Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה ללכת על נהיגה, שנחוצה לחיים המודרנים.

 

בוא נדבר קצת על פעילויות שלא תורמות ישירות לקיום שלנו. למשל, סקי שלג.

בארה"ב לבדה מתים כל עשור כ-500 איש מתאונות סקי (לא כולל התקפי לב, שנגרמו כתוצאה מעצם העיסוק בפעילות גופנים אינטנסיבית).

אני בטוח שאפשר למצוא עוד כמה אלפים טובים שיצאו נכים.

 

ובכל זאת, החברה מאשרת ומאפשרת לאנשים לקחת את הסיכון הזה, ובשביל מה?!

בשביל הכיף.

 

השאלה, כמו תמיד, היא שאלה של סבירות והסתברות לפגיעה (עד מוות) בעצמך או באחרים, ולא האם מדובר בעיסוק מוסרי או לא. רציונאלית, אם אלכוהול מותר, אין סיבה שקנביס לא יהיה מותר. עם זאת, אני מזדהה עם הקביעה של Green Monster, שבארץ לא יודעים לבצע פיקוח ורגולציה מסודרת על כלום (כולל אלכוהול), אז באמת עדיף שקנביס כאן לא יהיה חוקי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לכל אלה שטענו שלמי מפריע אם הם יעשנו ג'וינט בשישי בערב?

 

אין בעיה בכלל,שים לב ברגע שאתה רק נכנס לפאב אתה כבר מריח את הריח המוכר :wink: ....

 

בפועל שום שוטר שיעצור אותך עם ג'וינט ביד,לא יעשה יותר מדי רעש....

 

ראיתי אפילו מקרה ששוטר לקח מבן אדם את הג'וינט עישן כמה שכטות ואמר לו "חינה" והלך :roll:.

 

הבעיה עם סמים קלים, שכמו שנאמר הם הפתח הלאה- ובין חשיש להרואין קצת קשה להשוות .

 

אגב,אני חושב שאנשים במדינה שלנו מספיק עפיפונים גם בלי החשיש .... ומספיק קריזיונרים גם בלי דודא לג'וינט.

פורסם
עד שנות ה80 היה חוק פלילי בארץ האוסר מין אנאלי בין זכר לזכר או בין זכר לנקבה.

נראה לך שמשהו סגר את "כניסת הספקים" בגלל שיש חוק נגד זה?

יש כמעט מליון מעשנים בארץ!! אז כולם פושעים ועבריינים.

 

עידן

 

השאלה היא כמה בחורות יש שבעד מין אנאלי ?..

 

:wink:

 

לגבי מי שכתב מוקדם יותר שהעישון מעיד על המעשן, אני יכול לומר לך שאני מכיר לא מעט אנשים שמעשנים על בסיס יומי ומגלגלים המון כסף,מכיר גם אנשים ש"מריחים" על בסיס כמעט יומי וגם מגלגלים המון כסף והם אנשים נורמטיבים לחלוטין שלעולם לא היית מעלה על הדעת שהם משתמשים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן,אתה מפספס את הנקודה.

 

מריח קוק? = יש כסף,הכל טוב ויפה...

 

נגמר הכסף לקוק? הרואין... (לא סתם נגעת נסעת...) נגמר הכסף להרואין? הרי המינון גודל, התחלת לגנוב ולך תדע איפה תסיים.

 

כשיש לך כסף ואתה משתמש בסמים,אתה פשוט נהנה יותר מהחיים - אתה מבזבז הרבה יותר כסף.

 

כשאין לך כסף ואתה משתמש בסמים,אתה פשוט נהנה עד אותה הנקודה שבה יגמרו הכסף/הסמים .

 

אז מתחילה ההתדררות האמיתית.

 

זה ידוע שאולי 99% מהוליווד מסניפים קוק.

 

אגב,זה מספיק להכנס לבית משפט גדול כדי לראות עו"ד מסתובבים אחרי כמה שורות.

פורסם

אני מכיר מספר די גדול של חבר'ה שמעשנים (מה זה מכיר, חלקם הם חברים שלי שאיתם אני מבלה ביום-יום בבסיס או בשכונה בסופ"ש) ואף אחד מהם עוד לא חשב אפילו לנסות הרואין/קוק וכל חרא אחר מהסוג.

אני חושב שמי שיחליט לנסות את החרא הזה יעשה את זה גם בלי הג'וינט כ"שלב מעבר".

ואיפה שאני גר זה ממש לא קשה להשיג כל סוג של סם, ועובדה שמי שנהנה מג'וינטים ממי שאני מכיר, ממשיך להנות מהם ולא עובר לשום סם יותר קשה.

והם אפילו חבר'ה ממש נעימים מבחינת אופי, עוד לא היה לאחד מהם קריזות שנכחתי לראות.

פורסם

באותה מידה שגראס זה פתח להרואין, קוק ושאר ירקות - גם סיגריות רגילות הן פתח כזה.

הנה עובדה - כל הנרקומנים (לפחות כל אלה שאני ראיתי) מעשנים.

 

מסקנה - להוציא את הסגריות מהחוק!

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אני מעשן סיגריות - ואני גם בעד.

 

רק אל תשכח,שסיגריות הן לא מפתח לסטלה.

 

הן משרות רוגע מסויים,אבל בטח ובטח לא משו שדומה לחשיש- כך שמסיגריות הן שום סיבה לחפש משו יותר חזק?

רוצה יותר חזק?

 

קנה מרלבורו אדום לא לייט.

