Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי שבסופרב הקסנון מתכוונים לפי הפניה ולא פנסי הערפל, או שמה שניהם?

Insane things comes from insanely people.

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

בכל מקרה המערכת הנ"ל הומצאה לפני עשרות שנים בסירואן DS שם היא ייתה מכאנית לגמרי , בסיבוב ההגה מוט דקיק מזיז את הרפלקטור הפנימי לכיון הפניה , אם היא הייתה מוצלחת (המערכת) היא הייתה כבר חוזרת מיזמן לא אחרי 40 שנה ,

מצ"ב תמונות של המערכת בDS

 

לא אותו דבר - שם מדובר היה על האור הראשי. ותן לי לחדש לך - המערכת הזאת קיימת כיום בהמון דגמי יוקרה ולא רק בהם. גם לסיאט יש מערכת כזו, שמזיזה את האור הראשי בכמה מעלות לתוך הפנייה, רק לא בצורה מכאנית כמובן...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בגרסת הELEGANCE הסופרב מגיעה עם BI XENON מתכוון, לפי רשימת האבזור (אגב, מזה ה"BI"?).

Insane things comes from insanely people.

פורסם

אם זה בזיון של שוטרים ? כן ! ולא כי השוטר צריך להיות פריק של טכנולוגיה, אלה משום שהוא איש ציבור, שהמינימום שהוא צריך לעשות זה להקשיב, להיות בן אדם

 

 

זאת הסיבה שבארה"ב לשוטרים יש מוטו ומלמדים אותם שקודם כל לשרת את האזרח ולא להיכנס בו:

"POLICE: To Serve and To Protect"

 

אצלנו זה יכול להיות :

"To punish and enslave"

http://www.lewrockwell.com/grigg/LargeShotTransformersCamaro.jpg

http://www.lewrockwell.com/grigg/15-transformers-2007-camaro.jpg

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
אין לי בעיה לעלות פשוט האיכות היא לא תהיה ליגה.

אם תרצה אני אפרט לך מה שודרג בו.

 

נחיה עם האיכות שיש... אשמח לפירוט פה או בפרטי :wink:

אגב, מה הדו"ח על פנסי ערפל דולקים?!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

הסופררב ברמת גימור הגבוהה יותר מגיע עם תאורת קסנון מקורית (אופטיקה+מתז מים), הם לא בי-קסנון (האורות הגבוהים ללא אופטיקה, המנורה היא מנורה רגילה- זה משום שהתקן האירופאי אוסר על שימוש באורות גבוהים ומכאן באה הסיבה..)

אך הם כן עוקבי פנייה.

יש עוד כמה דברים מגניבים במערכת תאורה הזאת, לדוגמא בזמן ערפל ישנו מנגנון בתוך הפנס שזז אחורה או קדימה בהתאמה (בערך כמו עדשה של מצלמה..) ומרחיב את התאורה על מנת לפזר אותה בהתאם לתנאי הדרך. עצם המחשבה.. מדהים.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

עדן,

תסלח לי באם אתקן אותך בכך שפנס ערפל צריך לעבוד ללא אורות הדרך=אורות ערפל ואורות חניה בלבד וזאת כי אלומת האור של האורות הראשיים בשעת ערפל מסנוורת וגורמת לנהג להסתנוור בעוד אם עובדים רק עם ערפל אז אלומת האור מופנית אל הכביש ובזכות כך רואים את הכביש .

 

ושוב לגבי העוקבי פניה,

 

נאמר לי ישירות מפי מספר שוטרים ממשטרת גלילות כי היה כנס בטיחות ובו הוסבר להם על המערכת ,עוד עובדה היא שהקצין שפגשתי אפילו לא רצה לראות במה מדובר בטענה שהוא כבר שמע על המערכת .

 

אז איך יכול להיות ששוטר ,סליחה "סוחן בכיר מזה כמה שנים" לא שמע או לא מכיר ??? זה בולשיט וזאת כי הוא רואה את עצמו מעל לחוק או יותר נכון מעל למציאות ולכן הוא שם פס על מה שהובסר לו בכנס של המשטרה וממשיך בדרכו .

