Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לגביי הניקיון של הרכב, קיבלתי אותו דיי נקי, ואצטרך לקחת למומחים לניקיון + ווקס + בחינת הצבע כי העיניים שלי לא מספיק מיומנות למציאת הפאקים.

 

היה לי הרבה זמן לפתח פחדים ולחצים מהרכישה הזאת ונכון לעכשיו הרכב פשוט עולה על כל ציפיותיי וכל חששותיי נעלמו כאילו לא היו.

 

שמח לשמוע שכל החששות שלך לא התממשו. בד"כ זה ככה ;)

אני גם לא חושב שאתה צריך לקחת את הרכב למומחים, כי כל עוד אתה לא מוצא פאקים והכל תקין לדעתך, מה רע?

ברגע שמשהו יפריע לך או מישהו יגיד לך על משהו שלא בסדר - תוכל לטפל בזה.

מדובר רק בצבע, ככה שתמיד אפשר לסדר ובכלל - הרכב חדש, אז תהנה ממנו.

 

ותתחדש!

פורסם

רן,בפעם השניה תתחדש! באמת שלבן הולם אותה.

מסקרן איך שגולף 1.4TSI מגיעה עם הכהייה בחלונות והGTI לא.

סע בדרכים טובות.

 

יש לנו עוד על מה לדבר במהלך שבוע הבא :).

 

 

בן.

Got To love It

פורסם

אם אתה רוצה אתה יכול להביא אותה אלי ואני אשים עליה ואקס שגם שופל לא יוריד. תתחדש ותסיים הרצה. יש לי כבר תוכניות אליה :)

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

שוב תודה לכולם, כיף לפתוח שרשורים כאלה. :)

 

לגביי המחיר, זה אמיתי, המחיר ירד.

שימו לב שהמחיר בהשקה בנובמבר היה 213 ובינואר הוא כבר השתנה ל224 ואתמול הוא ירד ל-218.

 

בן ה, אני מציע לך להודיע בעבודה על יומיים חופש כבר מעכשיו, ברגע שיגיע הרכב לא תוכל לרדת ממנו.

לגביי החלונות הכהים, אמרו לי שהרכב מגיע ללא חלונות כהים אך החלונות אינם שקופים כמו ברכבים אחרים שהיו לי ככה שזה כהה בשבילי.

אגב, ה160 כ"ס מגיעה עם בקרת שיוט והGTI מגיעה כך רק בגרסת הפרמיום (עוד 30K).

 

gil, צודק לגמרי, אם אני לא ארגע בקרוב אני עוד עלול לפתח מחלת נפש בגלל הדאגה לרכב הזה.

 

עופר, תודה על ההצעה אני אזכור אותה.

 

 

ולמי ששאל לגביי הDSG או ידני, אכן הייתה לי התלבטות קשה שנפתרה ע"י נסיעת מבחן עם דדי שפשוט הדריך אותי תוך כדי נהיגה ומשם קלטתי כמה מגניב, כיף ויעיל זה.

בתור אחד שחיכה הרבה שנים על מנת להחזיק רכב ספורט אני יכול לומר שלא תיארתי לעצמי שאני אנהג ב"אוטומט" עד שגיליתי את הDSG.

אני גם יכול לומר שזאת לא הייתה החלטה קריטית בשבילי (ברגע שלמדתי את הDSG) כי הגעתי להבנה שאין כאן נכון ולא נכון, שתי האופציות טובות ומשתיהן הייתי נהנה מאוד.

ולבסוף אפילו אם הייתי רוצה להזמין ידני אז בזמנו כשהזמנתי ניתן היה להזמין רק DSG.

מצחיק שמכרים/קרובים קופצים לראות את האוטו הם לא מאמינים שיש לו איזשהם יומרות ספורטיביות בגלל שהוא "אוטומט", אחרי סיבוב אחד הם משנים את דעתם.

 

אגב, הרכב מסוכן ביותר לרשיון מכיוון שמרגישים איתו בנסיעה 40 קמ"ש פחות מהמהירות האמיתית, לקחתי את אבי ואמי כל אחד בנפרד לסיבוב קצת בעיר וב431 בשביל לחוש את הרכב.

בחיים לא ראיתי את אבא שלי עובר את ה100 קמ"ש וכאן הוא נסע בטעות 140 קמ"ש וחזר למהירות הנורמלית שלו רק כאשר אמרתי לו שייבדוק רגע את המהירות שהוא נע בה.

כאשר אמא שלי נהגה, אותו דבר, אמרתי לה שתסתכל רגע מה המהירות, היא הסתכלה וענתה לי "טוב, אתה תסתכל שאין משטרה." :shock:

פורסם

תתחדש ! רכב מדהים ואם הוא יותר טוב ביחס לMK5, אז זה יותר ממדהים. (לא יצא לי לנהוג בה עדיין, רק לשבת בה בהשקה)

אמנם יש לו 2 דלתות מיותרות ,אבל כנראה שהמשפחה קובעת.

 

סע בו בעדינות בקילומטרים הראשונים ואחר כך החיוך כבר יתפוס את מקומו , כמו שתפס אצלי :)

לדעתי כחדשה דווקא כן הייתי לוקח DSG. יש אחריות, אין חשש מפני כל סיפורי האגדות.

