Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שאתה לא מכיר חבר'ה שבאמת מעשנים הרבה,אלא מבחינתך זה לעשן הרבה.

 

כשאני מדבר על לעשן הרבה ,אני מדבר על חבר'ה שכבר אין הבדל בין אותו בן אדם מסטול לאותו בן אדם סחי.

 

כשפותחים את הבוקר עם באנג ביד, וממשיכים את היום עם עוד איזה ג'וינט או שניים מהצד.

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ניצחת.

אתה מכיר אנשים שמעשנים יותר מהאנשים שאני מכיר.

לא,אתה יכול להוריד את האף שלך מהשמיים.

 

בנוגע לכל דבר שאמרתי לך סיפרת לי שזה לא ככה ואתה מכיר חבר'ה שמעשנים.

אז אמרתי לך שכנראה שהחבר'ה שאתה מכיר לא מעשנים כל כך הרבה.

 

אגב,אין שום גאווה בלעשן /להכיר אנשים מעשנים (אם כבר ההפך).

פורסם
כשלא היה מה לעשן...

:mad2::mm_mad::brickwall::bad-word:

 

אחרי שהוא היה מתארגן על לעשן...



:-):roflmao::x-mas::wave::hihi:

עדיין לא כזה שונה ממי שמעשן סיגריות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

שונה מאוד.

 

אחרי 3-4 ראש הוא מחבב אותך הרבה יותר ממי שאתה באמת,הכל נראה לו טיפה שונה... אתה נראה לו בן אדם הרבה יותר חביב.

 

אחרי 1000000000000 סיגריות עדיין אנשים נראים לי לפחות אותו דבר.

פורסם
כנראה שאתה לא מכיר חבר'ה שבאמת מעשנים הרבה,אלא מבחינתך זה לעשן הרבה.

 

כשאני מדבר על לעשן הרבה ,אני מדבר על חבר'ה שכבר אין הבדל בין אותו בן אדם מסטול לאותו בן אדם סחי.

 

כשפותחים את הבוקר עם באנג ביד, וממשיכים את היום עם עוד איזה ג'וינט או שניים מהצד.

 

תשמע, הייתי בהודו (פעם כשהייתי צעיר) והכרתי שם הרבה אנשים שבבוקר הורידו צ'ילום, לפני ארוחת צהריים צ'ילום, אחרי ארוחת צהריים צ'ילום וכו'.

חוץ מזה שהם היו פאסיביים לחלוטין הם היו חביבים לגמרי.

 

גם אחרי שהם חזרו לארץ והפסיקו לעשן בכמויות כאלה הם נשארו חביבים. בלי קריזים ובלי שטויות. (אבל הרבה פחות פאסיביים).

 

לעומת זאת תנסה לבקש ממישהו מעשן לכבות את הסיגריה שלו בפאב - ותראה איזה קריזים הוא חוטף. וזה מניקוטין שמותר לפי החוק. (שגורם לאלימות כאשר הרמה שלו יורדת).

או אלכוהול שגורם לאלימות.

 

ברור שכל דבר צריך להיות במידה. אבל אם המדינה מרשה לאנשים לאכול בכמויות ולהגיע למשקל מסכן בריאות, ואם המדינה מרשה להתמכר לסיגריות ואלכוהול, אז שתרשה לי לעשן ג'ויינט של גראס איכותי בלי חומרי הדברה, אדולן ושאר מרעין-בישין.

 

אגב, הפסיכוזה הכי נפוצה בהקשר של גראס זה התקפי חרדה. (לא הזיות בנוסח של "אני רואה פילים וורודים מעופפים באוויר". זה שמור לסרטים של דיסני)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אל תשווה את החיים בהודו בסטלה לחיים האמיתיים+סטלה.

 

כשאתה יודע שאתה מסטול בישראל,אז אתה נזהר פי 100000...

 

כי פה עם אתה מעופף יעבדו עלייך,ירמו אותך,יגנבו אותך.

 

ובו בזמן לשלב עם החיים האמיתיים,לא לאחר לעבודה,לא לדפוק ברז לחברה...

 

וכן הלאה.

 

אני לא נגד אוכלוסיה של חבר'ה שמעשנים ג'וינט פעם ב...

 

אני נגד אוכלוסיה של ילדים שממנים את החשיש על ידי גניבת רדיו -דיסקים.

פורסם
אני נגד אוכלוסיה של ילדים שממנים את החשיש על ידי גניבת רדיו -דיסקים.

תראה לי מישהו שבעד זה.

 

אני אישית גם נגד נרקומנים שממנים את המנה שלהם על ידי פריצה לבתים ושוד זקנות.

 

כנ"ל גם נגד אלכוהוליסטים שממנים את הוודקה שלהם ע"י פריצה לחנויות.

 

נחש מה - אני גם נגד ילדים שממנים קניית ממתקים ע"י גניבת סמלים ממכוניות.

 

מה שאתה מתאר, לא קשור לחשיש, והעובדה שזה לא חוקי לא משנה את העובדה שגונבים וימשיכו לגנוב רדיודיסקים. מי שקונה רדיודיסק, צריך גם לחשוב על איך לשמור עליו, אבל זה כבר נושא לשירשור אחר בתת פורום אחר.

בינתיים, מה שאמרת כאן, זה כמו להגיד שמוזיקת רוק מעודדת אלימות.

 

זה עדיין לא מסביר למה בן אדם נורמטיבי לא יכול להירגע עם ג'וינט אחרי שבוע של עבודה קשה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

היובש ממשיך ומתחזק...

 

כתבה ותמונות לקוחות מYNET

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3894409,00.html

 

הזהרה, התמונות קשות לצפייה לבעלי דודה קשה.

 

זה השלל שנתפס...:shock::-(:evil:

 

DSCF0466.jpg_wa.jpg

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

יופי, בגלל האדיוט שהוריד את הסאטלה באוטו ייקפצו עכשיו כל המתחסדים בטענה ש"אסור שגראס יהיה חוקי כי אז כולם ינהגו מסטולים"

ואני חשבתי שהאדם הכי צעיר בגבעתיים הוא בן 68. בהחלט נותן פירוש שונה ל"גן שעשועים".

הממזר השמן סיכם הכל במשפטו האחרון- תן להדליק איזו תפרחת כדי להשתחרר פעם בכמה זמן

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

המחקר מבן-גוריון שכח לכלול קבוצת ביקורת.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט


×
×
  • תוכן חדש...