Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בפועל, הפנס ערפל דולק? אחד שתיים לא משנה, הוא נדלק?

 

זה לא אותו פנס. העוקב פנייה מכוון לצדדים, פנס הערפל מכוון קדימה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רוני, בתמונת הסמלון שלי פנס הערפל דלוק.

לפני כמה ימים עצרתי את הרכב בצד ושמתי לב שאחד הפנסים דלק לבדו (משער שהפעם בתור עוקב פניה, כיון שלא הפעלתי את פנסי הערפל) והאפקט היה זהה, האור הגיע בדיוק מאותו המיקום.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

חיכיתי לפוסט הזה מהיום הראשון שהתחילו לשווק בארץ רכבים עם המערכת הזאת. השוטרים בארץ פשוט בזיון! :evil:

מעניין כמה דוחות חולקו לבעלי הפורד galaxy שהאורות חניה שלה נמצאים בפגוש למטה איפה שבדרך כלל יש פנסי ערפל והאורות דרך ומעבר בפנס הרגיל :roll:

פורסם

השוטרים בארץ ביזיון? אולי. אבל לא בגלל זה.

 

אתם צריכים להבין שלא כל שוטר הוא חובב מוטוריקה שמתמצא בחידושים האחרונים.

 

וגם אצלנו בפורום של קהילת המבינים רואים לא פעם כל כך הרבה שטויות שרשומות.

 

באם הנושא מוסדר מול משרד התחבורה, יש לדעתי אחריות של משרד התחבורה להעביר מסמך מסודר למשטרה, שלאחריו המשטרה תוציא מסמך פנימי בנדון לכלל היחידות.

 

ככה זה עובד.

 

השוטר בשטח במקרה זה לא אשם, זה באמת להאשים את ה-ש.ג.

 

אני חושב שזה מקרה קלאסי להתערבות של העיתונות, אולי מדור הרכב של YNET.

אם אותו נציג של סיאט ירצה לפנות אליהם אולי זה יזיז משהו.

 

אני רק רוצה לציין ששוטרי השטח מקבלי ם כל הזמן עדכונים בנושאי אכיפה, כולל פסיקות שונות של בית משפט והמשמעות שלהם בנושאי האכיפה.

הם עוברים מבחני ידע לא פשוטים כל שנה.

התחום הזה ככל הנראה נפל בין הכסאות, במקום להתלונן בואו נעזור להרים אותו.

פורסם

האחד - העוקבי פנייה נמצאים בפנס הערפל, זה נכון, אבל או שזו לא אותה מנורה, או שיש שם רפלקטור שמסיט את האור הצידה לצורך הפעולה של העוקב פנייה. בכל מקרה, העוקב פנייה לא מופעל במהירויות של 40 קמ"ש ומעלה, כך שזה ממש לא קשור לפנסי הערפל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נקמיצי,

השוטר במקרה הזה היה ממש לא בסדר וזאת כי על אף שזה נראה לו כי הפנסי ערפל ערפל דולקים ביקשתי להראות לו כי ישנה מערכת שמגיעה עם הרכב ... ושאני אשמח להראות לו כי הוא טועה,דבר שגרם לפגיעה רבה באגו של אותו בוחן (כדבריי תחנת גלילות "שוטר מוערך עם ידע רב ")ונפנוף כל דבר שנאמר לו (גם מפי הלקוחות בני ה60 +).

זה בפרוש ביזיון ואף בושה למשטרת ישראל שזו פרצופה העגום באגף התנועה.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

אתה צריך להבין שאותו לא מעניין אם יש מערכת, הוא ראה פנס ערפל נדלק ובזה נגמר העניין.

 

אותו מעניינת עובדה אחת, הפנס ערפל דלק (אותו לא מעניין אם זה רפלקטור שונה או משהוא כזה) ובזה נגמר הסיפור כי אסור להדליק פנסי ערפל.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
השוטרים בארץ ביזיון? אולי. אבל לא בגלל זה.

 

אתם צריכים להבין שלא כל שוטר הוא חובב מוטוריקה שמתמצא בחידושים האחרונים.

 

 

.

 

בעיה שלהם!!

עם יעצור אותך שוטר על עבירה x ואתה תגיד לו בפליאה "ממתי יש חוק שאוסר על x" אז הוא יענה בתשובה "אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונשו" וייתן לך קנס ונקודות, אז אותו דבר פה, זה שהם לא יודעים את החוקים שהם אוכפים זה מראה כמה שהם מטומטמים, לי ממש לא אכפת כמה קשה העבודה של השוטר, קשה לך? תתפטר! אל תוציא את הטמטום שלך עליי. לא חסר עבודות שמצריכות הרבה פחות מחשבה.

 

ואם היה אפשרות אני במקום פותח השירשור תובע את השוטר על כך שגרם לי עוגמת נפש שלא בצדק, ושנגרמה על ידי כך שהוא לא יודע מה הוא עושה.

