Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תומר יקירי,

לאורך כל השרשור אתה מנסה להוכיח דברים שאין לך מושג או חצי בו וזאת כי אם תקרא את מה שכתבת תראה כי:

א-אתה סתם כותב שטויות.

ב-לא בודק עובדות ואף משמיץ מספר רב של יבואני רב מכובדים .

ג- כפי הנראה שוטר או מתנדב.

וזאת כי המ ע ר כ ת עובדת על מנת לסייע לך בפניה איטית (עד 30 קמ"ש!!!) ולאחר מכן נכבית ,

המערכת היא מערכת בטיחותית ולכן אף ,אבל אף יבואן לא צריך לשחד/לשוחח/להיות חבר של /אח של/דוד של ועוד כל מיני דברים שאני מנחש שעוברים לי בראש .

 

בנוסף לכל (אילו היית מחכה ולא מתחכם או מלכלך/משמיץ יבואנים ולא שוטרים "מוערכים")מסתבר כי היה כנס בטיחות שבו הוסבר על המערכת הזו וכיצד היא עובדת אך כפי הנראה לאותו שוטר מתוסכל (וכן הוא מתוסכל לפי שפת הגוף שלו וכן לפי צורת הדיבור )זה נכנס מצד אחד ויצא מצד אחר (הכי קל לא??? תומר).

והפלא ופלא,היום בבוקר ניגשתי עם אותו הרכב לתחנת משטרה ושחחתי עם אחד הקצינים (מסתבר שבמשטרה הקצונה משנה את האדם -הוא היה נעים וחביב)שאף הכיר את המערכת והסביר כי יעביר לכל הניידות לגבי המערכת וזאת בכדי שתיפסק ההצקה-גם לאותו שוטר חביב (:roll:).

 

אז מסתבר שעוקב פניה הוא כן חוקי (לא כמו שפנסי ערפל הם לא חוקיים ובצדק)

 

ותומר,

באם הודעתי נקלטת בעין לא טובהה אז קבל התנצלות מראש וזאת כי זה לא אישי !

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני אישית חושב שמערכת מיותרת בעליל ,

חוץ מיזה שרמת הידע של שוטרי משטרת ישראל בחידושים טכונולגים מוטורים היא אפסית, וחבל שכך .

אתה יכול למצוא את עצמך מורד מהכביש בגלל חוסר ידע של שוטר (ולך תסביר לו שיש מערכת כזו, שאורות החניה בפורד גלקסי הם למטה וזה לא אור ערפל , שהשמשה האחורית שלך שחורה בפיאט ברבו החדשה כי ככה זה מגיע מהחברה ועוד כל מני נפלאות).

 

בכל מקרה המערכת הנ"ל הומצאה לפני עשרות שנים בסירואן DS שם היא ייתה מכאנית לגמרי , בסיבוב ההגה מוט דקיק מזיז את הרפלקטור הפנימי לכיון הפניה , אם היא הייתה מוצלחת (המערכת) היא הייתה כבר חוזרת מיזמן לא אחרי 40 שנה ,

מצ"ב תמונות של המערכת בDS

citroen_ds23_pallas_front.thumbnail.jpg

Citroen-ds-6.jpg

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם
תומר יקירי,

לאורך כל השרשור אתה מנסה להוכיח דברים שאין לך מושג או חצי בו וזאת כי אם תקרא את מה שכתבת תראה כי:

א-אתה סתם כותב שטויות.

ב-לא בודק עובדות ואף משמיץ מספר רב של יבואני רב מכובדים .

ג- כפי הנראה שוטר או מתנדב.

וזאת כי המ ע ר כ ת עובדת על מנת לסייע לך בפניה איטית (עד 30 קמ"ש!!!) ולאחר מכן נכבית ,

המערכת היא מערכת בטיחותית ולכן אף ,אבל אף יבואן לא צריך לשחד/לשוחח/להיות חבר של /אח של/דוד של ועוד כל מיני דברים שאני מנחש שעוברים לי בראש .

 

בנוסף לכל (אילו היית מחכה ולא מתחכם או מלכלך/משמיץ יבואנים ולא שוטרים "מוערכים")מסתבר כי היה כנס בטיחות שבו הוסבר על המערכת הזו וכיצד היא עובדת אך כפי הנראה לאותו שוטר מתוסכל (וכן הוא מתוסכל לפי שפת הגוף שלו וכן לפי צורת הדיבור )זה נכנס מצד אחד ויצא מצד אחר (הכי קל לא??? תומר).

והפלא ופלא,היום בבוקר ניגשתי עם אותו הרכב לתחנת משטרה ושחחתי עם אחד הקצינים (מסתבר שבמשטרה הקצונה משנה את האדם -הוא היה נעים וחביב)שאף הכיר את המערכת והסביר כי יעביר לכל הניידות לגבי המערכת וזאת בכדי שתיפסק ההצקה-גם לאותו שוטר חביב (:roll:).

 

אז מסתבר שעוקב פניה הוא כן חוקי (לא כמו שפנסי ערפל הם לא חוקיים ובצדק)

 

ותומר,

באם הודעתי נקלטת בעין לא טובהה אז קבל התנצלות מראש וזאת כי זה לא אישי !