ולעניין הדו"ח תומר.

ע ו ב ד ת ית !!! הדו"ח יבוטל עוד לפני שהוא יגיע לבית משפט וזאת כי באם יש לך הוכחה למערכת הנ"ל ברכב (ויש הוכחה מכל כיוון אפשרי -ללא קומבינות :-D).

 

ובקיצור סעו בזהירות ובאם אתה נתקלים בניידת 12-666 אז צפו פגיעה כי משעמם לאדון "המקצועי שראה הכל" :-D.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
זאת הסיבה שבארה"ב לשוטרים יש מוטו ומלמדים אותם שקודם כל לשרת את האזרח ולא להיכנס בו:

"POLICE: To Serve and To Protect"

 

אצלנו זה יכול להיות :

"To punish and enslave"

http://www.lewrockwell.com/grigg/LargeShotTransformersCamaro.jpg

http://www.lewrockwell.com/grigg/15-transformers-2007-camaro.jpg

 

לא יכולתי לנסח טוב יותר, בשיטוטיי בחו"ל תמיד הרגשתי שהשוטר מתייחס לאזרח כ"אדוני" ואילו כאן הפניה היא "אדוני השוטר".

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

 

נחיה עם האיכות שיש... אשמח לפירוט פה או בפרטי :wink:

אגב, מה הדו"ח על פנסי ערפל דולקים?!

 

יוני, לבקשתך תמונה של הרכב

 

3mzjnnjyzmhj.jpg"]3mzjnnjyzmhj.jpg[/url]

 

כמו שאתה רואה גאנט 21" ניקל, חלונות מושחרים, בקליות מושחרות, ברכב מותקנים שני מסכי DVD במשענות הראש ועוד מסך מרכזי בקונסולה המערכת כוללת DVD, GPS, מצלמה אחורית בזמן נסיעה וגם ברוורס, תקשורת לווינית שכוללת ערוצי טלויזיה כמו ערוץ 2,10,1,33 וערוץ הכנסת יש ברכב תקשורת WiFi שאיתה אפשר לגלוש זה פחות או יותר בגדול מה שאני זוכר שמותקן ברכב אם לא שכחתי איזה פריט אם תרצה עוד פרטים אענה בשמחה.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

נדלג על כל קריאת התגובות

חביבי אל תתפלא מכל השוטרים הבורים האלה, אין מה לעשות למדתי שעם זה הנהגים במדינת ישראל צריכים להתמודד.

כמה כבר מצבים מוזרים היו לי ואיזה יחס משפיל קיבלתי מכל מיני שוטרים "חכמים" שחושבים שהם יודעים הכל אבל כשאתה מראה להם איזשהי הוכחה פתאום הם סותמים את הפה.

לפי דעתי זה מיותר כל הדיון הזה מכיוון שעמוק בפנים כולנו יודעים עם מי יש לנו עסק, סתם אנשים חסרי השכלה שלא יכולים לעשות שום דבר בחיים שלהם ונטפלים לאנשים שיש להם קצת יותר מהם.

בכל אופן סתם צרי עין מגעילים ותאמינו לי זה מוכח.

 

ונביא סתם דוגמא קטנה, כשאני נוסע ברכב שלי עוצרים אותי יחסית הרבה ויודעים לעכב אותי יפה מאוד ולא הרכב שלי ממש לא משופר הוא סטנדרטי אין בו משהו אחד שנראה לא בסדר לעין אבל יודעים לעכב אותי ולתת לי דו"ח

לעומת זאת אני נוסע גם המון ברכבי עבודה של המשפחה מסוג רנו קנגו,עצרו אותי גם לא קצת פעמים סתם לביקורות רגילות כמו שעוצרים אותי עם הרכב שלי וכמה מוזר שבחיים לא קיבלתי דו"ח ברכב מסוג זה ולא עיכבו אותי יותר מדי.

 

בקיצור סתם אנשים מגעילים.


×
×
  • תוכן חדש...