Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

אתמול קניתי מצלמה דיגיטלית מסוג HP 735, הכול סבבה טוב ויפה, אבל!!!

 

הסוללות נגמרות תוך חצי שעה של צילומים!! לא הספקתי אפילו לשחק איתה כשקניתי וכבר החלפתי שתי זוגות של סוללות!!! :mad:

 

והשאלה שלי היא:

 

האם ככה זה אצל כולם, או שזה רק אני!!?!?!? :x

פורסם

שלוש מאות פעם כבר דיברו על זה. המצלמות הדיגיטליות זוללות בטריות.

קנה GP PWOER BANK, רצוי 2000MAH ורביעיית נטענות יחזיקו לך הרבה יותר זמן מאלקליין. סיפור של באיזור המאה - מאה חמישים ש"ח.

פורסם
שלוש מאות פעם כבר דיברו על זה. המצלמות הדיגיטליות זוללות בטריות.

קנה GP PWOER BANK, רצוי 2000MAH ורביעיית נטענות יחזיקו לך הרבה יותר זמן מאלקליין. סיפור של באיזור המאה - מאה חמישים ש"ח.

 

 

ה-GP הנטענות - מחזיקות כשעתיים של צילום רציף.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

צריך להדגיש שמה שאוכל בדיגיטליות את הסוללות זה המסך שלהן שדולק, תנסה לצלם עם מסך כבוי ותראה איך המצב משתפר.

 

אני עם סוללות של פוג'י (מקוריות עם המצלמה) 1700 ובלי מסך הן מחזיקות הרבה זמן.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

פשוט חבל על הסוללות...

 

אחרי שאני מצלם זמן מסויים (קצר מאוד), והמצלמה רושמת לי במסך מהשהו בסיגנון: DANGER - LOW BATTERY, אני מוצאי את הסוללות, שם אותם בדיסקמן, ומה? הוא רושם שהם מלאות.... :?:?:?

 

 

 

אגב: איך המצלמה?

פורסם
פשוט חבל על הסוללות...

 

אחרי שאני מצלם זמן מסויים (קצר מאוד), והמצלמה רושמת לי במסך מהשהו בסיגנון: DANGER - LOW BATTERY, אני מוצאי את הסוללות, שם אותם בדיסקמן, ומה? הוא רושם שהם מלאות.... :?:?:?

 

 

 

אגב: איך המצלמה?

 

ממה שקראתי מדובר במצלמה טובה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

המצלמה שרכשת ידועה בכך שהיא זוללת סוללות... משהו מהסרטים... גם לחבר שלי הייתה כזו. בכל מקרה, היום לדעתי אחד הדברים החשובים בקניית מצלמה זה החיסכון בבטריות..

ובגלל זה קניתי את האולימפוס C50 המדהימה!!!!

 

מצלמה שווה מבכל בחינה שהיא.

פורסם
בלי להעליב אבל זאת התוצאה של חברות שלא ממש מוכרות במצלמות :roll:

בלי להעליב , אבל בעייה של אכילת סוללות היא בשום פנים ואופן לא תוצאה של הידע והנסיון של החברה במצלמות.

אני מסכים של-HP אין הרבה ידע במצלמות , ואישית לא הייתי קונה מצלמה שלהם ,אבל חוסר הידע מתבטא בד"כ בשני נושאים:

1. אופטיקה , איכות העדשות.

2. האלגוריתם של עיבוד התמונה , שמבוסס על ידע ונסיון קודם של מהנדסי החברה.

 

לסוללות אין כאן שום קשר.

פורסם

יש למישהו המלצה על מצלמה כזו או אחרת,כי אני על סף קניית מצלמה דיגטלית.

אין לי הרבה ידע בנושא,אבל אמרו לי שכדאי לי לקנות רק : קנון,אולימפוס,ניקון ומינולטה [יכול שיש עוד חברה או 2,אלה ה-4 שזכרתי].

אני קצת בור בכל מה שנוגע למצלמות דיגטליות,יש לי ידע לא קטן במוצרי חשמל [בעיקר סטריאו],אבל לא בכיוון של מצלמות,על מה כדאי לי להתמקד? פיקסלים?! זום אופטי? התקציב הוא בערך 2500 ש"ח,אם אולי גלישה קטנה לכיוון ה-3000,רצוי שהיא תהיה אמינה ונוחה לשימוש [אולי אפילו קומפקטית-אבל לא חייב].

תודה

 

עריכה קטנה ממני: ערכתי חיפוש ועדיין לא מצאתי תשובה מתאימה או המלצה על מצלמה כזו או אחרת בטווח התקציב שלי.

ועוד עריכה קטנה [איזה נודניק אני היום],יש לי הצעה לקנות ניקון COOLPIX 4300 ב1850 ש"ח,יקר/זול?!

אלון (:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
יש למישהו המלצה על מצלמה כזו או אחרת,כי אני על סף קניית מצלמה דיגטלית.

אין לי הרבה ידע בנושא,אבל אמרו לי שכדאי לי לקנות רק : קנון,אולימפוס,ניקון ומינולטה [יכול שיש עוד חברה או 2,אלה ה-4 שזכרתי].

אני קצת בור בכל מה שנוגע למצלמות דיגטליות,יש לי ידע לא קטן במוצרי חשמל [בעיקר סטריאו],אבל לא בכיוון של מצלמות,על מה כדאי לי להתמקד? פיקסלים?! זום אופטי? התקציב הוא בערך 2500 ש"ח,אם אולי גלישה קטנה לכיוון ה-3000,רצוי שהיא תהיה אמינה ונוחה לשימוש [אולי אפילו קומפקטית-אבל לא חייב].

תודה

 

עריכה קטנה ממני: ערכתי חיפוש ועדיין לא מצאתי תשובה מתאימה או המלצה על מצלמה כזו או אחרת בטווח התקציב שלי.

ועוד עריכה קטנה [איזה נודניק אני היום],יש לי הצעה לקנות ניקון COOLPIX 4300 ב1850 ש"ח,יקר/זול?!

אלון (:

 

ההורים שלי הביאו מגרמניה Coolpix 3100 וזה יצא כ-1500 ש"ח כולל כרטיס 128 מ"ב.

 

ניקון נחשבים למצויינים! (דוד שלי היה צלם מקצועי משתמש רק בניקון).

 

ה-4300 מאוד דומה ל-3100 - אלה מצלמות מאוד קלות וקומפקטיות ואיכותיות מאוד.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...