Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

בס"ד קונה רכב ראשון.

אבל! לא יודע מה כדאי לי. חשבתי להיתיעץ איתכם ולבקש את עזרתכם.

השמועות אומרות משהו יפני. כמו מאזדה 323 2003-2004 או סיאט לאון 2003

יכולים לומר לי חסרונות וחסכונות של הרכבים האלה?

כדאי לי אחד מהם. או אולי רכב אחר.

תקציב 40k

תודה.

פורסם

שלום לך.

 

המאזדה פחות ממוחשבת כמו רכב יפני וככה שהבעייות החשמליות ומחשבים היא ביכס נמוך.

סיאט היא ספרדיה שהפחה ליהיות גרמניה וכמו המכוניות הגרמניות היא יותר ממוחשב.

בסיאט יש יותר חישנים וזה הכל.

 

אני מאמין שהמזדה תיהיה יותר אמינה. הסיאט לא נופלת ממנה אם זה מנוע 1.8 כי המנועים 1.6 בשנים האלה

מגיעים עם 8 שסתומים, והמנועים מרגישים קצת חלשים.

מאזדה היא מכונית הרבה יותר פשוטה מכונית משפחתית ואל תצפה ממנה ליותר מידי.

 

שני המכוניות בכללי טובות רק תמצה את מה שאתה באמת רוצה ומה שאתה מעדיף.

Mazda 3 1.6 105 hp zoom...zoom

פורסם

האמת שמתי עין על מוציבושי קולט - עושה לי את זה. אבל אחרי זה קשה למכור אותו.

זה אוטו ראשון וחשבתי ללכת על אמינות.

יש רכב מאזדה 323 1600 סמק 88,000 ק"מ מליסינג רוצה עליו 43k

כדאי מליסינג?

 

תודה.

פורסם

דווקא יש הרבה אנשים היום שקנו ונוסעים על רכבים

שהיו פעם ליסינג - אין איזה מניעה מיוחדת במידה והרכב שמור.

בגדול פשוט צריך לקחת לבדיקה ולהתנהג כמו לכל רכב רגיל, אלה

אם הוא נראה כמו רכב שקרעו אותו או שלא שמרו עליו כל כך.

פשוט לפעמים לאנשים מסויימים יש נטיה לא לשמור על רכבי ליסינג

אבל זה לא גורף יש אנשים ויש אנשים פשוט צריך לשים לב לרכב.

פורסם

מאזדה 323 זה הכי "למלא דלק ולנסוע" – בלי צרות, בלי תקלות בלתי צפויות, שומר יחסית על הערך שלו ויש לו שוק.

סיאט לאון – הרבה יותר סקסית, ספורטיבית, צעירה יותר, אך פחות שומרת על הערך כמשומשת. אם אין לך ילדים וההנאה מנהיגה גם חשובה לך – לך על הסיאט. אם אתה רוצה גלגלים להגיע ממקום למקום בלי להתעסק עם זה יותר מדי – לך על המאזדה.

לסיכום – הברירה החכמה היא המאזדה. הברירה המרגשת – הסיאט.

×
×
  • תוכן חדש...