 

 

רן,בפעם השניה תתחדש! באמת שלבן הולם אותה.

מסקרן איך שגולף 1.4TSI מגיעה עם הכהייה בחלונות והGTI לא.

סע בדרכים טובות.

 

יש לנו עוד על מה לדבר במהלך שבוע הבא :).

 

 

בן.

 

מוזר, דווקא אצלי כן הגיעו החלונות כהים במקור בMK5.

 

נראית שמורה מאוד. תתחדש.

 

קרעת אותי ! :-D

 

שוב תודה לכולם, כיף לפתוח שרשורים כאלה. :)

 

לגביי המחיר, זה אמיתי, המחיר ירד.

שימו לב שהמחיר בהשקה בנובמבר היה 213 ובינואר הוא כבר השתנה ל224 ואתמול הוא ירד ל-218.

 

בן ה, אני מציע לך להודיע בעבודה על יומיים חופש כבר מעכשיו, ברגע שיגיע הרכב לא תוכל לרדת ממנו.

 

עופר, תודה על ההצעה אני אזכור אותה.

 

ולמי ששאל לגביי הDSG או ידני, אכן הייתה לי התלבטות קשה שנפתרה ע"י נסיעת מבחן עם דדי שפשוט הדריך אותי תוך כדי נהיגה ומשם קלטתי כמה מגניב, כיף ויעיל זה.

בתור אחד שחיכה הרבה שנים על מנת להחזיק רכב ספורט אני יכול לומר שלא תיארתי לעצמי שאני אנהג ב"אוטומט" עד שגיליתי את הDSG.

אני גם יכול לומר שזאת לא הייתה החלטה קריטית בשבילי (ברגע שלמדתי את הDSG) כי הגעתי להבנה שאין כאן נכון ולא נכון, שתי האופציות טובות ומשתיהן הייתי נהנה מאוד.

ולבסוף אפילו אם הייתי רוצה להזמין ידני אז בזמנו כשהזמנתי ניתן היה להזמין רק DSG.

מצחיק שמכרים/קרובים קופצים לראות את האוטו הם לא מאמינים שיש לו איזשהם יומרות ספורטיביות בגלל שהוא "אוטומט", אחרי סיבוב אחד הם משנים את דעתם.

 

אגב, הרכב מסוכן ביותר לרשיון מכיוון שמרגישים איתו בנסיעה 40 קמ"ש פחות מהמהירות האמיתית, לקחתי את אבי ואמי כל אחד בנפרד לסיבוב קצת בעיר וב431 בשביל לחוש את הרכב.

בחיים לא ראיתי את אבא שלי עובר את ה100 קמ"ש וכאן הוא נסע בטעות 140 קמ"ש וחזר למהירות הנורמלית שלו רק כאשר אמרתי לו שייבדוק רגע את המהירות שהוא נע בה.

כאשר אמא שלי נהגה, אותו דבר, אמרתי לה שתסתכל רגע מה המהירות, היא הסתכלה וענתה לי "טוב, אתה תסתכל שאין משטרה." :shock:

 

בקשר לאבא : גם אצלי היה אותו סיפור, אחרי שהשלמתי את העסקה התקשרתי לאבא שלי וסיפרתי לו שקניתי רכב חדש.

הוא אמר : " מה? בכסף הזה מודל 2006? היית יכול לקנות משפחתית 1.6 חדשה מהניילונים בכסף הזה... לא חבל על כל מה שחסכת כל כך הרבה זמן ?"

אמרתי לו : "אבא , תגיע , קח מפתח צא לסיבוב ותראה אם אתה עומד מאחורי המשפט הזה"

 

אחרי הסיבוב הוא דיבר לגמרי אחרת וגם מעולם לא ראיתי אותו במהירויות כאלה :D (ובנוסף לא נהג בגיר רגיל איזה 20 שנה)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל,

 

תודה רבה על הפירגונים.

 

לגביי ה"דלתות המיותרות" :) ,

אני יודע שרוב האנשים יחשבו שאני משוגע אך אני באמת העדפתי את ה5 דלתות על פני ה3 דלתות מבחינת לוק.

 

הרכב הזה ותצורתו היו כולם פרי החלטתי מכיוון שאני זה ה"משוגע" [כמו שאביך אמר לך ככה גם אמרו לי] ששילם. :)

 

אגב, עוד דבר מצחיק, במהלך הנסיעה ב431 כשאבא שלי הבין שהרכב הזה "רציני" והוא לא שם לב ל140 קמ"ש במחוג,

הוא ככה זרק לי: "תשמע, אני חשבתי אם לספר לך אבל נראה לי שעדיף שלא, אני לא אספר לך..."

אני אומר: "על מה אתה מדבר?"

הוא: "עזוב, לא כדאי."

אני שוב, "על מה אתה מדבר?"

הוא עונה, "תשמע, יש מכשיר שמצפצף, אמרו לי שהוא הכי טוב שיש היום, שכחתי איך קוראים לו..."

אני: "וולנטיין?"

"כן, זה!"

אני: "צודק, באמת כדאי לקנות כזה." :)

פורסם

ב3 דלתות MK5 יש שמשות כהות מאחורה, לא בחמש דלתות.

 

רן, תתחדש, האוטו נראה מדהים ואתה לא הולך להתחרט על הקניה הזו לרגע :)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...