Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דמגוגיה זולה ותו לא, אני יכול למצוא המון דברים לא בריאים בכרוב.

חלק מהדברים שציינת פשוט לא נכונים, סתם העתק והדבק מעיתונים (איך קפה גם מכווץ כלי דם וגם מרחיב עורקים?)

 

לא הוכח באופן חד-משמעי קשר בין קפה לדלדול עצמות,

וקפה לא שודד שום ויטמינים מהגוף

ואם זה באמת מפריע למישהו, מקפה אפשר להיגמל תוך יומיים.

אם כבר, קפה עוזר במניעת התקפי לב ועוד מיליון ואחת דברים קטנים, אבל כשמדובר בדמגוגיה, למי אכפת.

 

ברגע שתהיה פה לגליזציה, יהיו כמויות אדירות של חומר טוב וזבל, וכרגיל, המוח היהודי יידע היטב

כיצד למכור זבל במחיר טוב. מוצרי חשמל כדוגמה - ברגע שהורדו המסים לפני כמה שנים,

הייתה הצפה אדירה, שנמשכת עד היום, של מוצרי חשמל זולים מסין. אז נכון שפה ושם

יש כאלה שקונים מוצרי חשמל מתוצרת גרמניה, אבל הרוב המוחלט שנמצא בחנויות הוא זבל מתקלקל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האנס, כתוב משפיע, לא כתוב מרחיב.

 

ולקפאין יש המון השפעות שונות ומשונות, חלקן טובות חלקן רעות. זאת אותה דמגוגיה זולה שמשתמשים בה המתנגדים לשימוש במריחואנה.

 

מתוך ווינט: (כתבה על מריחואנה רפואית)

"מתוך אלפי המשתמשים במריחואנה רק חמישה פיתחו פסיכוזה כתופעת לוואי, מהם שני חולי טורט שקיבלו את המריחואנה הרפואית כטיפול. שלושה מהחולים התעקשו להמשיך בטיפול, בשל כאבים חזקים שמהם סבלו, וחזרו להשתמש במריחואנה בשילוב עם התרופה הפסיכיאטרית זיפרקסה. ארבעה נכי צה"ל שהשתמשו במריחואנה רפואית במסגרת מחקר בנוגע להשפעת העישון על תסמונת פוסט טראומתית, נטשו את המחקר בשל התקפי פניקה"

 

ועוד על קפאין:

Administered the Multiple Affect Adjective Check List to 157 Ss (mean age, 24.88 yrs) both before and 1 hr after double-blind administrations of 0, 150, or 300 mg of caffeine per 45.36 kg and after controlling for caffeine tolerance. Caffeine increased anxiety, depression, and hostility. (15 ref) (PsycINFO Database Record © 2009 APA, all rights reserved)

 

(תרגום חופשי - הקפאין נמצא מגביר חרדה, דיכאון ועוינות)

 

מתוך:

Effects of caffeine on anxiety and depression.

Veleber, David M.; Templer, Donald I.

Journal of Abnormal Psychology. Vol 93(1), Feb 1984, 120-122.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

סמים קלים, יחד עם זנות והימורים (כמו שציין עידן) הם מסוג התופעות שלא רק שאין להן (אם להגדיל ראש ולא להיכנע לפרופגנדה) את הפן האנטי-סוציאלי שיש לעבירות פליליות רבות אחרות. לא רק זה, אלא שהן גם בגדר גזירה שהציבור אינו יכול (ואין לו כל כוונה) לעמוד בה.

 

הפעילות הפלילית הענפה שסובבת את השלישיה הזאת נובעת בעיקרה מהאיסור עליה - התרת אותה והוצאת את העוקץ מחד, הפחתת את מחפשי האקשן (שמושך אותם לעבור על האיסור ולא העניין עצמו) והגדלת את הכנסות המדינה ממסים והיטלים שונים.

 

על הדרך אמנם תכעיס כמה דתיים ושמרנים אבל היי, אי אפשר לרצות את כולם, לא?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

עזבו שטויות...

