Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפונטו hgt לשם דוגמא, פנסי הערפל מובנים בפנסים הראשיים.

 

במקרה כזה אין סיכוי שבעולם ששוטר שאתה מדליק פנסי ערפל.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דרך אגב,מסתבר מאוד כי שוטרי תחנת גלילות שיש להם דרגות על הכתפיים הם אכן אנשים שניתן לדבר איתם (פגשתי היום עוד אחד אך בסיטואציה ממש נחמדה),

האם זה אומר שיש אור בקצה המנהרה שחשוכה כל כך?

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
שלום רב.

 

אני בעלים של סקודה סופרב, המערכת של הפנסי עפרל אקטיביים עובדת נפלא, עוזרת בצורה מדהימה להאיר את הפנייה, בייחוד שמדובר בכביש ללא תאורה כלל.

לכל הספקנים, המערכת ניתנת לביטול, לפחות בסקודה סופרב, לא יודע מה המצב בסיאט.

 

בעניין השוטרים, קרה לי מקרה דומה, חזרתי מאוחר בלילה מאירוע משפחתי, שוטרים בצד הדרך חיכו "לדוג" אנשים שתויים.

לצערם אלכוהול לא היה לי בגוף, אבל פנס ערפל עוקב פנייה כן היה, אז קדימה, מוציאים טפסים ומתחילים למלא.

כאשר אני פונה לשוטר ומסביר בצורה יפה שיש ברכב מערכת שמדליקה את פנס הערפל באופן אוטומטי בזמן שמסובבים את ההגה, ומיד אחרי הפנייה הערפל כובה הוא מסרב להקשיב וממשיך בשלו, הכל נעשה מצידו באופן מזלזל, חשדני כאילו שממש לא מעניין אותו מה אני מבלבל לו בשכל, הוא צריך לתת דו"ח ודיי.

אבל לא, לא איתי.. אחרי שיצאתי מהרכב ופניתי לשוטר שהיה קרוב יותר לניידת, ביקשתי ממנו בצורה יפה להשאר במקומו (מול רכבי) ולהסתכל אל פנסי הערפל ועל תנועת ההגה, אותו שוטר ראה, הבין שלא מדובר באיזה "תכסיס" שלי לעבוד עליו, תהליך רישום הדו"ח נעצר, אותו שוטר שרשם את הדו"ח חזר במבוכה לניידת והמשכתי בנסיעתי אחרי עיקוב של 10 דקות לחינם.

 

אם זה בזיון של שוטרים ? כן ! ולא כי השוטר צריך להיות פריק של טכנולוגיה, אלה משום שהוא איש ציבור, שהמינימום שהוא צריך לעשות זה להקשיב, להיות בן אדם, רגע.. אולי אני מגזים, רק שיקשיב, כנראה שזה יותר מידי לבקש.

 

בעניין החוקיות, אני לא רואה סיבה שרכב שמקבל תקינה מקבל אותה רק על חלק מהטכנולוגיה שלו, אין ספק שהטכנולוגיה רצה קדימה מהר הרבה יותר מהחבר'ה שרושמים את ספר החוקים.

 

ערב טוב.

אבי.

 

איך מבטלים בסופרב את זה? לא הצלחתי..

פורסם

השוטר לא אשם? מה כל כך מסובך לראות שפנס הערפל נדלק אוטומטית רק בעת פניה? התכונה היחידה שמתחרה עם טיפשותם של אלו זו מידת היוהרה שלהם.

פורסם
תסביר מה הספק פה?

 

האמת אני מתחיל להתעצבן. למה בדיוק אתה מגן על האידיוט ועוד מעלה טיעונים שמצדיקים ראש קטן של השוטר? זהו, אין יותר הגיון העולם? אפילו לא מעט? רוצה ספק? אתן לך. אם כדבריך אסור להדליק אורות ערפל, הרי שהעבירה היא על עצם ההדלקה. אבל הפעולה הזו לא נעשתה ע״י הנהג לכן לא עבר עבירה. נראה טיעון מטומטם? בערך כמו הטיעונים של אותו שוטר בתמיכתך.  

פורסם
אם כדבריך אסור להדליק אורות ערפל, הרי שהעבירה היא על עצם ההדלקה. אבל הפעולה הזו לא נעשתה ע״י הנהג לכן לא עבר עבירה. נראה טיעון מטומטם? בערך כמו הטיעונים של אותו שוטר בתמיכתך.

