Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בהלם! קבעתי תור עכשיו לאוטופד במרפאת קופת חולים "מאוחדת" בקרית-גת וביקשו ממני להגיע בלבוש צנוע!

 

WTF?! איזו חוצפה לבקש דבר כזה! המדינה הזו רק מתדרדרת מרגע לרגע.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

מה זה הביזיון הזה?!

אין שום פסול בכך כשמדובר בשכונה חרדית אבל קריית גת או נתניה?

יום אחד כשאני אהיה מנהל סניף קופת חולים אקבע שעל כולן (מתחת לגיל 35) להגיע לסניף עם מחשוף עמוק בשביל לקבל שירות וזאת על מנת להנעים את זמני ולא לפגוע באוכלסיית הגברים שמקבלים טיפול במקום.

 

נ.ב

יש פה הכנה מטורפת לקטע "בוראטי" תבוא בלבוש גיי קיצוני, מכנסוני ג'ינס וחולצת רשת או משהו כזה ותביא חבר עם מצלמת פלאפון איכותית, אני צופה לזה הרבה צפיות ביוטויוב. :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

צריך סטיקר:

את וגם אני,

טיפול רפואי - רק בבקיני!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גבר בלבוש חושפני ולא צנוע זה לא מחזה נעים למראה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תלוי למי, אם תשאל את השכנה שלך או את הבן שלה שיצא מהארון, הם יגידו לך שנעים גם נעים.

 

בכל אופן לעניין הלבוש הצנוע, האם מדובר פה באפליה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני הייתי עובר קופה על דבר כזה.

 

יש הבדל בין לבוש פרובוקטיבי שבאמת לא במקום ללבוש נורמטיבי כמו מכנסיים קצרות או גופייה.

 

אל תתעצל ותכתוב מכתב תלונה להנהלת הסניף עם העתק למבקר הקופה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא חושב שיעירו לך על זה.

לעומת זאת חברה שלך בבוקסר וגופיה זה כבר סיפור אחר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

זה צודק מבחינה רפואית פרונטלית - סכנת התקררות בגוף חשוף, וחום יתר אצל אחרים . :lol:

 

צחוק בצד - לפעמים יש הגיון , אנשים מגיעים חשופים מזיעים , וכו' , לא יזיק קצת סדר והגיון עם לבוש מסודר .

כנראה שהיו מקרים של חשיפת יתר ,מבוכה , צעירים שזרקו מילים לבנות .. או לבנים :wink:

סוג אוכלוסיה הכולל גם דתיים , וצריך לתת לכולם אפשרות הוגנת לשרותי המרפאה .

 

נראה אותכם מתמודדים בעבודה עם בחורות עם גופיית חורים + מכנס פומפון כאשר הבטן ( והיא יפה ) חשופה .:idea:

 

( במסעדה אני מבקש מהבנות לבוש מסודר , ללא חשיפת יתר - אני מבקש :oops: ואת"כ הולך למראה לבדוק שאני זה שדיבר ..)

 

לא בכל דבר יש קנוניית קשר, לפעמים סדר ציבורי פשוט וכבוד למקום .

לנצ'יהוליסט - לגבייך אני מתפלא , עם כל היפות שמסביבך (מכוניות ובחורות )

דווקא במרפאה אתה רוצה לחשוף :shock: תמיד כייף לראות את הצילומים שלך .

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
מה יקרה אם תבוא לא בלבוש צנוע ?

מה לא יטפלו בך ?

יגרשו אותך ?

תבדוק.

 

תסתכל בלינק בהודעה השניה, השומר אומר בפירוש לכתבת שהוא לא יכניס אותה

×
×
  • תוכן חדש...