Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם במאזדה 3 אם תילחץ כמו מטורף תתחיל להריח ריח של שמן שרוף.כל מכונית והתסמינים שלה.

אני מודע לעובדה שיש קצת ריח אבל להגיד שהוא בילתי ניסבל?זו היסחפות.

אני אישית יעדיף את הריח ללא ממיר[שאני ממש לא מרגיש כשאני באוטו וגם לוחץ] מאשר ריח של שמן הידראולי בתיבה נגיד של מאזדה 3.[אני לא מדבר על מה יותר רעיל או בריא]

 

בכ"א מהיכרות שלי עם האיביזה של אבי,הוא צריך להתחיל להתרגל לעניין שאיביזה ללא ציפ היא איביזה חולה,וכשמתחילים להתעסק בכוח[וזה מה שאני מבין שאבי מחפש] הציפ הוא הברירת מחדל הראשונה שיש לתת לה חשיבות לפני שאר החמוצים[שוב כעסקינן בנושא כוח ולאו דווקא אחיזה שזהו הצד הרגיש אצל איביזות].

 

בישביל סטלה טובה הגוף צריך אבסולוט,והאיביזה שלך זקוקה לאפסולוט!

אבי בהצלחה. 8)

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

האמת שאני לא מבין את הרעיון בלהחליף צנרת אם לא מחפשים יותר כוח.

ואם מחפשים יותר כוח, אני לא מבין את הרעיון בלא לשים צ'יפ קודם כל... :wink:

פורסם

בדרך כלל שיש ריח של גזי פליטה בתוך הרכב באיביזה,זה סימן שיש איזשהו בריחה מהסעפת פליטה או צנרת אגזוז.

וזה לא משנה עם יש או אין ממיר.

 

לא אמור להיות גזי פליטה בתוך חלל הרכב!

פורסם

אתה גם יכול להשאר עם דאון פייפ וללא ממיר אבל עם אגזוז מקורי בשביל השקט באוזן.ההבדל בין צנרת מלאה לבין החלפת דאון פייפ והורדת ממיר בלבד הוא כמעט זניח.

לריח תתרגל מהר מאד וכפי שציינו כבר לא תדע אם יש ריח או לא.

מה שכן צ'יפ זה בגדר חובה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

היום אחרי כל השדרוגים כמעט על הK03S אני דווקא ממליץ על קולר חזית אחרי הצ'יפ

יותר מורגש ובריא לדעתי לגדישות שהאפרוח חי בהם :wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...