Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי סוזוקי ליאנה 2003 5 דלתות ואני מעוניינת לשדרג אותה לרכב חדיש יותר.

הייתי מאוד מרוצה ממנה, פרט לטיפולים שגרתיים לא היו לה תקלות כלל.

אני מתלבטת בין סוזוקי ליאנה לשברולט ויויאנט עליה המליצו לי. מה דעתך?

התקציב שלי מתאים לשני הרכבים אבל במה לבחור

מרבית הנסיעות שלי הן בתוך העיר.

אני נוסעת בממוצע 13000 ק"מ בשנה

פורסם

אין כאן שאלה בכלל.

ויואנט הוא רכב שאסור לגעת בו במקל.

קצרה היריעה מלפרט למה. אבל לא סתם הוא זול כיד שניה וטרייד-אין UMI מפוצץ בהם. כי אף אחד לא רוצה לקנות בשוק חופשי.

פורסם

וכהמשך לנאמר מעלי, זה לא שהליאנה היא רכב וואהו, פשוט בין שני אלו, היא הרע במיעוטו.

מה בדיוק התקציב? דרישות? אולי נוכל לעניין/להמליץ לך על עוד אופציות.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
אין כאן שאלה בכלל.

ויואנט הוא רכב שאסור לגעת בו במקל.

קצרה היריעה מלפרט למה.

 

בוא בכל זאת תפרט...? (וגם על הנסיון של עם הרכב, שנדע שאתה כותב מנסיון ולא מ"השוק")

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

נתחיל מזה שאני מגיב רק על מה שאני יודע. ניתן לבדוק קלות הודעות שלי.

נמשיך בזה שאני ממש אשן טוב בלילה אפילו אם אדון discoTD5 יחשוב שאני שקרן קטן.

אבל בשביל לחסוך לגברת כאב ראש אני אעשה גילוי נאות קטן של הכרותי האישית עם ויואנט.

 

בחברה שלנו (צי של 600 רכבים) הרכב היה להיט ב2005. בכל זאת מנוע וגודל לא שגרתיים במחיר של פורד פוקוס. אנשים קפצו.

כעבור שנתיים ניו קופל ביקשו מהעובדים לסיים את העסקה מוקדם. נשארו אולי 4-5 מתוך 50-60 שהיו.

חבר שלי שיושב איתי בחדר בכל זאת השאיר אותה. ב4 שנים הוא החליף פעמיים (!!!) גיר ומנוע אחד שלא שרד עליה לירושליים וחזר משם על גרר. אני לא מדבר על אין ספור תקלות קטנות.

כאשר החליפו לו מנוע והוא קיבל רכב חילופי, הוא עשה תרגילים כדי לא לקבל את רכבו חזרה ומשך עם המאזדה.

אני אישית נסעתי עליה המון כי לא כל התקופה היה לי רכב צמוד, לכן נסעתי על רכבו לצרכי עבודה.

רכב לא יציב, זולל דלק ברמות קשות (פחות מ1:7 בעיר), מתרסקת על כל בור וחור בכביש. יש לה ABS, אבל ניסיתם פעם לבלום בלימת חרום?

מה שכן - אין כמו הספות של ויואנט. בסלון שלי יש ספות פחות מרופדות.

גם לשכן שלי הייתה כזאת. אחרי שנה הוא קנה ניסן טידה חדשה והרכב המדובר עמד עוד הרבה מאוד זמן על הכביש עם שלט גדול "למכירה".

פורסם

טוב,

בהודעתי כאן

חשבתי שהחלפת מנוע וגיר ברכב הזה מקרי ונדיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
נתחיל מזה שאני מגיב רק על מה שאני יודע. ניתן לבדוק קלות הודעות שלי.

נמשיך בזה שאני ממש אשן טוב בלילה אפילו אם אדון discoTD5 יחשוב שאני שקרן קטן.

אבל בשביל לחסוך לגברת כאב ראש אני אעשה גילוי נאות קטן של הכרותי האישית עם ויואנט.

