Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצרני הרכב היפנים שבמשך שנים מיצרים את אותם הדגמים , עם אותם מפרטים ללא שינויים משמעותיים.

למעשה יש להם את אותו מתכון קבוע , גיר אוטו, מנוע 1.6 , עיצוב חדיש.

למעשה רוב השינויי בן הדגמים זה רק בעיצוב החיצוני , פנסים שקופים .. .

איך יכול להיות שהיפנים למעשה לא שינו שום דבר , במשך השנים שיפרו את המכלולים הישנים ועדיין לא הגיעו לשלמות ?

איך יכול להיות שרכב ארופי עם מרכב מנוע גיר וכל המערכות המודרניות והמסובכות אמין בדיוק או כמעט ( עוד החלפת חיישן בשנה) , כמו רכב יפני ?

היפניות שניסו להכניס טכנולוגיות מתקדמות , למשל טיוטה התחילו להתקלקל לעיתים תכופות יותר , והרבה יותר מהרכבים האירופים עם אותם מכלולים .

 

מה דעתכם ?

פורסם

היפניות עליהם אתה מדבר, הם המכוניות אותם מזמינים היבואנים בארץ.

 

בשאר העולם ישנן יפניות "אקזוטיות", בעלות מנועים חדשניים ושונים.

 

מלבד זאת אל תשכח, שאת טכנולוגיית ההייבריד - הובילה חברה יפנית ולא אירופאית.

פורסם

נראה לי שלכולם נמאס כבר לתווכח בנושא הזה...

או שלא? :lol:

פורסם
מה דעתכם ?

 

שלפני קובעים את העובדות לפני דיון, צריך שיהיה מושג קלוש אם הן נכונות.

למשל, היפנים לא רק שמשנים את הדגמים, הם עושים זאת כל הזמן, רק בלי ליידע את כל העולם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יצרני הרכב היפנים שבמשך שנים מיצרים את אותם הדגמים , עם אותם מפרטים ללא שינויים משמעותיים.

למעשה יש להם את אותו מתכון קבוע , גיר אוטו, מנוע 1.6 , עיצוב חדיש.

למעשה רוב השינויי בן הדגמים זה רק בעיצוב החיצוני , פנסים שקופים .. .

 

מאיפה הבאת את זה?!

פורסם

למעשה יש להם את אותו מתכון קבוע , גיר אוטו, מנוע 1.6 , עיצוב חדיש.

 

 

מה דעתכם ?

 

דעתי שאתה מתבלבל בין ביקוש של שוק מסויים (ומאוד מאוד מאוד....מאוד קטן) עם יכולות היצור של שוק אחר.

 

טויוטה סופרה מכיר ?

 

ניסן סקייליין בדגמים הקודמים או GT-R בנוכחי,מכיר ?

 

הונדה NSX מכיר ?

 

סובארו אימפרזה טורבו\STI מכיר ?

 

מיצובישי איבו מכיר ?

 

סוזוקי סמוראי\ג'ימיני מכיר ?

 

אפשר להמשיך עוד המון את הרשימה הזאת.

 

כל אלה דוגמאות למכוניות יפניות,חלקן בעבר וחלקן בעתיד, המשותף להן הוא שהן תמיד נחשבו לטובות\מיוחדות\יוצאות דופן בנישה שלהן.

 

לדוגמא הסוזוקי ג'ימיני,רכב מאוד פשוט למראה,קטן,צפוף,רועד,אבל בשטח ?

עושה בית ספר לרכבים יקרים בהרבה.

 

הונדה NSX גם כן רכב שאמנם לא זכה ל"תהילת עולם" אבל רכב מאוד מאוד מיוחד (יוצא לי לראות כאלה לפחות פעמיים ביום,רכב פשוט מדהים!!!).

 

ומה עם מותג לקסוס שבמשך שנים שומר על מסורת של ייצור מכוניות מצויינות (בתור אחד שיוצא לו לנסוע בכאלה,חלק מהדגמים שלהם ממש לא נופלים מהדגמים המקבילים של מרצדס,סתם לצורך העניין).

