Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגבר שהנתונים שלו:Soundstream Tarantula Series TRA800.2

OUTPUT (WATTS):RMS @ 4 Ohms: 200x2

RMS @ 2 Ohms: 400x2

RMS Bridged @ 4 Ohms: 800 X 1

T.H.D.:

Frequency Response (Hz): 10 - 50k

SIGNAL TO NOISE RATIO: > 115dB

DAMPING FACTOR: >500

INPUT SENSITIVITY: 0.15 - 12.0V

CROSOVER SLOPE: 12dB

CROSSOVER FREQUENCY (HZ): 50 - 5k

DIMENSIONS (INCHES): 10.75x2.6x21.5

Variable hi pass, band pass, low pass

Variable 18dB bass boost

Double sided glass epoxy SMT circuit board

PWM mosfet power supply

Tri-guard amplifier protection

SMT cooling fan built in

Tri-mode capable

Line output

במחירים כאלו נמוכים?

189$ -800 ש"ח

249$ -1000 ש"ח

ובכל מקום מצאתי שהמחירים שלו נעים בין 180-280$

ולפי הנתונים היבשים נותן 800W RMS Bridged @ 4 Ohms

מה אני מפספס פה? למה המחיר שלו כלכך נמוך ?(או למה שילמתי על הJBL שלי כלכך הרבה כשהוא יותר חלש)

פורסם

גם אם תצליח להביא אותו ב 180 דולר

מה שאתה מפספס זה שעלות משלוח של מגבר כזה היא באזור 150 דולר

ומיסים 33% על המוצר+המשלוח

180+150=330

330X3.8X1.33=שח1700

וזה בהנחה שהבאתה אותו במחיר הכי זול.!

וזה בלי אחריות.

באותו כסף בערך {1800 שח} אתה יכול לרכוש סלסטרה FA2150X

חדש עם אחריות בארץ,שלא נופל מהמגבר הזה בכלום.

פורסם

בעקרון אני נתקלתי בו כי אני מחפש מונובלוק לסאב

יש לכם אולי הצעות יותר טוב למשהו יותר טוב במחיר הזה (נגיד ואני חוסך לעצמי משלוח ומיסים)

פורסם

כרגע יש לי כמה זמניים

אבל בעקרון אני מחפש מונו לסאב של ID עוד לא יודע איזה דגם יאפשר לי התקציב מקווה ל IDMAX12

בקיצור מונו 700-1000W !RMS

פורסם

הבחור הנ"ל מוכר גם את המגבר סאונדסטרים שהצעתה וגם סאב IDMAX

אם תרכוש אותם ביחד אולי תקבל מחיר טוב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=296771

 

אתה יכול לחפש ביד שניה סאנדאון SAE1000D

או סאנדאון SAZ1000D החדש מהיבואן

שניהם מוציאים 1000RMS ב-1 אום

×
×
  • תוכן חדש...