Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי מעדיף שהחשיש יהיה חוקי בשביל פעם לנסות.

אבל מניסיון של קרובים הבנתי שגם חשיש יכול להפוך אותך לשטיח או קורסא:wink:

תמיר.

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתור בנאדם שמכיר הרבה מעשנים, זו חתיכת תקופת יובש מהת*ת!:lol:

דבר שני, האנשים שאני מכיר שמעשנים באופן קבוע הם רופאים, אחיות, בעל חברת שליחויות מצליחה, בעל עסק לקירור תעשייתי, שף במסעדה איכותית.. בקיצור, הבנתם את הרעיון.

לדעתי-לגליזציה.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

להצדיק סמים קלים באמצעות התבכיינות על אלכוהול זה סוג מסוים של היגיון עקום למדי.

זאת בעיה וזאת בעיה, העובדה שזאת בעיה לא פוטרת את הבעיה מלהיות בעיה,

וצריך לטפל בכל בעיה בנפרד.

 

אכיפה, חינוך, אחריות אישית ושאר מילים גסות.

אלכוהול זאת לא הבעיה, אופן ה"צריכה" הוא הבעיה,

כפי שהמבורגר ממקדונלד'ס הוא לא בעיה, אלא אכילה מוגזמת היא בעיה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מכאן שגם מריחואנה זה לא בעיה!

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם

החומר שמעשנים בארץ ב-200 ש"ח ל-10 גרם (אני יודע שדופקים אותי ב-50 ש"ח) הוא פשוט חרא!

יתרונו הוא שזה חרא זול מאוד עד כדי מגוחך.

אותם 10 גרם של חומר איכותי יותר יעלו כ- 700 ש"ח. (הסברתי למה באיזה שירשור מאוד ישן בנושא)

לכן צריך להבין שליגליזציה\דיקרימינליזציה תעלה את המחיר בצורה דרסטית

דילמה!

 

לא ממש. גידול ביתי הוא הפיתרון להינות משני העולמות. הקונספט הזה של לשתול משהו באדמה, להשקות להאיר ולאוורר, ממש עובד. בסוף יוצא שם משהו... עד כמה שקשה להאמין.

 

לפחות ככה סיפר לי איזה מישהו שפגשתי פעם. ואם הייתי מעשן זה מה שהייתי עושה :wink:

 

 

ולגבי אלו המדברים על בריחה מהמציאות, מאחריות וכו' וכו'... אז אני מסכים שבין אילו שבורחים ישנם גם מסוממים כמו גם שיכורים כמו גם כאלה שרק מאמינים שמגיע להם יותר. next plz

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

אם אנחנו כבר בנושא.

מבחינה חוקית , אם אני מגדל צמח אחד של גראס בבית , זה נחשב שימוש עצמי או סחר?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אני חושב שמדובר פה בעניין של גישה ולגלזיציה אמורה לשנות את זה לפחות בקצת

רוב האנשים (המתנגדים) רואים במריחואנה כסם שלא יורד מהרמה של קוקאין, למה? כי זה סמים!

אבל אנשים משתמשים בסמים על בסיס יומי רק שקוראים לזה בצורה יפה יותר - תרופות. תרופות זה סמים, לא משנה איך תיסתקלו על זה! רוב המרכיבים בתרופות זה כימיכלים והשאר.

לאומת זאת בעמים בהם המריחואנה הייתה מאז ומתמיד חוקית ראו בה משהו אחר: חלק הישתמשו בא כתרופה על (וזאת תרופה שעושה ניסים וניפלאות במיקרים מסויימים יותר טוב מכל תרופה קיימת - וזה כבר מוכך מדעית!).

אגב ראו גם את האינדיאנים ומיקטרת השלום.

 

ולכן כמו שאלכוהול, במינון הנכון, זה בסדר גמור ואתה לא אלכוהוליסט, כך גם מריחואנה זה בסדר גמור ואתה לא נרקומן.

