Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי אמר כזו שטות?

 

אני.

 

כי עד שלא השתמשת בסמים זה נראה לך כמו הדבר הכי גרוע בעולם,כי מפחידים אותך בבית ספר,בבית,ובכל מקום.

 

אורחי שעישנת ג'וינט אז פתאום הכל נראה לך סביר,אתה מסוגל להמשיך לתפקד,אתה קצת יותר עייף אבל אתה הרבה יותר חייכן ובעל מצב רוח... :lol:

והכי חשוב? כולם נראים לך הרבה יותר סטלנים - אז מה רע?

 

וככה זה ממשיך,יש לי חברים שעד היום תקועים בלעשן ג'וינט לפני ארוחת צהריים, ויש לי חברים גם "שכולה" מעשנים ג'וינט אבל לא מצליחים להרדם בלילה אם לא עישנו במהלך היום.

 

אל תעשו מחשיש משהו שהוא לא,כל הדברים שאמרתם על חשיש זה אולי על החשיש של פעם... לא על חשיש שמהול בכמויות אדירות של אדולן שהופך אותך לקריזיונר.

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קצת גם אני - אבל בלי מכות הפעם אה :roll:

 

פשוט אתה מרגיש מלך העולם אחרי שימוש בקל , לא קרה לי כלום , אני שולט במצב , מה אתה יודע , לי זה לא יקרה

עלי זה לא עובד .

 

ואז מנסים קצת יותר , מתוך הבנה אשר חלקה קצת מעורפלת כרגע , הרי אני בשליטה מלאה , אני אפילו רואה יותר ברור מאחרים את המצב , אני מה זה ממוקד .. :?

 

זה לא קביעה גורפת לכולם - אבל , די הרבה גולשים הלאה , לפעמים מקבלים מכה קטנה , וחוזרים אחורה .

 

ואחרים מבינים את המחיר , או בגלל שכאן חוקי המשחק והשגת החומר הוא עם כרישי פשע קצת יותר רציניים , לא נכנסים לזה, כדי לא להתערבב .

( אז אולי טוב , שזה נמצא בצד הזה של הרחוב .. )

 

ויש אשר באמת עושים הכל בעדינות וובחוכמה , ולא גולשים עמוק ל DEEP הגדול .

 

אבל שוב - ראה הודעות קודמות שלי , זה נאסף אט אט , ויש לזה מחיר .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אני.

 

כי עד שלא השתמשת בסמים זה נראה לך כמו הדבר הכי גרוע בעולם,כי מפחידים אותך בבית ספר,בבית,ובכל מקום.

 

אורחי שעישנת ג'וינט אז פתאום הכל נראה לך סביר,אתה מסוגל להמשיך לתפקד,אתה קצת יותר עייף אבל אתה הרבה יותר חייכן ובעל מצב רוח... :lol:

 

אבל זאת בדיוק הבעיה, ששמים את כל "הסמים" באותו סל, כאשר זה לא כך. כל כימיקל והכולירע שלו. יש יותר מסוכנים, יש פחות, וכשמחנכים רצוי לאמר את האמת. זה נכון תמיד.

 

צריך לאמר לך שאם תיקח LSD אתה תאבד שליטה ויש סיכוי כזה וכזה שתיכנס להתקף פסיכוטי ולא תחזור (ואני מכיר יותר מסיפור אחד כזה, ואני לגמרי לא בסצינה). לעומת זאת, בקנביס הסיכונים אחרים, וזה בכלל לא דברים דומים. לא כל "הסמים" מפחידים באותה מידה, וכמו כל דבר בחיים, המפתחות הם (1) סיכון מול סיכוי ו-(2) מינון. תיקח קוקאין פעמיים בשנה, באירועים מיוחדים, תוכל לחיות חיים מלאים. אם תשתמש יותר מדי, יהרוס לך את החיים.

