Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בלי להעליב אבל זאת התוצאה של חברות שלא ממש מוכרות במצלמות :roll:

בלי להעליב , אבל בעייה של אכילת סוללות היא בשום פנים ואופן לא תוצאה של הידע והנסיון של החברה במצלמות.

אני מסכים של-HP אין הרבה ידע במצלמות , ואישית לא הייתי קונה מצלמה שלהם ,אבל חוסר הידע מתבטא בד"כ בשני נושאים:

1. אופטיקה , איכות העדשות.

2. האלגוריתם של עיבוד התמונה , שמבוסס על ידע ונסיון קודם של מהנדסי החברה.

 

לסוללות אין כאן שום קשר.

אני מסכים איתך :wink:

פורסם
יש למישהו המלצה על מצלמה כזו או אחרת,כי אני על סף קניית מצלמה דיגטלית.

אין לי הרבה ידע בנושא,אבל אמרו לי שכדאי לי לקנות רק : קנון,אולימפוס,ניקון ומינולטה [יכול שיש עוד חברה או 2,אלה ה-4 שזכרתי].

אני קצת בור בכל מה שנוגע למצלמות דיגטליות,יש לי ידע לא קטן במוצרי חשמל [בעיקר סטריאו],אבל לא בכיוון של מצלמות,על מה כדאי לי להתמקד? פיקסלים?! זום אופטי? התקציב הוא בערך 2500 ש"ח,אם אולי גלישה קטנה לכיוון ה-3000,רצוי שהיא תהיה אמינה ונוחה לשימוש [אולי אפילו קומפקטית-אבל לא חייב].

תודה

 

עריכה קטנה ממני: ערכתי חיפוש ועדיין לא מצאתי תשובה מתאימה או המלצה על מצלמה כזו או אחרת בטווח התקציב שלי.

ועוד עריכה קטנה [איזה נודניק אני היום],יש לי הצעה לקנות ניקון COOLPIX 4300 ב1850 ש"ח,יקר/זול?!

אלון (:

קנה את Canon powershot G5 או A80

פורסם

קניתי את הסוללות GP2000 כמו שהמלצתם לי, ואכן הדבר הישתפר!!!

 

צילמתי את כל התערוכה (אוטומוטור) עם מסך דלוק, ורק בבית אחרי שהעברתי את התמונות הסוללות התרוקנו.

 

לגבי המצלמה - אני מבסוט, סך הכל המצלמה הדיגיטלית הראשונה שלי :roll:

 

את התמונות אפשר לראות כאן - http://ISR.PIC.CO.IL, שצולמו אגב באיכות בינונית (שני כוכבים מתוך שלוש במצלמה).

פורסם

קנה את Canon powershot G5 או A80

 

אתה מודע לקפיצה בין שתי המצלמות הללו ?

G5 היא אחת מהמצלמות הכי טובות שניתן לקנות היום בקבוצת המצלמות שאינן SLR (רפלקס).

A80 , היא מצלמה אוטומטית ,חמודה למדי אמנם ,אבל בסיסית מאוד.

 

זה כמו שתמליץ למישהו לקנות פולו או פאסאט W12... :?

 

על מצלמות דיגיטליות : http://www.dpreview.com

פורסם

לי היתה אולימפוס C-3020 לחצי שנה בערך, לא אהבתי אותה....לא את התיפעול, לא את התוצאות ולא את הגודל שלה...העפתי אותה בהזדמנות הראשונה שהיתה לי.

 

דוד שלי רכש את הקנון A70, אחלה מצלמה, תמונות מדהימות, קומפקטית יחסית.

אפשר לרכוש אותה בארץ ב-1500 ש"ח +-.

 

אם השימוש יהיה בעיקר להעלות תמונות למחשב, אפשר להתספק ב-A60 עם חיישן 2MP ונתונים דומים סה"כ. היא עולה 1000 ש"ח +-.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לי יש את האולימפוס C-50 http://www.dpreview.com/reviews/olympusc50z/

 

המצלמה הכי גרועה שראיתי בחיים שלי משלוש סיבות עיקריות...

1. למרות מארז הברזל הקשיח והיפה לדעתי יש פאק רציני בתיכנון המסילה של הדלת עשויה מפלסטיק המסילה הזאת אחרי שימוש לא מאסיבי מידי נשברת!! :mad: ככה שיש בעיה לפתוח ולסגור את הדלת של המצלמה... ולפעמים בגלל שהחיישן של הוצאת העדשה הוא בדלת היה לנו בעיות עם זה... אני ואבא שלי אמרו אולי זה פאק של מצלמה בודדת נחליף ונראה [המצלמה נקנתה בארה"ב ולכן הוחלפה גם שם] החלפנו מצלמה קיבלנו חדשה לגמרי מהקופסא ושוב! אותה בעיה בדיוק המסילה נשברה בחלק אחר מהמצלמה הקודמת פשוט מטורף חרא של מצלמה!

 

2. היכולת של המצלמה הזאת לצלם מקרוב היא אפסית [מקרו] יש לה מרחק דיי גדול עד שהיא יכול לעשות פוקוס נורמלי [20 ס"מ] שזה דיי הרבה למצלמות הרגילות בשוק!