 

וזה גם טיבעי, מתנה היישר מאמא טבע :wink:

 

וmaxcher, זה נחשב לסחר, יותר מזה כששוקלים אותו אז שוקלים ביחד עם האדמה ואז המישקל יכול לקפוץ לכמה קילוגרמים (אני חוזר: קילוגרמים - אז תבין לבד)

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם

תעשו לי טובה, ואל תכניסו לדיון עמים שחיים כמה מאות שנים מאחורינו, זה לא רלוונטי להיום.

 

אבי.

פורסם

כמה שטויות נכתבות פה בתרד' אחד שזה מדהים, וזה כולל גם את חברי הפורום שמעשנים קנאביס להנאתם.

 

המרכיב הפעיל בצמחי המריחואנה,קנאביס ושלל סוגיהם מינהם ושמותיהם שדבקו בהם עם השנים הוא THC.

למעשה מדובר על טטרה- הידרו- קאנאבינול.

מדובר על חומר פסיכואקטיבי, בעל השלכות רבות הרבה יותר מאותן "סגולות" שדובר עליהן כאן.

THC פועל על המוח, למעשה הוא אינו שונה מכל סם הזייתי אחר, הוא כן בשיטתו הנפוצה לא מזיק במיוחד, אבל לאורך שנים הוא עושה את נזקיו באופן מאוד ברור.

שאנשים מדברים על ליגליזציה של קאנאביס, הם לא מבינים את ההשלכות.

מי שיעשן ג'ויינט אחד פעמיים בשבוע, לא יקרה לו לרוב כלום, אלא אם חבויה אצלו איזהשהיא הפרעה פסיכוטית והTHC יעורר אצלו משהו, וגם זה בסימן שאלה כי מה שאנשים מכירים כאן בארץ כ"גראס" זה למעשה הרבה דברים אבל רחוק מאוד ממה ש"גראס" אמור להיות.

מה שיש בארץ זה זבל, זה ג'אנק וזה לא דומה לשום דבר שניתן לעשות מהצמח הזה.

זה מעורבב עם כל מיני רעלים וכימיקלים שפשוט הורסים את הגוף בצורה בלתי הפיכה.

ביום שיוכנס קאנאביס לחוקי, זה יגרום לעליה ותפוצת הדרע'ק הזה (בתחפושת כגראס)בכל פינה ובכל מקום.

 

בנוסף, גראס שלעצמו הוא אינו סם אגרסיבי מאוד, ואינו גורם לאיבוד שליטה מוחלט.

אבל מה עם שאר התוצרים?

חשיש איכותי מאוד מגיע עם ריכוז של כ30% THC.

ג'אראס הודי, מגיע אפילו ל40% THC.

ומה עם סקאפ? שמגיע עד 70% של THC?

 

תבינו, שימוש בסקאפ לדוגמא, שזה למעשה רק עוד תוצר של קאנאביס, הוא מקביל לשימוש בסמי הזיה קשים ביותר.

ויכול לגרום להזיות חמורות, ושאר תופעות פסיכוטיות אחרות.

 

אז איפה יעבור הגבול של מותר ואסור? ואיך יוכלו לעקוף את זה? יגבילו את מה?

 

כן, שימוש בגראס פעם ב, לא יהרוג אף אחד, אבל ברגע שזה הופך חוקי זה גורף איתו את הקיצון, והחלק הזה הוא החלק המכוער של מה שאנחנו לא רוצים שיקרה.

ושימו לב מה קורה בהולנד, בשביל להבין שההולדנים די מבכים על הנושא , אגב, למרות שמבחינה טכנית בהולנד זה לא חוקי להשתמש בסמים מסוג מריחואנה.

יש להם אפילו מפלגה שעולה לשם "עלה ירוק".

אבל שם אסור לחפש על גופם של אזרחים.

מותר לגדל ולמכור רק שזה מדווח לרשויות, משלמים מס ואף זה חובה להיות רק כעבודה שניה.

כלומר אתה חייב להחזיק במקצוע ובעבודה קבועה, בשביל בכלל להתחיל לגדל משהו.

 

בנוסף, אתה מוגבל אף לכמות הצמחים שמותר לך לגדל.

 

למעשה, העונש על סחר בסמים בהולנד הוא 25 שנה מבלי אפשרות לשחרור מוקדם.

 

בקיצור, יש לזה הרבה חסרונות מעבר ליתרונות.

