Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

 

בשעה טובה קנינו לפני כשבוע קורדובה 2005, 1.4. עד כה אנו מרוצים מאוד אך ביומיים האחרונים המזגן רק מחמם. (ז"א גם שמבקשים ממנו לקרר).

זה הדגם החשמלי ('מפואר'...) כך שהמזגן הוא מסוג קלימטרוניק - אחד הדברים היחידים שהפחידו אותי ברכב הזה.

האם מישהו מכיר את המזגן או את התופעה? אני מנסה להאמין שיש משהו לא נכון בהפעלה שלי אותו...

 

תודה רבה!

  • ספונסר פורום
פורסם

כנראה שאצלך יש תקלה כל שהיא כי הפעלת המזגן היא פשוטה מאד

אתה פשוט קובע את הטמפ הרצויה ומוודא שהמערכת לא נמצאת במצב

ECONOM במצב זה מדחס המזגן לא עובד והמערכת לא תקרר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תודה רבה על התגובה המהירה!

 

ייתכן שמדובר בתקלה רצינית?

אתאר בפירוט רב יותר את המצב: המזגן מוציא אוויר חם בלי קשר לטמפ' המבוקשת.

במצב AUTO מהירות הסיבוב משתנה (קטנה מהמקסימום) ונראה כי המחשב מנסה להתאים אותה למשהו.

יכול להיות שמכרו לי את האוטו עם המזגן בסוף דרכו?

פורסם

תפקוד תקין של מערכת המיזוג מסוג בקרת אקלים תלוי במספר רב של רכיבים לכן לא קיים דבר כזה המזגן בסוף דרכו.

 

יש לבצע איבחון ממוחשב למערכת המיזוג במוסך מקצועי אשר מכיר את הרכב ואת הבעיות האופיניות.

 

תקלות אופיניות...

 

1. מודול בקרת אקלים תקול

2. חיישן טמפ' תקול

3. חוסר גז במערכת

4. מדחס תקול

5. תקלת חיווט

ועוד...

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

אם במצב AUTO כאשר אתה קובע טמפרטורה נמוכה יותר

מהטמפרטורה בחוץ המזגן חייב להתחיל לקרר

אם לא אז ישנה בעיה כל שהיא במערכת .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

קח בחשבון שרוב הסיכויים שהתקלה היא במזגן עצמו (מדחס וכו') ולא ביחידת השליטה המתקדמת שלו, כך שבעיה כזו יכולה היתה להיות גם במזגן מכאני רגיל.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

תודה רבה לכל העונים!

 

האם למוסך רון יש נציגות כלשהו בירושלים? (אני מאוד מתרשם מהתגובות שלך ועליך...)

 

אם אין, אשמח לשמוע אם מישהו מכיר מוסך טוב באיזור ירושלים לטיפול במזגן. (אני סטודנט ירושלמי ונסיעה לת"א כרגע זה קצת סיפור...)

יש ייתרון לטיפול דווקא בצ'מפיונס בתלפיות? (אני סטודנט (=תפרן) כזכור...)

 

תודה!

פורסם

בגלל שאתה סטודנט - שלא תעז להכנס לצ'מפיון!!

כנס בזמנך למוסך מושיקו - רח' בעלי המלאה 8 בתלפיות ובקש את שי. בטוח שתצא מרוצה!

seat leon 1.8 20v

פורסם
תודה רבה לכל העונים!

 

האם למוסך רון יש נציגות כלשהו בירושלים? (אני מאוד מתרשם מהתגובות שלך ועליך...)

 

אם אין, אשמח לשמוע אם מישהו מכיר מוסך טוב באיזור ירושלים לטיפול במזגן. (אני סטודנט ירושלמי ונסיעה לת"א כרגע זה קצת סיפור...)

יש ייתרון לטיפול דווקא בצ'מפיונס בתלפיות? (אני סטודנט (=תפרן) כזכור...)

 

תודה!

 

למוסך רון אין נציגות בירושלים. מומלץ לקפוץ לת"א.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...