 

3. הייצוב הדיגיטלי של התמונה מחורבן משהו לא נורמלי חצי מהתמונות יוצאות מטושטשות אתה צריך להיות אבן כדי שהתמונה לא תהיה מטושטשת מעט עד הרבה מאוד דבר שיכול לעלות על העצבים!!

 

בקיצור ולעניין לא לקנות בשום פנים ואופן ולא להפתות ל5MP כי זה ממש לא שווה את זה מצלמה נוראה ואיומה!

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

חברים,תודה לכולם על העצות,נראה לי שאני הולך על הניקון שציינתי בהודעה שלי [4300] לאחר שעשיתי סקר שוק זריז,התברר לי שזה מחיר טוב,וזה די מספק את הצרכים של לגבי צילום,ואולי אפילו מעבר לזה,בתור מצלמה להתחלה,היא מספקת אותי.

שוב,תודה רבה לכולם!

 

אלון (:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

קנה את Canon powershot G5 או A80

 

אתה מודע לקפיצה בין שתי המצלמות הללו ?

G5 היא אחת מהמצלמות הכי טובות שניתן לקנות היום בקבוצת המצלמות שאינן SLR (רפלקס).

A80 , היא מצלמה אוטומטית ,חמודה למדי אמנם ,אבל בסיסית מאוד.

 

זה כמו שתמליץ למישהו לקנות פולו או פאסאט W12... :?

 

על מצלמות דיגיטליות : http://www.dpreview.com

אני לא ציטטתי את Accent :roll:

פורסם
חברים,תודה לכולם על העצות,נראה לי שאני הולך על הניקון שציינתי בהודעה שלי [4300] לאחר שעשיתי סקר שוק זריז,התברר לי שזה מחיר טוב,וזה די מספק את הצרכים של לגבי צילום,ואולי אפילו מעבר לזה,בתור מצלמה להתחלה,היא מספקת אותי.

שוב,תודה רבה לכולם!

 

אלון (:

גבר לפני שתקנה כנס בבקשה לפה יש כאן מחירים דיי טובים

http://www.nnn.co.il

פורסם

קנה את Canon powershot G5 או A80

 

אתה מודע לקפיצה בין שתי המצלמות הללו ?

G5 היא אחת מהמצלמות הכי טובות שניתן לקנות היום בקבוצת המצלמות שאינן SLR (רפלקס).

A80 , היא מצלמה אוטומטית ,חמודה למדי אמנם ,אבל בסיסית מאוד.

 

זה כמו שתמליץ למישהו לקנות פולו או פאסאט W12... :?

 

על מצלמות דיגיטליות : http://www.dpreview.com

אני לא ציטטתי את Accent :roll:

 

הסבר בבקשה?

פורסם
חברים,תודה לכולם על העצות,נראה לי שאני הולך על הניקון שציינתי בהודעה שלי [4300] לאחר שעשיתי סקר שוק זריז,התברר לי שזה מחיר טוב,וזה די מספק את הצרכים של לגבי צילום,ואולי אפילו מעבר לזה,בתור מצלמה להתחלה,היא מספקת אותי.

שוב,תודה רבה לכולם!

 

אלון (:

גבר לפני שתקנה כנס בבקשה לפה יש כאן מחירים דיי טובים

http://www.nnn.co.il

 

אכן יש שם מחירים טובים,אבל כבר קניתי,והאמת שהמחיר יותר נמוך איפה שקניתי,אבל תודה בכל אופן. :)

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
מישהו יודע איך ה

canon s40?

 

יש לי את ה-S45 , שהחליפה אותה (בעיקר שינויים בתפריט המשתמש).

בתנאי תאורה טובים , וצילום רגיל - תמונות מצויינות.

המקרו שלה חלש למדי -קשה להוציא תמונה ברורה ממרחק קרוב (אם תראה עד כמה האופטיקה שלה קטנה ביחס ,תבין גם למה).

אפשרויות שליטה טובות למדי על רוב הפרמטרים (חשיפה/צמצם/WB/פלאש וכו').

גוף עמיד וקומפקטי למדי , אם כי מעט כבדה).

הסוללה לא מחזיקה הרבה זמן (עם מסך ו/או פלאש) , אבל בסדר.סוללת ליתיום - לא אצבע NIMH , חסרון מבחינת זמינות סוללות תחליפיות , מעט יותר אורך חיים.

אין אפשרות לטעינה וצילום בו זמנית (רק באמצעות מתאם ייעודי שלא מגיע עם המצלמה).

בסה"כ מצלמה נחמדה מאוד לחובבים ,אבל אלא אם המחיר נמוך , יש יותר טובות לדעתי.

פורסם

****הודעתך נערכה

אם אתה רוצה לנמק את דעתך לחיוב או לשלילה על משהו אתה מוזמן לעשות זאת , את ענייני החרא תשאיר לשפד"ן או כל מכון טיהור שפכים אחר*********

×
×
  • תוכן חדש...