Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי אתמול מטיול של 5 ימים ועוד 4 ימים אני יוצא לטיול בחו"ל שרוב רובו יהיה טיול רגלי.

עכשיו לבעיה: בטיול שרק חזרתי ממנו, בסוף כל יום כשהקמנו אוהלים ורציננו להיכנס לישון זה פשוט היה בלתי אפשרי בגלל ריח מטורף של זיעה מהרגליים (של כולנו). הטיול הבא שלנו הולך להיות גדול יותר וקשה יותר ואנחנו לא רוצים לסבול שוב מהריח.

 

האם יש משחה או משהו שאפשר לעשות שימנע מההתחלה (למרוח בתחילת הטיול) את הריח, או משהו שאפשר לשים בסוף וימנע את הריח כי לשטוף רגליים לא עוזר נגד הריח וכך גם דודורנט.

פורסם

נסה סודה לשתייה (לא הנוזל, האבקה). החומר הזה קוטל במהירות יחסית את הבקטריות שגורמות לריח הרע.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תתחיל בנעלים מאוררות וגרבי כותנה.

יש לי זוג נעלים כזה שכשאני מוריד אותם כולם נכנסים למקלט.

פורסם
תתחיל בנעלים מאוררות וגרבי כותנה.

יש לי זוג נעלים כזה שכשאני מוריד אותם כולם נכנסים למקלט.

 

:) אחד החזקים..

Twincharger Stratified Injection

פורסם

טלק.

וכמובן בכל הזדמנות שיש להחליף גרביים ולשמור על היגיינת כף הרגל כדי שלא ייוצר מצב של פטריות ואפילו זיהום.

כפות רגליים זה מקום רגיש מאוד - יעיד כל מי שאורך הטירונות שלו עולה על 4 חודשים ורובאי 05 וצפונה.

פורסם

תקופה ארוכה גם אני סבלתי מזה לסרוגין ואפילו לא אחרי טיולים.

הייתי מסיים יום רגיל בלימודים או בעבודה (משרדית) ומרגיש את כפות הרגליים דביקות ומסריחות.

 

זה קרה לי כמעט בכל זוג נעליים וזה ממש לא נעים.

 

כשהתחלתי לברר בדיוק ממה זה נובע הגעתי למסקנה לא לוותר על גרביים עם 80% כותנה ומעלה.

מאז, הכל נעלם כלא היה וזה גם הרבה יותר בריא לרגליים (ולסובבים:) )

 

אגב, אני משתמש גם בגופיות ותחתונים של 100% כותנה בלבד.

קשה להסביר את ההבדל

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

פורסם

לדעתי אתה צריך להשקיע בזוג גרבי טיולים טובות שיעזרו לך לנדף את הזיעה החוצה

כותנה היא דווקא בד שלא ממולץ,עדיף משהו סינטטי. זוג גרביים סבירות לא יקר בכלל ושווה כל שקל.

זה גם עוזר נגד שלפוחיות ושפשופים (אם אתה גורב גרב ליינר דקה מתחתיו).

פורסם

הסודה לשתייה באמת עובדת, אגב, גם כתחליף לדאורדורנט טבעי (וטוב בהרבה). אני משתמש בה לפעמים במקום דאורדורנט רגיל.

כך בחשבון שהגרגירים האלה יכולים להימאס עליך (לי זה גרם לפריחה קלה מהשיוף).

Insane things comes from insanely people.

פורסם
תתחיל בנעלים מאוררות וגרבי כותנה.

יש לי זוג נעלים כזה שכשאני מוריד אותם כולם נכנסים למקלט.

 

אהההה.. עכשיו אנחנו יודעים מי אתה. האמת, בגלל הריח היה קצת קשה לזהות בהתחלה

פורסם

תחפש גרביים שיש בהרכב שלהם

x static silver

כמה שיותר אחוזים זה יותר טוב.

אל תצפה למצוא אותם פה בארץ.

רק מחו"ל.

פורסם

יש תרסיסי דאדורונט מיוחדים לנעליים.

כל פעם שאתה מוריד את הנעליים בטיול, נגב טוב טוב עם עם מגבון לח ואז החלף גרביים. גרבי כותנה יעילות מאוד בספיחת הזיעה.

וכמובן יש את הטלק או האבקה שכל מי שמתלונן על פטריות\זיעה מרובה ברגליים מקבל מהחובש בטירונות ובסדיר, כך שאם אתה מכיר מישהו בצבא, אתה יכול לבקש ממנו להביא לך... זה עניין של תור לחובש\ת וזהו.

Mazda 2 2013

פורסם
יש תרסיסי דאדורונט מיוחדים לנעליים.

כל פעם שאתה מוריד את הנעליים בטיול, נגב טוב טוב עם עם מגבון לח ואז החלף גרביים. גרבי כותנה יעילות מאוד בספיחת הזיעה.

וכמובן יש את הטלק או האבקה שכל מי שמתלונן על פטריות\זיעה מרובה ברגליים מקבל מהחובש בטירונות ובסדיר, כך שאם אתה מכיר מישהו בצבא, אתה יכול לבקש ממנו להביא לך... זה עניין של תור לחובש\ת וזהו.

 

האבקה (פונגימון) כבר לא קיימת בצבא. אלא אם ביצעו מכרז חדש למוצר והחלו לספקו.

פורסם

ההמלצה על גרבי כותנה היא לא נכונה.

צריך גרביים מבד סינטטי, שיכולות נידוף הזיעה שלהן (או היכולת להתייבש בכלל מנוזלים) היא הרבה יותר גבוהה מאשר של כותנה.

ואגב, על אחת כמה וכמה אם יש לך נעליים אטומות למים - שאז זה אפילו יהיה יותר מורגש.

8)
×
×
  • תוכן חדש...