Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל השמשות הצידיות של הרכב מוכהות בצורה יחסית חריגה. הן נראות מרחוק כחולות- שחורות. (הבעלים הקודם לא עשה כלום)

 

בקשר לוולנטיין, הרכב הזה הוא סכנה לרשיון. אני מסכים עם כל מלה.

מומלץ וולנטיין ואף לשקול גלאי חניה כדי לא להתנגש בשוטרים :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רן, תתחדש רכב יפה ובחירה עוד יותר יפה של הצבע.

לפי מה שראיתי שהזמנת מהשחר בחולון אני מקווה ששחר טיפל בכם כמו משפחה בזמנו כשהיה לי טוארג V8 הייתי מטפל אצלו וגם אבי היה מטפל אצלו, והוא ממש כמו חבר על גבול משפחה כל דבר דחוף שהייתי צריך אתו הוא היה עוזר ודואג שיטפלו כמו שצריך בקיצור אחלה בחירה של רכב, וכמובן הסוכנות שמימנה רכשת אותה.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

אכן תרכוש את ה"דבר המצפצף הזה", זה יציל אותך תאמין לי.

קשה להרגיש במכוניות כאלה כמה באמת אתה נוסע, ועוד במיוחד שעלית מרכבים 1.6.

 

 

בן.

Got To love It

פורסם
אכן תרכוש את ה"דבר המצפצף הזה", זה יציל אותך תאמין לי.

קשה להרגיש במכוניות כאלה כמה באמת אתה נוסע, ועוד במיוחד שעלית מרכבים 1.6.

 

 

בן.

 

בן, אתה טועה - לא קשה לדעת על כמה נוסע, זאת פשוט הצורה בה הרכב צובר את הקמ"שים. זה הכל :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כל השמשות הצידיות של הרכב מוכהות בצורה יחסית חריגה. הן נראות מרחוק כחולות- שחורות. (הבעלים הקודם לא עשה כלום)

 

בקשר לוולנטיין, הרכב הזה הוא סכנה לרשיון. אני מסכים עם כל מלה.

מומלץ וולנטיין ואף לשקול גלאי חניה כדי לא להתנגש בשוטרים :)

 

הרגת אותי :lol:

 

שוב תודה לכולם על המחמאות.

 

בנוגע לחלונות, עכשיו השוואתי מול רכבים אחרים בחנייה ואני לא יודע אם זה נקרא חלונות כהים אך החלונות נראו לי ולעוד אנשים ששאלתי כהים ביחס לרכבים רגילים שראינו שבהם החלונות היו לגמרי שקופים.

 

אולי בהמשך כשמישהו יותר מוכשר ממני יצלם את הרכב תוכלו אולי אתם לשפוט.

פורסם

תתחדש איש, היא נראית מעולה.

 

גם הרכב מאחורה נראה סבבה, מה זה גולף "טורבו"?:-D

 

סתם, תתחדש ,רכב מדהים.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אגב, שאלה שמעניינת אותי , אילו צמיגים מגיעים איתה במקור ? תעיף מבט בהזדמנות.

 

תודה.

 

זה כבר בדקתי כשהייתי בבונדד.

הצמיגים שהגיעו איתה הם Bridgestone Potenza RE050.

פורסם

סחתיין ! צמיג מעולה. מנסיון.

סתם אנקדוטה: מחירו במידה הזו כ1300-1400 ליחידה. (בדיוק החלפתי היום רביעיית צמיגים אז אני שולט בתמחורים במידה הזו)

 

מדהים אותי בכל פעם מחדש שלא שינו את עיצוב הג'נטים בין הדורות (עיצוב יפיפה לטעמי , אבל בכל זאת- קצת שינוי)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הרכב מנצח לא מחליפים, T1R.

ההחלפה שידרגה את הרכב בצורה מורגשת ביחס למה שהיה עם הדאנלופ ספורט מקס ואני מאוד מרוצה , בדיוק חזרתי מנסיעה חזקה שאני מכנה "קריעת הבתולין" מהצמיג :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...