Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לרשום בבקשה איפה נמצא ה"דואק" המדובר? הכוונה לטובי.

כי אני מוצא באינטרנט את "א. דואק" ואני לא יודע אם זה אותו האחד, כי הוא נמצא בשד' ירושלים, וכולם רושמים שהמדובר נמצא בחנקין.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתמול תיקנתי וופר של MBQ, באומגה,הוא הסביר לי שמשהו התנתק בתוך הרמקול,בקיצור 50 ש"ח.

אני מרוצה.

 

התרשמתי מאומגה אודיו שהם גם יצרנים של רמקולים,התיקון זה על הדרך..

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם
מישהו יכול לרשום בבקשה איפה נמצא ה"דואק" המדובר? הכוונה לטובי.

כי אני מוצא באינטרנט את "א. דואק" ואני לא יודע אם זה אותו האחד, כי הוא נמצא בשד' ירושלים, וכולם רושמים שהמדובר נמצא בחנקין.

 

קבל תיקון, דואק המדובר נמצא בחנקין פינת ההסתדרות, במרכז המסחרי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בסופו של דבר הלכתי לדואק בחולון (זה שהמלצתם עליו , הייתי אצלו עם אותם הרמקולים גם לפני כ15 שנים ).

הוא החליף את הטבעות הקרועות , שם גומי במקום ספוג, לבקשתי .

החליף את הטרמינלים בשני הרמקולים וציפה את הממברנות באיזשהו חומר מצידן הפנימי , כנראה סוג של דבק.

המחיר , 250 שקלקלים.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

כרגע הסאב שלי אצל דואק - אומגה אודיו וויתרו עליו מרוב תיקון מסובך, והמליצו עליו.

אני ממש מקווה שהתיקון יצליח - משהוא מסובך בטירוף, שגם אני וויתרתי עליו, כשראיתי את סדרי גודל של הרס.

[under construction]

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

ערב טוב חבר'ה

עברה שנה וחצי מאז שהפסיקו לדון בנושה , ויכול להיות שיהיו המלצות תריות יותר

ברצוני לתקן וופר של הרץ מילה mlk 165

על תהיה ההמלצה ?

תודה

H.U
CZ-500

AMP SAX 100.4 COMP
MLK165

AMP MONO1.2K SUB 2X
ES300

פורסם
כרגע הסאב שלי אצל דואק - אומגה אודיו וויתרו עליו מרוב תיקון מסובך, והמליצו עליו.

אני ממש מקווה שהתיקון יצליח - משהוא מסובך בטירוף, שגם אני וויתרתי עליו, כשראיתי את סדרי גודל של הרס.

 

סטאס

 

אם אתה וויתרת רוב הסיכויים שגם דואק ירים ידיים.

 

אם הוא כן מצליח לתקן כנראה שהוא ב-א-מ-ת תותח.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

דיוויד

 

לא יודע אם אתה מכיר את סטאס או לא אבל אני רק אומר לך

 

דיוויד, סטאס - תכירו

 

מין מצא את מינו :-P

 

לדעתי יש לכם הרבה מה לדבר על בניית רמקולים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בכיף אדי! אבל מה קרה לסאב שלו?

אגב יש לי להציע את רפופורט במרכז פנורמה בתל אביב. עשו אחלה עבודה אצלי על המנוע, הוציאו לי מברז שבור מהTop plate, קדחו חורים חדשים עם הברגות לפי בקשתי, ומירכזו אותו בחזרה. והכל בפחות מ300 שקל.

פורסם

אישית ... דואק לקח לי 300 שקל

על כלום ...

ש אנטולי ררפורט לקח לי 50 על אותו תיקון

ואגב אצל דואק התיקון עבד בידיוק 4 ימים

ואצל ררפורט אותו הדבר...

שני התיקונים היו גרועים רק שחמישית מחיר אצל רפפורט

Hu: iPad 2 64gb 3G Signal Extractor no DAC (Toslink digital): cambridge audio ID100 @

Processor: Alpine H701 @ 3-amps: Zapco competition C2K-4.0X.P ,C2K-3.0XP,@

Component 3-way: Sinfoni S Mono Amp: Pantera one @ Sub: HX300D

פורסם

המחיר לא קריטי העיקר שהתיקון יהיה ברמה ולא יורגש הבדל בין שני הוופרים

בכל זאת תודה על עזרה

H.U
CZ-500

AMP SAX 100.4 COMP
MLK165

AMP MONO1.2K SUB 2X
ES300

פורסם
אישית ... דואק לקח לי 300 שקל

על כלום ...

ש אנטולי ררפורט לקח לי 50 על אותו תיקון

ואגב אצל דואק התיקון עבד בידיוק 4 ימים

ואצל ררפורט אותו הדבר...

שני התיקונים היו גרועים רק שחמישית מחיר אצל רפפורט

 

 

 

זה גורם לי לחשוב אולי הבעיה לא בתיקון הרמקול אלא באיך שאתה מפעיל אותו?



 

יותר מידי הספק בתחום תדר רחב מידי?

הקלטה עם קליפינג גבוה?

 

חשבת אולי שישנה האפשרות שאתה האחראי להריסת הרמקול לפני שאתה משמיץ שני בעלי מקצוע?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...