 

עזוב לרגע את ההסברים שעשו לשוטרים (אנחנו יודעים שנכנס צד אחד ויוצא בשני) ואת כל מה שבעל פה, מבחינת החוק, איפה המערכת הזאת חוקית, איפה שינו את התקנות לטובת המערכת הזאת? אם מחר יתפוס אותך שוטר, תוכל להפנות אותו לסעיף ספציפי בספר שמדבר על המערכת הזאת? לטובת שאר האנשים בפורום שיש להם את המערכת

 

לדעתי זאת מערכת שצריכה להיות ברשיונות של הרכב כמו כריות אויר רק כדי להוריד ספק באיזה רכב יש ובאיזה רכב אין את המערכת מבחינת המשטרה (כמו קסנון).

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

היי שוב,

האזור הזה מופיע כיום כסטנדרט ברכבים ואף מופיע בספרי הרכב וזאת כי כולם "משוויצים" במערכת בטיחותית שיש ברכבים שהם מוכרים (וזה אכן עוזר במהירות נמוכה-מניסיון ,וזאת כי זה פותח את הכביש ).

ואין פה שום שינוי תקנה כלשהי וזאת כי זה לא פנס ערפל ,

בדיוק כמו שאם תשב ברכב שיש בו מסך ותסתכל בGPS אז זה בסדר ואף חוקי לעומת לראות טלויזיה באותו מסך -עוד משהון ששוטרים לא מכירים בחוק !.

 

ודרך אגב ,

אתה מוזמן לקפוץ אליי לסניף בהרצליה ,במיוחד בשעות הערב ותיראה כיצד זה עובד וכמה טוב שזה עובד.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

אבל נאמר פה (וגם אתה אמרת בהודעה הראשונה) שהפנס ערפל נדלק.

 

עכשיו אתה טוען שזה לא פנס ערפל.

 

לגבי העניין החוקי, המינימום שצריך זה לרשום את זה ברישיון למקרה ששוטר עוצר (ואני בטוח שהם עוד יעצרו אנשים חסרי ידע)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

שלום רב.

 

אני בעלים של סקודה סופרב, המערכת של הפנסי עפרל אקטיביים עובדת נפלא, עוזרת בצורה מדהימה להאיר את הפנייה, בייחוד שמדובר בכביש ללא תאורה כלל.

לכל הספקנים, המערכת ניתנת לביטול, לפחות בסקודה סופרב, לא יודע מה המצב בסיאט.

 

בעניין השוטרים, קרה לי מקרה דומה, חזרתי מאוחר בלילה מאירוע משפחתי, שוטרים בצד הדרך חיכו "לדוג" אנשים שתויים.

לצערם אלכוהול לא היה לי בגוף, אבל פנס ערפל עוקב פנייה כן היה, אז קדימה, מוציאים טפסים ומתחילים למלא.

כאשר אני פונה לשוטר ומסביר בצורה יפה שיש ברכב מערכת שמדליקה את פנס הערפל באופן אוטומטי בזמן שמסובבים את ההגה, ומיד אחרי הפנייה הערפל כובה הוא מסרב להקשיב וממשיך בשלו, הכל נעשה מצידו באופן מזלזל, חשדני כאילו שממש לא מעניין אותו מה אני מבלבל לו בשכל, הוא צריך לתת דו"ח ודיי.

אבל לא, לא איתי.. אחרי שיצאתי מהרכב ופניתי לשוטר שהיה קרוב יותר לניידת, ביקשתי ממנו בצורה יפה להשאר במקומו (מול רכבי) ולהסתכל אל פנסי הערפל ועל תנועת ההגה, אותו שוטר ראה, הבין שלא מדובר באיזה "תכסיס" שלי לעבוד עליו, תהליך רישום הדו"ח נעצר, אותו שוטר שרשם את הדו"ח חזר במבוכה לניידת והמשכתי בנסיעתי אחרי עיקוב של 10 דקות לחינם.

 

אם זה בזיון של שוטרים ? כן ! ולא כי השוטר צריך להיות פריק של טכנולוגיה, אלה משום שהוא איש ציבור, שהמינימום שהוא צריך לעשות זה להקשיב, להיות בן אדם, רגע.. אולי אני מגזים, רק שיקשיב, כנראה שזה יותר מידי לבקש.

 

בעניין החוקיות, אני לא רואה סיבה שרכב שמקבל תקינה מקבל אותה רק על חלק מהטכנולוגיה שלו, אין ספק שהטכנולוגיה רצה קדימה מהר הרבה יותר מהחבר'ה שרושמים את ספר החוקים.

 

ערב טוב.

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

מסכים לחלוטין עם מה שכותב אבי.

אני לא חושב ששוטר הוא רובוט. הוא באמת איש ציבור, והוא בן אדם(כמה שקשה

לחשוב על שוטר ככזה).

ולבני אדם יש שיקול דעת, גם שמדובר בחוקים יבשים. עובדה ששופטים מפרשים לעיתים

את החוקים בצורה שונה, ונוטים להקל או לפסול, במקרים של חוסר הגיון, או חוסר סבירות.