 

בסמים,אין לך כל כך את הבחירה הזאת.

 

חשיש קטן עלייך? קוק יקר לך? על אקסטה קשה לתפקד עם היומיום שלך?

 

אגב,

בתור בן אדם שעובד בתחנת דלק - יוצא לי לראות את כל סוגי הסטלות על נהגים.

 

נהגי משאיות? דופקים 6-7 ראש ויוצאים לנסיעות לאילת,קונים מנצ'יס בכמעט 200 שקל ומשאירים גם טיפ נחמד:wink: בעיקר כשהם כבר אחרי העישון :-D.

פורסם

אני יכול לומר דבר אחד,

 

"חכם לא נכנס לבור שמוכשר מצליח לצאת ממנו"

 

לא לחינם הוטלו הגבלות על חומרים כאלו מאותה הסיבה שאינכן יכולים לקנות תרופות ללא מרשם.

 

קראו את הכתבה המצורפת.

השרוטים.doc

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

alon הרסתה להרבה אנשים את היום :wink:

 

בכתבה המצורפת - הדברים נכונים מאוד + קשר השתיקה , וכל אחד עובר את הסרטים האלה , פשוט זה הכייף ,

והמחיר יקר מאוד בעתיד . ה סם הנ"ל הוא הזייתי בתחילה ומעורר השראה , ובהמשך פסיכותי ודמיונות שווא , או העצמת תגובות .

 

יש לחומרים הללו גם את אפקט הזיכרון , הנזקים וההתחברות בנוירונים במוח ממשיכים להשפיע לאורך זמן , ואפילו שנים .

אפשרי גם עקב אסוצאציות מסוימות ורגילות , יש פתאום הדלקות של מרכזי זיכרון גם אחרי סיום השימוש ב THC .

 

אני אצטט משפט אחד מהכתבה - המייצג את המסר .

 

שני מטופלים נעצרו על ידי המשטרה כשהם נוסעים במהירות בכביש החוף נגד התנועה. לא היה להם מושג מה רוצים מהם, הם אמרו שהם בסדר גמור, וכל האחרים נוסעים הפוך.

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אם הייתי נוסע נגד התנועה והיו עוצרים אותי גם אני הייתי אומר את זה כדי להמנע מקנס.

 

אני באמת מציע לך להשתמש ב"תרוץ" הזה כשיתפסו אותך עובר באדום,

נראה לי שעדיף לקבל קנס מאשר להיות מאושפז בכפיה.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם
אם הייתי נוסע נגד התנועה והיו עוצרים אותי גם אני הייתי אומר את זה כדי להמנע מקנס.

 

:shock: כנראה שהבנתה את המסר - אחרי השימוש - כולם טועים ואתה צודק :lol:.

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לפי דעתי צריך לעשות לגליזציה לכל סוגי סמים. בצורה כזאת יהיה אפשר לפקח על טיב חומר, מחיר ומי משתמש במה. זה יוריד את הפשיעה שקשורה לנושא הזה.

סוגי סמים שנחשבים קשים, צריכים להינתן עם מרשם רופא ואנשים האלה צריכים להיות תחת פיקוח הדוק של משטרה.

על כל סוגי סמים צריך לחייב לשלם מע"מ ומס הכנסה למפיצים.

 

הרי אף אחד לא מכריח אף אחד לעשן, להזריק או WHATEVER. בצורה כזאת תיהיה רשימה מסודרת ומעקב אחרי משתמשי סמים, יהיה קל יותר לנטר מקרי עלימות מצד משתמשים כבדים ששודדים קשישות בשביל מנה ובנוסף עוד מקור הכנסה למדינה.

 

למה בכל זאת לא עושים לגליזצייה לסמים? סיבה פשוטה: כסף. כל עוד זה לא חוקי, כל אחד יכול לדרוש איזה מחיר שבא לו, אין צורך במקרה כזה לשלם מיסים, ניכנס עיניין של שוחד והעלמת עין.

 

כל עוד עיניין הזה לא חוקי, כולם סובלים: גם משתמשים וגם אזרחים אחרים שנופלים כקורבנות לכאלה.

גם אלקוהול פעם לא היה חוקי והייתה תעשיית מחתרת שלמה שעסקה בייצור והפצה.

 

אני לא בעד או נגד, פשוט כל עוד הדבר לא מסודר בחוק אין רגולצייה והכל נימצא רק בידיים של רצון טוב של מוסדות המדינה שמעדיפים להעלים עין תמורת שוחד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
הבעיה עם סמים קלים, שכמו שנאמר הם הפתח הלאה- ו

 

מי אמר כזו שטות?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

צריך לתת לאנשים את הזכות לבחור ואת החרות על גופם וזכרונם.

עוד מעט גם נמנע מנשים לבצע הפלות כי זה הורג עוברים, הרי ניתן לתת אותם לאימוץ.

רציתי להגיד עוד דברים אבל שכחתי...

 

נזכרתי- זה כמו שתגידו שנסיעה מעל המהירות המותרת היא פתח לעקיפה על פס לבן כי שתי העברות הן עברות תעבורה.

עישון קנביס אינו בהכרח פתח לשימוש בסמים קשים.

אגב, זה שמבין מה הוא מעשן לא יתפתה בהכרח לשימוש בסם קשה משום שהוא מודע לסיכונים.

ההדיוט שבשילו מריחואנה שווה להרואין, אם יתגבר על מחסום הסקנות עלול לגרום לעצמו נזק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...