 

תכלס , למישהו יש כיוון טוב??8)

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
סמים קלים, יחד עם זנות והימורים (כמו שציין עידן) הם מסוג התופעות שלא רק שאין להן (אם להגדיל ראש ולא להיכנע לפרופגנדה) את הפן האנטי-סוציאלי שיש לעבירות פליליות רבות אחרות. לא רק זה, אלא שהן גם בגדר גזירה שהציבור אינו יכול (ואין לו כל כוונה) לעמוד בה.

 

הפעילות הפלילית הענפה שסובבת את השלישיה הזאת נובעת בעיקרה מהאיסור עליה - התרת אותה והוצאת את העוקץ מחד, הפחתת את מחפשי האקשן (שמושך אותם לעבור על האיסור ולא העניין עצמו) והגדלת את הכנסות המדינה ממסים והיטלים שונים.

 

על הדרך אמנם תכעיס כמה דתיים ושמרנים אבל היי, אי אפשר לרצות את כולם, לא?

 

אומנם יש פעילות פלילית אשר סובבת אותה, אך ככל שזכור לי, זנות כשלעצמה הינה חוקית והשידול והסרסרות לזנות אינם חוקיים.

פורסם

פחות או יותר. לגליזציה של הזנות כולל לגליזציה של כל הפעילות, יחד עם רישוי, חיוב בדיקות רפואיות תקופתיות ומיסוי מתאים. כמו כל עסק לגיטימי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
קפאין

קפאין הוא חומר השייך למשפחת המתיל-קסאנטינים.

נחשב לסם מעורר וממכר הוא נמצא במגוון מזונות ומשקאות.

הוא מצוי באופן טבעי בפולי הקפה, בעלי התה ופולי קקאו.

הקפאין מצוי ב- 60 צמחים שונים כמו גוארנה ואגוז קולה וכן מוסיפים אותו למשקאות תוססים רבים כמו קוקה קולה ותרופות לשיכוך כאבים והצטננות.

הקפאין מעורר ע"י המרצת מע` עצבים מרכזית.

 

מי יכול לתאר לעצמו בוקר בלי כוס קפה, אבל המחיר של שתיית קפה עשוי

להיות גבוה.

החל מדופק לב מהיר, כאבי ראש, עייפות, דיכאונות ועד בעיות מחזור, כאבי בטן, בחילות, התכווצות שרירים, והכפלת הסיכון להפלה.

_ _ _

אני חושב שאם אוסרים מריחואנה, צריך לאסור גם שימוש באלכוהול ובקפאין. בעצם, איפה עובר הגבול?

 

אגב, באמסטרדם אחוזי השימוש במריחואנה (באופן קבוע) נמוכים יותר מאחוזי השימוש בניו יורק.

 

אני בעד לגליזציה של מריחואנה מצד אחד, ופתיחות ואמת בעובדות מצד שני.

מריחואנה חוקית תביא לחומר איכותי יותר, נקי יותר, בריא יותר. למריחואנה רפואית למשל יש פחות תופעות לוואי מהחומר שנמכר ברחוב.

 

זאת סתם דמגוגיה זולה וריקה מתוכן.

ואתה מפספס את העיקר.

 

הדבר היחידי שקפאין יכול לעשות הוא נזק לאדם, ולא לסביבה.

התגובה הפסיכוטית של קפאין כמו גם ניקוטין ואף אלכוהול, היא רק ההתמכרות.

 

מצידי שכולם יהיו מכורים.

כל עוד זה לא פוגע בי.

 

אבל שנהג אגד מוביל 50 נוסעים באוטובוס מחיפה לת"א, זה יהיה מאוד מפריע לי, אם הוא יקבל התקף פסיכוטי באמצע הנסיעה.

או אולי השומר בגן ילדים?

מפעיל מנוף?

טייס?

עובד לונה פארק?

פקח טיסה?

נהג משאית?

נהג קטר?

נהג אמבולנס?

 

הרי אם כל אותם אנשים ישתו 10 כוסות קפה שחור חזק ביום ויעשנו 2 קופסאות מלבורו אדום, זה לא יעניין אותי, ולא יפריע לי, וכנראה שחלקם מבעלי התפקידים הללו אכן גם עושים את זה.

 

אבל זה ההבדל בין משהו שהם מתמכרים אליו, לבין משהו שיכול להוציא מהם התקף פסיכוטי.