 

קשה עד בלתי אפשרי להביא מוצר לשלמות,ויותר מזה, ביום שיהיה בידי יצרן כלשהו המתכון ליצירת הרכב ה"מושלם" אתה יודע מה הוא יעשה איתו ?

הוא יקבור אותו עמוק בתוך איזושהי כספת כדי שלעולם לא ייצרו את דגם המושלם ההוא.

למה ?

כי צריך תמיד להציג השתפרות מדגם לדגם (כדי להצדיק את המשך קיומו).

כך למשל,בכל דור של דגם המנוע הופך להיות חזק יותר וחסכוני יותר (לאחרונה יש אפילו מגמה להוריד נפחים,לאחר שבמשך שנים המגמה היתה הפוכה), בדגם חדש של מנוע ידאגו שמרחק הסרנים(=מרווח הפנים) יצמח בעוד 2 סנטימטר, בדגם הקודם היה CD קורא MP3, היום ידאגו שיהיה כבר שקע USB ושקע לחיבור MP3 חיצוני וכן הלאה.

 

אם היה נוצר רכב מושלם לא היה מה לפתח בו לקראת הדגם החדש (שממילא לא היה צריך להוציא כי כאמור הנוכחי כבר מושלם), אנשים היו משתעממים ומעדיפים לקנות רכב קצת פחות אמין אבל שיהיה יותר מעניין, רכב קצת יותר מהיר גם אם צורך יותר דלק, רכב יותר יפה גם אם קצת פחות איכותי.

 

אי אפשר ליצור שלמות, הכל פשרה (ולא רק במכוניות הזולות,גם אצל יצרני ה"יוקרה").

 

האירופאיות לא שונות מהיפניות, עוד לא הומצאה אירופאית מושלמת (אני מתכוון למכונית,כן ?).

לגבי הפערים שעליהם אתה מדבר בין היפניות לאירופאיות התשובה די פשוטה- מחיר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
יצרני הרכב היפנים שבמשך שנים מיצרים את אותם הדגמים , עם אותם מפרטים ללא שינויים משמעותיים.

למעשה יש להם את אותו מתכון קבוע , גיר אוטו, מנוע 1.6 , עיצוב חדיש.

למעשה רוב השינויי בן הדגמים זה רק בעיצוב החיצוני , פנסים שקופים .. .

איך יכול להיות שהיפנים למעשה לא שינו שום דבר , במשך השנים שיפרו את המכלולים הישנים ועדיין לא הגיעו לשלמות ?

איך יכול להיות שרכב ארופי עם מרכב מנוע גיר וכל המערכות המודרניות והמסובכות אמין בדיוק או כמעט ( עוד החלפת חיישן בשנה) , כמו רכב יפני ?

היפניות שניסו להכניס טכנולוגיות מתקדמות , למשל טיוטה התחילו להתקלקל לעיתים תכופות יותר , והרבה יותר מהרכבים האירופים עם אותם מכלולים .

 

מה דעתכם ?

 

אתה לא מדייק,באירופאיות זה לא נגמר רק בחיישנים.

ברוך השם ותודה לאל יש שפע פרנסה מאירופאיות למוסכי שרות וליבואני חלפים,גם מהיפניות !

 

למרות שאני על אמריקאית סוס עבודה תמיד אעדיף יפני.

פורסם

אולי כדאי לנעול ?

או לחלופין למזג עם כל שרשורי היפניות מול האירופאיות.

רק זה חסר לי עכשיו להתחיל לקרוא איך אוהדי הצרפתיות יגנו בחירוף נפשם על סטטיסטיקות ההתקלקלות של רכב יפני מול צרפתי ועוד ועוד ועוד.

מי בעד חיסול הטרור שירים את ידו...

אה סליחה התבלבלתי ... מי בעד נעילה ?

טוב שם טוב משמן טוב

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...