 

אני בטוח שברגע זה איזה זקנה או זקן תמימים באיזה רכב חדיש עם המערכת הנ"ל מקבל קנס, ועד שמישהו לא ירים את הכפפה ויילך לבית משפט הם ימשיכו להציק בנושא.

פורסם

DJ dani - צודק לגמרי.השאלה אם אפשר לתבוע את המשטרה על דבר כזה. מה גם בסופו של דבר הם לא קבלו דו"ח אלא סתם הטפלות והטרדה מצד השוטר האידיוט.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
זה לא פנס ערפל. זה פנס עוקב פנייה שמגיע עם הרכב מהמפעל. התפעול שלו שונה מזה של פנס ערפל.

 

זה בדיוק אותו פנס,ודיוק אותה מנורה.

 

כל העניין ב"פנסים עוקבי פנייה" זה שבמקום שיידלקו 2 פנסי הערפל נדלקת הנורה רק בצד אליו פונים ואז כביכול הצד הזה מואר יותר.

 

לא להתבלבל בין פנסים "עוקבי פנייה" שנדלקים רק בפניות אטיות לבין פנסים אקטיביים שהם באמת פונים לתוך הפנייה בצורה אקטיבית.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בעיה שלהם!!

עם יעצור אותך שוטר על עבירה x ואתה תגיד לו בפליאה "ממתי יש חוק שאוסר על x" אז הוא יענה בתשובה "אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונשו" וייתן לך קנס ונקודות, אז אותו דבר פה, זה שהם לא יודעים את החוקים שהם אוכפים זה מראה כמה שהם מטומטמים, לי ממש לא אכפת כמה קשה העבודה של השוטר, קשה לך? תתפטר! אל תוציא את הטמטום שלך עליי. לא חסר עבודות שמצריכות הרבה פחות מחשבה.

 

ואם היה אפשרות אני במקום פותח השירשור תובע את השוטר על כך שגרם לי עוגמת נפש שלא בצדק, ושנגרמה על ידי כך שהוא לא יודע מה הוא עושה.

 

אני בטוח שברגע זה איזה זקנה או זקן תמימים באיזה רכב חדיש עם המערכת הנ"ל מקבל קנס, ועד שמישהו לא ירים את הכפפה ויילך לבית משפט הם ימשיכו להציק בנושא.

 

מה לא ברור לך? אסור להדליק פנסי ערפל לפי חוק!

 

אם זה נדלק אוטומטי או לא, את השוטר זה לא מעניין! הפנס דלק נקודה ומבחינתו (בצדק) נתן דוח על עברה.

 

יש לך בעיה עם העניין? גש ליבואן תגיד לו שקיבלת דוח בגלל המערכת הזאת ואתה מבקש ממנו לשלם לך את הדוח פלוס לנתק את המערכת. או שיסדירו בחוק את הסיפור הזה.

 

זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה, בעבר זה היה עם הפולו ארלקינו שקיבלו דוחות בגלל הצבע עד שהעניין הוסדר ברישיון.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מה לא ברור לך? אסור להדליק פנסי ערפל לפי חוק!

 

אם זה נדלק אוטומטי או לא, את השוטר זה לא מעניין! הפנס דלק נקודה ומבחינתו (בצדק) נתן דוח על עברה.

 

יש לך בעיה עם העניין? גש ליבואן תגיד לו שקיבלת דוח בגלל המערכת הזאת ואתה מבקש ממנו לשלם לך את הדוח פלוס לנתק את המערכת. או שיסדירו בחוק את הסיפור הזה.

 

זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה, בעבר זה היה עם הפולו ארלקינו שקיבלו דוחות בגלל הצבע עד שהעניין הוסדר ברישיון.

 

אם הרכב עבר תקינה אותו שוטר יכול ללכת ולחפש מי *********** ***********. הוא לא משרד התחבורה והוא לא יביא דוחות על מערכות חדשניות ברכבים שעברו תקינה וקיבלו לוחית צהובה.

זה שיש כל מיני שוטרים בני 60 שלא מבינים מהחיים שלהם לא אומר שהוא צודק!

בסידרה 7 החדשה כל הידיות של הדלתות מוארות עם לד לבן אז מה עכשיו הם יתנו לאחד כזה דוחות שהוא התקין לדים בדלתות? או שאולי יבקשו ממנו לרשום ברשיון שיש לו לדים בדלתות? כנ"ל כאן. יש עוד מלא דוגמאות שאני לא אתן כי זה לא קשור לנושא, אני רק מקווה שהיבואן יפנה למשטרה ויתלונן ולא שיתוק כי אפילו כקורא מהצד זה פשוט מרגיז אותי לשמוע על מקרים כאלה ועל שוטרים כאלה שלא מבינים שהעולם מתקדם ולא יכולים להפעיל שיקול דעת של ילד בן 2, סוגרים את הדלת לבן אדם בפרצוף ורושמים לו דוחות והכי מרגיז שהם חושבים שהם צודקים ולא מוכנים לשמוע כלום.:evil:


×
×
  • תוכן חדש...