 

ואגב, אתה טועה, אני ממש לא מתנגד למריחואנה.

אני פשוט חושב שהדבר האחרון שאנחנו צריכים זה ליגליזציה של הדבר הזה.

 

בקושי ברישוי רכב יודעים לטפל במדינה שלנו, אז בהגבלות על שימוש בסמים? הצחקת אותי..

 

ואגב, התגובה הכי מוצלחת שאני אוהב, זה ההצגה של המריחואנה רפואית.

כל קשר בינה לבין מה שאנשים חושבים הוא מקרי בהחלט.

לא מדובר על צמחים שאפילו דומים לזה.

מדובר על ייצור של זן ספציפי, מוחלש ומותאם לצורך רפואי.

ריכוז החומר בו הוא מזערי והוא כמעט ללא תופעות לוואי פסיכוטיות.

כמוכן, הוא גם ניתן לפציינטים רק ע"י רופאים מאוד ספציפיים שמתמחים בזה, ושיודעים להעריך את הסיכונים השונים.

וגם כל זה ניתן בכמויות מדודות פר אותו מקרה, וגם הכמויות הללו הם תחת פיקוח הדוק.

 

הרי רופאים גם נותנים מורפיום ,מידזולם(דורמיקום),פנטניל, דיאזפאם(ואליום), כמוכן שזה תחת אחריות של רופא שמבצע מעקב צמוד על הפציינט בזמן פעולת החומרים הללו.

 

לכן ההשוואות הללו מטופשות כפי שהם היו, ורק מעלות מתוך בורות ולא מתוך שום דבר אחר.

under construction..

פורסם

ועכשיו כל אלא שציינת לא מעשנים?

יש יותר ממליון מעשנים בארץ, תתעורר!

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אבל שנהג אגד מוביל 50 נוסעים באוטובוס מחיפה לת"א, זה יהיה מאוד מפריע לי, אם הוא יקבל התקף פסיכוטי באמצע הנסיעה...

לבין משהו שיכול להוציא מהם התקף פסיכוטי...

 

... ורק מעלות מתוך בורות ולא מתוך שום דבר אחר.

 

אפרופו בורות, התקף פסיכותי כתוצאה משימוש בגראס? על מה אתה מדבר?:shock:

 

ורק שאלה על המריחואנה הרפואית, הרי היא נועדה לשמש בטיפול בכאבים עזים אז מה פתאום חומר מוחלש?

מאיפה המידע הזה שאתה מפזר פה?

 

ורק הערה אחרונה,

מריחואנה על כל נגזרותיה לא יכולה לגרום לעולם לשום תאונת דרכים פשוט כי אידיוט מי שמעשן ואח"כ נוהג.

כשאידיוט כזה עושה תאונה, להאשים את המריחואנה זה כמו שאני אגיד שקפאין אשם בתאונה כי הוא פתאום ראה סניף ארומה בצד הדרך, חתך בחדות לימין ועשה תאונה עם 10 הרוגים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה.

 

המרכיב העיקרי במריחואנה הוא THC, כפי שציינתי.

החומר הזה מתקשר לרצפטורים במוח ומפריע לפעילות התקינה שלהם, מאין קצר.

למעשה הוא יוצר קשרים חדשים בין רצפטורים שונים שלא היו אמורים להיות קשורים.

וכחומר פסיכואקטיבי הוא יכול לגרום לתופעות פסיכוטיות שונות כמו פארנויה וכו'.

 

הרי כל מעשן מכיר את המשפט "נכנס לסרטים".:roll:

 

ולגבי המריחואנה הרפואית.

בקנאביס יש כ200 חומרים כימיים פעילים, כאשר המרכיב העיקרי ואליו מכוונים הוא הTHC.

לכן, צמחי המריחואנה הרפואית הם מוחלשים מבחינת כמות הכימיכלים הנמצאים בהם, ומגודלים בתנאים מאוד ספציפיים על מנת לשמור על ריכוז כמה שיותר קרוב בין צמח לצמח של THC.

כי אחרת, המינון לא יהיה נכון לפציינט.

כי אין צמחים זהים, אבל בהנדסות גנטיות ניתן להגיע לתוצאה מתאימה בקירוב.