אבל ההשוואה לאלכוהול היא אינה נכונה.

אלכוהול הוא סם, ואפילו מאוד מסוכן.

אבל הוא לא סם פסיכו אקטיבי.

ואדם שישתכר כל יום לא יעשה שום נזק פרט לתפקודי כבד ופקודי כליות.

לעומת זאת, יש אנשים שבשימוש עם חומרים בעלי ריכוזים גבוהים של THC קיבלו תגובות פסיכוטיות שלא ניתן לרפאם בשום השתלה..

 

לא לראות את הג'ויינט ביום שישי בחוף הים כדוגמא.

הבעיה היא הרבה מעבר לזה.

under construction..

פורסם

green monster(הכינוי אומר הכל ;) ), מה הן אותן הפרעות פסיכוטיות? יש תסמינים? זה יכול לעורר "פלאשבקים"\שיגעון בגילאים מבוגרים יותר כמו שהיו מלמדים בסדנאות בתיכון\חטיבה?

אפשר לבדוק מראש אם יש לך את הטריגר הזה להפרעות?

ואם מישהו, לדוגמא, עישן כמה פעמים כמה ג'וינטים ולא התעוררו אצלו בעיות לאחר השימוש, האם זה אומר שבטוח מבחינתו לעשן מידיי פעם?

Mazda 2 2013

פורסם
. גידול ביתי הוא הפיתרון להינות משני העולמות. הקונספט הזה של לשתול משהו באדמה, להשקות להאיר ולאוורר, ממש עובד. בסוף יוצא שם משהו... עד כמה שקשה להאמין.

 

הבעיה היא שאם אתה נתפס מגדל אז זאת העמדה מנדטורית לדין על סחר! :shock:

 

אני לא מוכן לעמוד לדין על סחר בשביל איזה שתיל מחורבן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה, זה בהחלט שיקול בעל משקל מפני שגם אם אתה פרנואיד... זה לא אומר שהמשטרה לא מחפשת אחריך.

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

קפאין

קפאין הוא חומר השייך למשפחת המתיל-קסאנטינים.

נחשב לסם מעורר וממכר הוא נמצא במגוון מזונות ומשקאות.

הוא מצוי באופן טבעי בפולי הקפה, בעלי התה ופולי קקאו.

הקפאין מצוי ב- 60 צמחים שונים כמו גוארנה ואגוז קולה וכן מוסיפים אותו למשקאות תוססים רבים כמו קוקה קולה ותרופות לשיכוך כאבים והצטננות.

הקפאין מעורר ע"י המרצת מע` עצבים מרכזית.

 

מי יכול לתאר לעצמו בוקר בלי כוס קפה, אבל המחיר של שתיית קפה עשוי

להיות גבוה.

החל מדופק לב מהיר, כאבי ראש, עייפות, דיכאונות ועד בעיות מחזור, כאבי בטן, בחילות, התכווצות שרירים, והכפלת הסיכון להפלה.

 

הקפאין נספג מיד לזרם הדם והשפעתו מורגשת תוך חצי שעה ויורדת לאחר 3 שעות.

הקפאין מעורר את מע` העצבים הסימפתטית, פועל ישירות על המוח, חשיבה, קצב לב, נשימה ושרירים.

הקפאין מגרה את בלוטת האדרנל להפריש אדרנלין. אדרנלין מעלה קצב לב, נשימה ולחץ דם לזמן קצר.

 

בתגובה לקפאין הכבד משחרר גלוקוז ממאגרי הגליקוגן ורמת הסוכר עולה.

כמויות הקופאין שהגוף מתרגל לקבל מעורר אותו לתקופה מסוימת אולם מיד לאחר מכן מביא לירידה באנרגיה. בנקודה זו אנו זקוקים לעוד כוס קפה.

כמו"כ נמצא שהקפאין פועל גם על מרכזי ההנאה במוח, משנה את רמות ההורמונים שבו עד להתמכרות.

 

השפעות שליליות של קפה

1. סחיטת בלוטת אדרנל עד תשישות ואי יכולת להגיב במצבי לחץ.

2. לקפאין השפעות פסיכואקטיביות גורם להתנהגות דמוית סם. הקפאין

נכנס לקטגוריה של סמים.