 

הבעיה העיקרית היא היכולת למנוע אספקה לצעירים, ששיקול הדעת שלהם עוד איננו מי יודע כמה. מכיוון שעם אלכוהול אין רקורד הצלחה מרשים, לדעתי יש גם בעיה עם רגולציה על סמים. עם זאת, רציונלית, לוגית, מוסרית... אין סיבה לאסור קנביס אם מותרת צריכה של אלכוהול, סיגריות וגבנ"צ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
באותה מידה, וכמו כל דבר בחיים, המפתחות הם (1) סיכון מול סיכוי ו-(2) מינון.

תיקח קוקאין פעמיים בשנה, באירועים מיוחדים, תוכל לחיות חיים מלאים. אם תשתמש יותר מדי, יהרוס לך את החיים.

 

אז נאפשר אספקה/הקצבה מיוחדת רק בחגים - גם בזה יסחרו בבורסה בתור סחורה עתידית :lol:

 

הבעיה העיקרית היא היכולת למנוע אספקה לצעירים, ששיקול הדעת שלהם עוד איננו מי יודע כמה. מכיוון שעם אלכוהול אין רקורד הצלחה מרשים, לדעתי יש גם בעיה עם רגולציה על סמים. עם זאת, רציונלית, לוגית, מוסרית... אין סיבה לאסור קנביס אם מותרת צריכה של אלכוהול, סיגריות וגבנ"צ.

 

ובוגרים בעלי משפחות - כשהם מחוקים - המדינה משלמת קצבאות להם ולילדים , עליי ועלייך ההוצאה/ההחזקה הזאת :wink:

 

כמו שכתבתה - גם הפיקוח במקרה הטוב ביותר הוא קשה, ואפילו בלתי אפשרי , הדלת נפתחת , ולהחזיר את הסוסים יהיה קשה ( בנייהם יהיו כמה פרדים )

 

לפעמים , זה לא מוסרי או צודק , אבל זו עובדה קיימת כדי שחברה תתפקד ותשרוד , צריך חוקים והגבלות , כי אחרת גם אחרים בחברה , משלמים את המחיר .

 

לא תמיד מדינה או חברה יכולה להתמודד עם כל האפשרויות , ומראש היא מגבילה בתחומים מסויימים .

לפעמים זו אשמת המדינה , המפנה משאבים לצרכים לפי סדרי עדיפות , ואינה יכולה להתמודד בתחומים אפורים .

ולכן אין התייחסות לצריכה עצמית ,קלה , כי המשאבים מצומצמים ויש לכך דרישה בחלק מהחברה - כן יש לכך דרישה .

אבל - מכאן עד להתיר זאת בחוק , או לעזור לצרכנים להשיג חומר טוב , לדעתי ממש לא .

גם יהרס חלק מהכייף - הרי מים גנובים ימתקו , סתם .

 

לדעתי לא שווה את המחיר העתידי , עדיף כוס בירה קרה , קצת על האש , ובדיחות טובות ..

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

סליחה שאני סוטה מהשרשור.

אבל מישהו שם לב איזה יובש מטורף יש בארץ? או שזה רק אני?

או שזה אולי רק בדרום?

אין כיוון לכלום!

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

שמנו לב, בעיקר לכל הפרצופים המדוכאים שמסתובבים :lol:

 

אגב,מאז היובש יש הרבה פחות בילוש שמסתובב בפארקים (לפחות באשדוד....)

פורסם
אבל זאת בדיוק הבעיה, ששמים את כל "הסמים" באותו סל, כאשר זה לא כך. כל כימיקל והכולירע שלו. יש יותר מסוכנים, יש פחות, וכשמחנכים רצוי לאמר את האמת. זה נכון תמיד.