 

בנוסף, מריחואנה רפואית לא ניתנת רק לצורך של שיכוך כאבים.

עיקר הפעולה שלה היא עידוד תאבון אצל חולים, ומניעת הקאות ותגובות שלאחר טיפולים כימוטראפיים.

under construction..

פורסם
זאת סתם דמגוגיה זולה וריקה מתוכן.

ואתה מפספס את העיקר.

 

הדבר היחידי שקפאין יכול לעשות הוא נזק לאדם, ולא לסביבה.

התגובה הפסיכוטית של קפאין כמו גם ניקוטין ואף אלכוהול, היא רק ההתמכרות. ממש ממש רחוק מלהיות נכון, עוד רגע תגיד שגם סיגריות זה רק התמכרות

 

מצידי שכולם יהיו מכורים.

כל עוד זה לא פוגע בי.

 

אבל שנהג אגד מוביל 50 נוסעים באוטובוס מחיפה לת"א, זה יהיה מאוד מפריע לי, אם הוא יקבל התקף פסיכוטי באמצע הנסיעה.

או אולי השומר בגן ילדים?

מפעיל מנוף?

טייס?

עובד לונה פארק?

פקח טיסה?

נהג משאית?

נהג קטר?

נהג אמבולנס?

תתפלא אבל יש מספיק גם כאלא (וזה ממש לא קשור לחוקיות), וואלה העולם עדיין עוד לא נחרב (גם לא מדינתינו), אגב אותם האנשים גם יכולים ליהיות אלכוהוליסטים כן?!

 

הרי אם כל אותם אנשים ישתו 10 כוסות קפה שחור חזק ביום ויעשנו 2 קופסאות מלבורו אדום, זה לא יעניין אותי, ולא יפריע לי איך לא יפריעה לך? הרי באותה המידה הם יכולים לקבל התקף לב - אתה מבין שזה הכל עניין של גישה ואיך שאתה רואה דברים - את כל הדברים החוקיים אתה רואה כבסדר גמור(למרות שהם רחוקי מלהיות כאלא!), וכנראה שחלקם מבעלי התפקידים הללו אכן גם עושים את זה.

 

אבל זה ההבדל בין משהו שהם מתמכרים אליו, לבין משהו שיכול להוציא מהם התקף פסיכוטי. אוליי אני לא מכיר את כל המעשנים בארץ, אבל מכל מי שאני מכיר (שגם מכיר אנשים שמעשנים) לא שמעתי על רבע סיפור על "התקף פסיכותי" - אני מדבר אך ורק על ה THC, לעומת זאת על דברים אחרים יש לי מלא סיפורים כאלא, ואני אפילו לא סופר סיפורים של אנשים ששמעו מחבר, אז על מה הביסוס הזה?

 

ואגב, אתה טועה, אני ממש לא מתנגד למריחואנה.

אני פשוט חושב שהדבר האחרון שאנחנו צריכים זה ליגליזציה של הדבר הזה. זה הדבר הראשון שאנחנו שצריכים - כי אנחנו מדינה דמוקרטית, וכי יהיה פיקוח נורמאלי על איכות החומר!

 

בקושי ברישוי רכב יודעים לטפל במדינה שלנו, אז בהגבלות על שימוש בסמים? הצחקת אותי..

 

ואגב, התגובה הכי מוצלחת שאני אוהב, זה ההצגה של המריחואנה רפואית.

כל קשר בינה לבין מה שאנשים חושבים הוא מקרי בהחלט.

לא מדובר על צמחים שאפילו דומים לזה.

מדובר על ייצור של זן ספציפי, מוחלש ומותאם לצורך רפואי. מותאם רפואית, מסכים איתך. חלש - רחוק מלהיות נכון, הייתי אומר אחד החזקים מתוך כל מה שקיים בשוק (קצת מחוות דעת ממישהי שלצערי הרב צורכת את זה באופן חוקי - אגב מקור ההשוואה היה הצמח הכונה "צ'יז", שזכה במקום הראשון בעולם)

ריכוז החומר בו הוא מזערי והוא כמעט ללא תופעות לוואי פסיכוטיות.