3. שינוי תנודות רמת הסוכר בדם.

4. ניצול מאגרי אנרגיה.

5. קפאין קשור לדלדול מסת העצמות.

6. שדידת ויטמינים ומינרלים מהגוף במיוחד השפעה שלילית על יכולת הגוף לספוג ברזל וסידן.

 

7. עייפות שגורמת לדרישת כמויות הולכות וגדלות כדי להתגבר עליה.

8. קפאין יכול לגרום לנדודי שינה אצל אנשים רגישים.

9. הקפאין פועל על מרכז ההנאה במוח, משנה את רמות ההורמונים שבו וגורם להתמכרות. הפסקת הצריכה גורמת לסימני גמילה קשים כמו: כאבי ראש,

עייפות, נמנום, שינויי מצב רוח, נוקשות בשרירים והרגשה כללית כמו בשפעת.

10. קפאין מכווץ כלי דם.

11. שנויים בלחץ דם מפני שקפאין משפיע על התרחבות העורקים ללב והגברת זרם הדם.

 

12. רפיון שרירים טבעתיים (זו הסיבה לשלשול אחרי הקפה של הבוקר).

13. קפאין משתן.

14. קפאין מגביר קצב פעילות לב וקצב נשימה.

15. קפאין הוא סם העובר את השיליה לכן לא מומלץ בהריון. .

16. קפאין מגרה את בלוטת האדרנל התוצאה: תשישות ואי יכולת להגיב במצבי סטרס. בנקודה זו כמויות הקפה הנדרשות כדי להתגבר על התשישות ילכו ויעלו.

17. מחקר חדש קובע כי צריכת קפאין ע"י נשים הרות מכפיל סיכון להפלה.

18. קפאין עובר לחלב אם לכן יש לצמצם כמויות קופאין הנקה.

 

אני חושב שאם אוסרים מריחואנה, צריך לאסור גם שימוש באלכוהול ובקפאין. בעצם, איפה עובר הגבול?

 

אגב, באמסטרדם אחוזי השימוש במריחואנה (באופן קבוע) נמוכים יותר מאחוזי השימוש בניו יורק.

 

אני בעד לגליזציה של מריחואנה מצד אחד, ופתיחות ואמת בעובדות מצד שני.

מריחואנה חוקית תביא לחומר איכותי יותר, נקי יותר, בריא יותר. למריחואנה רפואית למשל יש פחות תופעות לוואי מהחומר שנמכר ברחוב.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

קנית אותי. אני בעד בכל מקרה :)אני חושב שמכל דבר במידה מרובה אפשר להתמכר ולהתנהג באופן לא נורמטיבי ולסכן את עצמך ואת הסובבים.בשורה התחתונה - אם הכל יהיה במידה ויוגדרו גבולות המועגנים בחוק, אני בעד שיהיה חוקי.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
בגירה, זה בהחלט שיקול בעל משקל מפני שגם אם אתה פרנואיד... זה לא אומר שהמשטרה לא מחפשת אחריך.

 

חי

 

שמע,

 

במידה ותנאי הכביש מאפשרים, אני נוסע 110 בכביש של 90 קמ"ש.

אחת הסיבות שאני מאפשר לעצמי לעשות את זה היא שאני יודע בדיוק מה העונש (יותר נכון האגרה) ומוכן לעמוד בה במידה ואתפס.

אם בתפיסה על מהירות התגובה המיידית (לא העונש, רק פעולת השוטר) הייתה מעצרמיידי ל 48 שעות אני מבטיח לך שאני ורבים אחרים היינו שומרים בקנאות על ה 90 קמ"ש (שלא ישתמע חו"ח שאני מצדד בכזה עונש, אני רק בא להדגים משהוא).

 

אני היום מעשן מזדמן, גם אם יתהפך העולם 17 אלף פעמים, אני לעולם לא אגדל כי טלפון אחד של איזה שכן ממורמר ואני חוטף כתב אישום פלילי על סחר בסמים.

לפני שאתה בכלל מספיק להגיד יהודוקוליס ליפשיץ אתה "מתארח" שנתיים בפנים. :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...