 

צריך לאמר לך שאם תיקח LSD אתה תאבד שליטה ויש סיכוי כזה וכזה שתיכנס להתקף פסיכוטי ולא תחזור (ואני מכיר יותר מסיפור אחד כזה, ואני לגמרי לא בסצינה). לעומת זאת, בקנביס הסיכונים אחרים, וזה בכלל לא דברים דומים. לא כל "הסמים" מפחידים באותה מידה, וכמו כל דבר בחיים, המפתחות הם (1) סיכון מול סיכוי ו-(2) מינון. תיקח קוקאין פעמיים בשנה, באירועים מיוחדים, תוכל לחיות חיים מלאים. אם תשתמש יותר מדי, יהרוס לך את החיים.

 

הבעיה העיקרית היא היכולת למנוע אספקה לצעירים, ששיקול הדעת שלהם עוד איננו מי יודע כמה. מכיוון שעם אלכוהול אין רקורד הצלחה מרשים, לדעתי יש גם בעיה עם רגולציה על סמים. עם זאת, רציונלית, לוגית, מוסרית... אין סיבה לאסור קנביס אם מותרת צריכה של אלכוהול, סיגריות וגבנ"צ.

 

אני מסכים עם רוב דבריך, אבל רק מחדד דבר נוסף.

 

מכיוון שאני בעד לאמר את האמת בדיוק לשם כך ציינתי כתובי מתחילת השרשור.

הבעיה היא שלא שמים את כל הסמים באותו סל, ויש הפרדה(לא בחוק מבחינת החומרה) בין סמים "קלים" ו"קשים".

 

וזה לא נכון.

שימוש בגראס, כעישון פרחי קנביס מסוג חלש יחסית כמו סטיבה וכו' מכיל ריכוזים לא גדולים של THC, ולכן כמות ההשפעה שלו היא מעטה יחסית ויכול עוד איכשהו להקרא "סם קל", אבל ברגע שאתה מתיר קאנביס לשימוש, אתה מאפשר את שלל הגזעים של הצמח הנ"ל בחלקם הרחב מאוד מדובר על ריכוזים גבוהים יותר של החומר שהם כבר עוברים את הסף של "סם קל".

ויש בזה מן הבעייתיות.

וזה עוד מבלי שנדבר על חשיש מסוגיו השונים,ג'אראס או סקאף ששם זה בכלל סם הזייתי נטו, וסם קשה.

 

ולכן, הדעה הרווחת על קאנביס שהוא סם קל, היא מטעה.

המרכיב הבולט בקנביס הוא THC (למרות שיש בו עוד 60 כימיכלים אחרים שגרועים לא פחות), הינו סם הזייתי, פסיכו-אקטיבי שיכול לעורר תגובות פסיכוטיות שלא פחות חזקות ממסקלין וLSD וכו'.

 

ולכן, חשוב להדגיש את זה.

 

שורה תחתונה, קנביס הוא סם מסוכן, וסם קשה שיש אפילו תגובות פסיכוטיות ספציפיות שנגרמות עקב שימוש של הסם הזה, גם על מוצריו הפחות אגרסיביים.

ומבחינתי ההקבלה שלו לאלכוהול או ניקוטין או אפילו קפאין שהועלו פה היא לא נכונה,מוטעת ומדובר רק על דמגוגיה שנובעת מתוך בורות או הכחשה.

under construction..

פורסם
מכיוון שאני בעד לאמר את האמת בדיוק לשם כך ציינתי כתובי מתחילת השרשור.

הבעיה היא שלא שמים את כל הסמים באותו סל, ויש הפרדה(לא בחוק מבחינת החומרה) בין סמים "קלים" ו"קשים".

 

בחוק יש.

בחינוך אין.

 

ומבחינתי ההקבלה שלו לאלכוהול או ניקוטין או אפילו קפאין שהועלו פה היא לא נכונה,מוטעת ומדובר רק על דמגוגיה שנובעת מתוך בורות או הכחשה.

 

אני לא יודע להתווכח איתך לגבי רמת מסוכנות התלויה בריכוזי החומר הפעיל, אני לא מבין בזה.