 

בחברה שלנו (צי של 600 רכבים) הרכב היה להיט ב2005. בכל זאת מנוע וגודל לא שגרתיים במחיר של פורד פוקוס. אנשים קפצו.

כעבור שנתיים ניו קופל ביקשו מהעובדים לסיים את העסקה מוקדם. נשארו אולי 4-5 מתוך 50-60 שהיו.

חבר שלי שיושב איתי בחדר בכל זאת השאיר אותה. ב4 שנים הוא החליף פעמיים (!!!) גיר ומנוע אחד שלא שרד עליה לירושליים וחזר משם על גרר. אני לא מדבר על אין ספור תקלות קטנות.

כאשר החליפו לו מנוע והוא קיבל רכב חילופי, הוא עשה תרגילים כדי לא לקבל את רכבו חזרה ומשך עם המאזדה.

אני אישית נסעתי עליה המון כי לא כל התקופה היה לי רכב צמוד, לכן נסעתי על רכבו לצרכי עבודה.

רכב לא יציב, זולל דלק ברמות קשות (פחות מ1:7 בעיר), מתרסקת על כל בור וחור בכביש. יש לה ABS, אבל ניסיתם פעם לבלום בלימת חרום?

מה שכן - אין כמו הספות של ויואנט. בסלון שלי יש ספות פחות מרופדות.

גם לשכן שלי הייתה כזאת. אחרי שנה הוא קנה ניסן טידה חדשה והרכב המדובר עמד עוד הרבה מאוד זמן על הכביש עם שלט גדול "למכירה".

 

פירוט מקיף ומעשיר מאוד. מדוע לא לרשום את זה בהודעה הראשונה? זה תורם הרבה יותר מאשר ההודעה הראשונה הלאקונית שבאמת נשמעת כאילו נכתבה על ידי מגיב חסר ניסיון אישי שניזון משמועות (כפי שרמז DISCOTD5). בכלל, אני סבור שהגיע הזמן שכל מי שמגיב בפורום ירשום את מקור המידע שלו - האם הוא כותב מתוך ניסיון אישי; מניסיון של חברים/קרובים; מקריאת כתבות/ספרות או משמועות. זה יעשיר את הפורום באופן משמעותי.

פורסם

נמשיך בזה שאני ממש אשן טוב בלילה אפילו אם אדון discoTD5 יחשוב שאני שקרן קטן.

רק עכשיו ראיתי...

ידידי, לא כיוונתי לשם, ואם הובנתי לא נכון אנא קבל התנצלותי. מאחר ולי יש גם נסיון של מספר שנים עם ויונט הנמצאת בבעלותנו, עניין אותי לדעת מאיפה הנחרצות וקביעת העובדות.

אין חולק על כך שהויונט אינה פאר היצירה המוטורית. אם מסתכלים עליה כעל רכב שאמור לשנע אם המטופלת בילדיה, עם עגלה בתא המטען, 15 שקיות במבה פתוחות, ו 7 שקיות במבה סגורות ליד הילדים היושבים כמובן בכסאות בטיחות גדולים, קניות, וכמה שקיות בגדים לתרום, אם מסתכלים על כל זה, כרכב בסיסי ופשוט - הויונט עושה את העבודה. אין לי שום טענה כלפיו, וגם שום אמפטיה. רכב בסיסי, מרווח ונוח. בסיסי כבר אמרנו?

כשאני צריך לבחור עם מה לנסוע בין הויונט משנת 2004, וולוו 940 משנת 1994, או פאג'רו ידני משנת 1997 - אני לוקח את הוולוו...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מציע לפותחת השירשור להכניס למשוואה את הסיטרואן פיקאסו היוצאת.

רכב בכמה רמות מעל השברולט הנ"ל , בטוחה, מצוידת מאוד , ומרווחת למשפחה עם ילדים קטנים + תא מטען ענק.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...