כמוכן, הוא גם ניתן לפציינטים רק ע"י רופאים מאוד ספציפיים שמתמחים בזה, ושיודעים להעריך את הסיכונים השונים.

וגם כל זה ניתן בכמויות מדודות פר אותו מקרה, וגם הכמויות הללו הם תחת פיקוח הדוק.

 

הרי רופאים גם נותנים מורפיום ,מידזולם(דורמיקום),פנטניל, דיאזפאם(ואליום), כמוכן שזה תחת אחריות של רופא שמבצע מעקב צמוד על הפציינט בזמן פעולת החומרים הללו.

 

לכן ההשוואות הללו מטופשות כפי שהם היו, ורק מעלות מתוך בורות ולא מתוך שום דבר אחר.

 

אתה צריך להבין שכל מי שמעשן, ימשיך לעשן גם אם זה לא יהיה חוקי - בהרבה מדינות (בעיקר באירופה) כבר הבינו את זה וניתן כבר ליראות שם תוצאות. חוקיות (אפילו חלקית) תיתן רק פרי טוב ובריא, בין אם זה ברפואה, בחברה, באיכות החומר, בזכות הקול שלי במדינה, בכלכלה ועוד ועוד.

.......

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם

מי אמר שאלכוהול הוא לא סם?

מי אמר שאלכוהול הוא לא סם ממכר?

ומי אמר שאלכוהול הוא לא סם מסוכן?

 

אלכוהול, ברובו של הזמן לא פחות מסוכן ממריחואנה, שניהם מוגדרים כסמים פסיכואקטיביים שבעיקרן הן סמים שמטשטשים\ממסטל(בניגוד למה שחושבים על מריחואנה בהרבה מקרים).

 

ההבדל הוא, שמריחואנה בכמות גבוהה כפי שמצוי בחשיש,ג'אראס,סקאף וכו' הוא כבר פועלת כסם הזייתי.

 

ומכיוון שהקאנביס הוא צמח עם מגוון ענק של תצורות בטבע, וצורת גידולו משפיעה על ריכוז הקאנאבולים בתוכו.

בחלק מהסוגים שנפוצים בעולם(לדוגמאת ההידרו,WHITE WIDDO, קרוניק, אינדיקה וכו', שריכוז החומרים הפעילים בצמחים הוא זהה ואף מתעלה על הריכוז בחשיש לדוגמא.

ואז הוא כבר לא רק ממסטל ומטשטש, הוא גורם להזיות.(AKA תגובה פסיכוטית).

 

 

יש הבדלים בין סמים שממכרים, וגורמים לסוג של טשטוש כמו אלכוהול מאשר סמים הזייתיים כמו מסקלין,LSD שקאנביס בינהם.

 

ומי שאומר שהוא לא מכיר מקרים של "תגובה פסיכוטית", אז זאת פשוט בורות לשמה, כי פארנויה לדוגמא זו אחת התגובות לוואי הכי נפוצות של הקאנאביס.

 

שתבינו ממש לא אכפת לי שאנשים יעשנו,וימשיכו לעשן.

אני תומך בכך שמי שרוצה יעשה מה שבא לו.

אבל לתת לזה לגיטימציה בתור חוק? ממש לא.

מכיוון שמילה כמו "אכיפת החוק", לא בדיוק תואמת את המציאות בישראל, אני ממש לא רוצה לקבל את הסיכון שיהיה פה אישור חוקי לשימוש במריחואנה.

 

אין לי בעיה עם גראס, יש לי רק בעיה עם לגליזציה שלו.

under construction..

פורסם

אבל אתה מסכים איתי שכמו שלך יש את הזכות המלאה לשבת יום שישי על חציא ליטר של בירה עם איזה צ'ייסר בצד, לי יש הזכות המלאה לעשן איזה ג'ויינט ביום שישי בערב?

 

אם זה הייתי רק אני, לא הייתי מדבר ביכלל, אבל מדובר פה באחוז ממש לא זניח של האוכלוסיה הישראלית.

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם

אני ממליץ גם שנפסיק לנהוג, אחת מתופעות הלוואי היא מוות בתאונה.

עם כמות האנשים שנהרגים כל שנה, אני מופתע שזה עדיין חוקי.


×
×
  • תוכן חדש...