וזה אולי נכון, מדעית, שפוטנציאל השפעת החומר במריחואנה גדולה יותר, בריכוזים גבוהים. אולי. אבל כשמשווים סיכונים לא משווים רק אספקט אחד של הסיכון, השפעתו הישירה של החומר על ההכרה. נזקי האלכוהול הם, בין היתר, גם אלימות. ואם מדברים על שימוש קיצוני (שמקביל אולי לריכוז קיצוני של THC), גם בעיות תפקוד כבד, עד מוות. נזקי הניקוטין הם נזקים בריאותים שקשורים לדרכי הנשימה, לב, סרטן, ושאר מריעין בישין. ואל נשכח נזקים פסיכולוגים הנובעים מהתמכרות לסיגריות.

 

השאלה כאן, לדעתי, היא יותר פילוסופית, ולכאן כוונה תגובתי הראשונה. האם המדינה צריכה להתערב במה שהאדם עושה ועלול להזיק לו? איפה עובר הגבול בין אדנות האדם על חייו וזכותו לקחת סיכונים, ובין המקום בו באה המדינה ומונעת זאת ממנו, בשם טובת הכלל?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

עובדה שגם המשטרה מודעת למצב.

 

ותאמין לי שאף שוטר לא יעשה לך בלאגן אם תשב עם חברים על ג'וינט בחוף הים במקום מבודד.

 

אגב,ישנו מחקר שהוכיח שנהיגה תחת השפעת אלכוהול גרועה יותר מנהיגה תחת השפעת מריחואנה.

 

והנטייה לנהוג תחת השפעת מריחואנה,היא נטייה לנהוג הרבה יותר לאט מהמותר (פרנויה של משטרה :lol:).

 

וכמובן,חוסר האכפתיות מלהגיע לאנשהו אלא לקחת הכל יותר ב "שאנטי".

פורסם
מסקנה - להוציא את הסגריות מהחוק!

 

תנסה, ותראה 4 מיליון איש מחכים לך עם אלות מתחת לבית, כי לא קיבלו את מנת הניקוטין השעתית שלהם :-P

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אז בעצם לאחוז נמוך ממי שמעשן ג'וינט יש סיכוי לקבל שריטה במח, אבל כל אלה המעשנים סיגריות חוטפים קריזה אם הם לא מקבלים את המנה היומית שלהם.

מממ... :puzzled:

פורסם

כל דבר הוא בסדר גמור,כל עוד הוא בטעם טוב.

 

ברגע שאתה מעשן ג'וינט כי אתה צריך? לא טוב.

 

אגב,שלא נדבר על זה שמי שמעשן הרבה חשיש מקבל דפוסי התנהגות של "עבריין".

פורסם

לא ממש עבריין,אלא מהצד זה נראה ככה למי שמכיר.

 

למשל אתה חשדן יותר,אתה לא בוטח כל כך באנשים,אתה יורק הרבה (למי שמכיר אנשים שמעשנים הרבה...)

 

ברגע שאתה לא מעשן כמה זמן,אתה מגיב בצורה יותר קיצונית (הפתיל שלך הרבה יותר קצר...).

 

אחד המעסיקים שלי בהיסטוריה הרחוקה שלי היה מעשן הרבה... וכשאני מתכוון הרבה אז !הרבה! וכשלא היה מה לעשן...

 

:mad2::mm_mad::brickwall::bad-word:

 

אחרי שהוא היה מתארגן על לעשן...



:-):roflmao::x-mas::wave::hihi:

פורסם

לי עוד לא יצא להכיר כאלה (ואני מכיר כאלה שמעשנים הרבה).

לא רוצה להתווכח.

בוא נגיד שסיגריות גורמות לזה גם, אפילו (הרבה) יותר מחשיש.

אני רואה ביום יום אנשים שמפספסים את הסיגריה של אחרי הרוחת בוקר ומתחרפנים מזה עד שמוצאים ממי לקחת אחת.


×
×
  • תוכן חדש...