) אומדן מחיר אם מדובר בראש מנוע 6-7000 ש"ח , האם סביר?

7) איך לא ליפול בין הכסאות היבואן יטען העבודה לא מקצועית המוסך יטען החלקים דפוקים, והצרכן ישלם.

 

ושוב תודה לכולם על העזרה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כואב מאוד קשה לי להאמין שהמוסך יתנער מאחריות

אך עם יספקו לך מספיק תירוצים כדי להוכיח את חפותם

אני מציע לך לא לבצע את העבודה באותו מוסך מיכוון שתוכל לחסוך לא מעט כסך במוסכים

שמכירים את דגם רכבך ויחסכו לך בעלויות

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

פורסם

שלום לך .קרה לי מקרה דומה לשלך ברנו קליאו B 2002, משאבת מים התפרקה לי הרצועת טימינייג קפצה מהמקום התוצאה ראש מנוע .הנה השרשור שפתחתי בעקבות המקרה שלי http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=316497

 

אני הענה לך בקצרה על השאלות שלך

1 כדאי לנסות להרכיב את הרצועה ולבדוק שהמנוע לא מזייף [99 אחוז שכן]

2 בקשר לאחריות לא יודע

3וכן הרצועה יכולה להתפורר כתוצאה של טיפול לקוי

4 לא יודע

6 מחיר מעולה עם עוד כל מיני שכלולים.

7 עניין של מזל חכה לעוד תגובות .מקווה שעזרתי לך. אורן

פורסם

הממ, מצב בעייתי.

מצד אחד לא מזמן הוצאת הרבה כסף על טיימינג מצד שני מה שגרם לכל הבלאגן היה רצועת האביזרים שלא החלפת בקרסו ולכן זו אינה אשמתם.

סתם לדוגמה, גור חתולים נרדם לך בתא המנוע, התנעת את האוטו בבוקר וגרסת את הטיימינג לחתיכות (לגור החתולים שלום) האם עדיין היית דורש מקרסו סט חדש?

סעיף 3, גם אם אמת, מאוד בעייתי, איך תוכל להוכיח שזה המקרה?

סעיף 5, אנחנו עדיין מדברים על קרסו?

סעיף 6,7 ובאופן כללי, ממליץ לך על המוסך של הבחור כמה הודעות מעלי, אם זאת כזכור לי אתה מהצפון וזה הופך את העסק לקצת בעייתי.

נ.ב

ניצי, אין לך איזה חיישן מהירות להתקין? :wink:

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
רק ראש מנוע ב7K??? נשמע לי מוגזם.

אני קיבלתי הצעה לראש מנוע לסוויפט ב2000 ש"ח.

אין מה להשוות בין החלקים של הקליאו ל סוזקי חלקים של רנו יקרים גם המנוע מסובך. יותר עבודה

פורסם

בקשר לשאלה מספר 6.

המחיר לא מוגזם,הוא פשוט בלתי נתפס,במחיר הזה אתה מחליף מנוע קומפלט!

לדעתי ברכב שלך שיפוץ של ראש מנוע צריך להסתכם ב1500 שקל.

פורסם

ראשית תודה על התגובות אשמח לתגובות נוספות כמובן

 

ניצן משאפט הייתי שמח אם היית מתייחס לשאלות המקצועיות ששאלתי.והאם שווה לנסות להרכיב חגורה ולקוות כי לא נגרם נזק לראש המנוע

במקרה דומה שהיה לי לפני שנים ברנו אקספרס הורכבה חגורת טיימינג חדשה והסתבר כי לא נגרם נזק לראש המנוע.

 

אני דרך אגב מחיפה האם יש לך המלצה על מוסך כזה באיזור.

 

המחיר של 6-7000 ש"ח הוא לא רק לראש אלא לכל המכלולים אותם יהיה צורך להחליף כמו הרצועות מותחנים וכו' וזאת לפני התמקחות והטלת האחריות על קרסו/המוסך

 

אקסודוס אם היית קורא :shock:היית רואה כי הוחלפה גם רצועת האביזרים ולכן צריכה להיות אחריות של המוסך.

 

אורן קראתי את תגובתך ואת שרשורך תודה.

 

ולגבי השוואת מחירים בין רנו למכוניות אחרות לא רלבנטי , זה המחיר להיות בעל רנו לטוב ולרע

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה,האם מוסך מורשה רנו נותן שנתיים אחריות על חלקים ועבודה כמו שהיה כאן במס' שרשורים בפורום ?

אם כן אז המוסך צריך לקחת את האחריות כמו גדול ולשאת בנזק.

אם המוסך יקח אחריות על עצמו מה טוב,לא תשלם על העבודה.

אם הוא מסרב לקחת אחריות,פנה לאיגוד המוסכים שנמצא ברחוב חלוצי התעשייה (מעט אחרי מדגן).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...