יש לי בשבילך רעיון: שים ברכב על הדש-בורד, צ'קלקה כחולה. הצ'קלקה תחובר לפנס עוקב פניה, בכל פעם שהעוקב פניה יעבוד, גם הצ'קלקה תעבוד. הנהג לא אשם שזה עובד מעצמו ולכן כדבריך לא עבר עבירה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

יש הוכחה לכך שהנהג לא הדליק?

 

אתה יודע, יכול גם להיות חוט שמקצר ובסיבובים זז מעט וגורם לפנס להדלק. זה תרחיש אפשרי שקורה במכוניות נשנות בנורות האחוריות, אתה חושב ששוטר מוותר בגלל קצר? לא נראה לי.

 

ואם למשל, נתתי לך לנהוג ברכב שלי, והפנסי ערפל הקדמיים פועלים כי לא כיביתי אותם, ותפס אותך שוטר על פנסי ערפל דולקים, תגיד לו שלא אתה הדלקת? אני מניח שאתה יודע בדיוק את מה זה מעניין לו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
יש לי בשבילך רעיון: שים ברכב על הדש-בורד, צ'קלקה כחולה. הצ'קלקה תחובר לפנס עוקב פניה, בכל פעם שהעוקב פניה יעבוד, גם הצ'קלקה תעבוד. הנהג לא אשם שזה עובד מעצמו ולכן כדבריך לא עבר עבירה.

.

אמיר, לא מזהה קצת ציניות?

פורסם
זה הכל עניין של מזל. תלוי על איזה צד קם השוטר בבוקר ותו לא.

 

המסקנה שלי הינה ששוטרי משטרת ישראל ומשטרת התנועה ישנים בכלל על המצח , מה שמסביר את צורת החשיבה שלהם - אם נותרה כזו בכלל .

פורסם
האמת אני מתחיל להתעצבן. למה בדיוק אתה מגן על האידיוט ועוד מעלה טיעונים שמצדיקים ראש קטן של השוטר? זהו, אין יותר הגיון העולם? אפילו לא מעט? רוצה ספק? אתן לך. אם כדבריך אסור להדליק אורות ערפל, הרי שהעבירה היא על עצם ההדלקה. אבל הפעולה הזו לא נעשתה ע״י הנהג לכן לא עבר עבירה. נראה טיעון מטומטם? בערך כמו הטיעונים של אותו שוטר בתמיכתך.

 

יוסי עזוב אותך מלהתעצבן ממישהו ילדותי שמנסה במהלך השרשור כולו לזרוק עוד ועוד גפרורים כדי להצית את האש כל פעם מחדש .

פורסם

אני מצטט מתוך מפרט האיבזור של גולף TSI רמת גימור highline:

- פנסי ערפל משולבים בפגוש הקידמי

- מערכת עוקבת פניות להטיית התאורה הקידמית

 

לאור הכתוב לעיל, האם אצל פותח השרשור מדובר על שילוב המערכת בפנסי הערפל עצמם? לפי המפרט של הגולף מדובר בשני אלמנטים נפרדים, פנסי ערפל ותאורה קידמית.

פורסם

המפרט שראית הינו מטעה וזאת (מניסיון רב בגולף הייליין) המערכת העובדת דרך פנסי הערפל בלבד.

 

לפי איך שנראה השרשור נראה לי שצריך לעשות הדגמה מצולמת לכיצד עובדת המערכת או יותר נכון המערכות.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

אוקיי,

 

הגיע הזמן לעשות סדר:

 

פנסים עוקבים דינמיים\אקטיביים (עוקבי עיקול),עדשת אורות ראשיים מופנית אל תוך הפנייה:

 

 

פנסי ערפל "עוקבי פנייה",עדשת פנסי החזית לא זזה אלא פנס הערפל נדלק:

 

 

 

אלה 2 מערכות שונות לגמרי, במקרה הראשון זו מערכת אקטיבית שמפנה את עדשת פנסי החזית לתוך הפנייה, במערכת השנייה מדובר בהדלקה של פנס הערפל בצד אליו פונים.

 

הנה דוגמאות להפעלת המערכות מחוץ לרכב (שימו לב ש-2 הרכבים בסרטון מצויידים ב-2 המערכות,כלומר גם פנס הערפל נדלק וגם העדשה מופניית באורות הראשיים):

 

 

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...