Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב- 500-550 שקלים אפשר להביא את הפולס אודיו שהוא מגבר מדבקה סיני אך הוא הטוב ביותר מבין הסיניים.

ב- 650 ניתן לקנות את ה JBL CS שהוא יותר איכותי ואולי טיפה חלש יותר. לא בטוח בכלל.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ה-jbl 60.5 ביררתי לא מיצריים אותו יותר ולא מוכרים אותו יותר.

כל אחד אומר לי פה המלצה למגבר.

 

למגבר עד גג 900 ש''ח מה העדיפות?

 

מאק אודיו או ג'יביאל? או שיש משהו טוב יותר

פורסם

הפולס לא שונה מבהרבה המק אודיו:-), ואם ההתלבטות היא בין שניהם אז אני מציע לחשוב על מגברי יד-שנייה במחירים האלה.

-

פורסם

אם המקסימום מחיר שאתה מוכן להשקיע הוא 900 ש"ח ואין סיכוי שתשקיע יותר,התשובה לדעתי ברורה-מאק אודיו Z4200/מגבר יד שנייה,אני הייתי מחפש מגבר איכותי יותר מהמאק אודיו ביד שנייה.

פורסם

לי יש פיוניר 400 וואט 6X9 וסאב של פיוניר 1200 וואט

פלטניום אודיו עושה תעבודה (רוצה לומר "את העבודה". כמה קשה להשתמש בעברית תקנית?) כמו שצריך

למה לי להשקיע מגבר ב1000 שקל

 

אם אתה לא מחפש להשקיע אל תשקיע תסתפק בזה

מנסיון מגבר לא רע

 

אני בטוח שכול מישהגיב לך "זה זבל סיני"

 

מותקן אצלו מערכת רצינית מה שאומר זה כבר לא ברמה ולא מדבר אליהם

 

בתור התחלה זה אחלה של מגבר אני בטוח שהרבה מהמגיבים פה אתחילו בקטן והיה להם "זבל סיני" בפגש

 

***שים לב לחוסר בסימני הפיסוק שלך, לא נוח לקרוא הודעות כאלו***

  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...