לצערי שוטרים לא פעם מסרבים לשמוע ולהקשיב, אולי בגלל שהם שומעים סיפורים ומעשיות

כל היום, כל יום, ובמשך הרבה זמן...

אני בטוח שאם אותו שוטר היה מקשיב, ובמקרה הצורך בודק שזו אכן המערכת,

הוא היה מוותר על הדוח, או מברר עם מישהו בכיר יותר מה עושים.

יש לא מעט שוטרים שעושים את זה, ומבררים עם האזרח שניצב מולם, שניה לפני שהם

מתחילים עם הרישום והנהלים.

לא פעם שהם רואים שלא עומד מולם פושע, אלא אזרח מן השורה, שלעיתים לא מבין מה

רוצים ממנו, הם משנים את הגישה לגמרי.

פורסם

אבי זה בדיוק מה שאני מדבר עליו, השוטר רואה פנס ערפל דולק, מבחינתו זאת עבירה והוא נותן עליה דוח.

 

אין שום שינוי בתקנות לטובת הטכנולוגיה, ולכן לא בטוח שערעור או משפט יביאו לביטול של הדוח וזה סיכון מיותר.

 

מראש היו צריכים לשנות את התקנות לטובת המערכת ולסגור את הפינה. כרגע בעצם זה סוג של עבירה המערכת הזאת כי היא לא מעוגנת בחוק.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
פנסי ערפל עורבי פניה? שימציאו משהו שימושי לשם שינוי...

י.ל , אתה יכול להעלות תמונות של הרכב שלך בבקשה? נראה מעניין 8).

 

אין לי בעיה לעלות פשוט האיכות היא לא תהיה ליגה.

אם תרצה אני אפרט לך מה שודרג בו.

 

וכמו שהחברות של ליטל מעתוק אומרות, קשה יום.

 

 

בהצלחה לכם עם הראש בקיר.

 

אגב, י.ל אתה מרחובות או מסתובב ברחובות עם X5 שחור?

 

אני לא מרחובות אני מחולון אבל יוצא לי להיות בין פעם לפעמיים בשבוע כאשר אני מבקר חבר דיי טוב שהוא גם זמר מפורסם לא קטן שגר ברחובות.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

אושרי - :mm_yeah:

 

תומר - החוק מדבר על פנסי ערפל דולקים בזמן הנסיעה, כאן מדובר על פנס (אחד בודד) שנדלק בתחילת הסיבוב וכבה מיד בסיומו, כך שהמערכת לא רשומה בחוק, נכון, אבל בהחלט לא נוגדת אותו.

שוב, אפשר להתווכח עד שלא יהיה מספיק מקום בשרתי קארס-פורום להכיל את הדפים (ציניות כן ? :-D) אבל לא זו המטרה.

אם המערכת טובה או לא, אפשר להווכח, אם השוטרים (או לפחות חלקם) צריכים לשנות את גישתם ואם החוק צריך להתעדכן לטובת מערכת פנסי הערפל לרכב שקיבל תקינה לסוע על כבישי ארץ הקודש - על זה לא צריך להתווכח, בהחלט הגענו לעמק השווה.

 

אבי.

שמחפש פיג'ו 206 XS (בלי פנסי ערפל עוקבי פנייה :lol: שיפורי מתלים יתקבלו בברכה) כדי לנסות להזכר בימים יפים שהיו לי עם אחותה הצרפתייה שכבר הזדקנה..

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

להבדיל, הנה לכם שוטר שהאמין לדברי הנהג ופטר אותו ללא דו"ח. לא רק זה, אח"כ הוא אפילו טרח ובדק את הענין וקיבל תשובה שאכן כך צריך להיות ולכן גם רכבים אחרים קיבלו ממנו פטור.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2473400&postcount=21

תגובה 21 ותגובה 24 בשירשור המצ"ב.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
בעיה שלהם!!

עם יעצור אותך שוטר על עבירה x ואתה תגיד לו בפליאה "ממתי יש חוק שאוסר על x" אז הוא יענה בתשובה "אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונשו" וייתן לך קנס ונקודות, אז אותו דבר פה, זה שהם לא יודעים את החוקים שהם אוכפים זה מראה כמה שהם מטומטמים, לי ממש לא אכפת כמה קשה העבודה של השוטר, קשה לך? תתפטר! אל תוציא את הטמטום שלך עליי. לא חסר עבודות שמצריכות הרבה פחות מחשבה.

 

ואם היה אפשרות אני במקום פותח השירשור תובע את השוטר על כך שגרם לי עוגמת נפש שלא בצדק, ושנגרמה על ידי כך שהוא לא יודע מה הוא עושה.

 

אני בטוח שברגע זה איזה זקנה או זקן תמימים באיזה רכב חדיש עם המערכת הנ"ל מקבל קנס, ועד שמישהו לא ירים את הכפפה ויילך לבית משפט הם ימשיכו להציק בנושא.

כמה שאתה צודק.

אני חושב שכמו שהמשטרה אינה בקיאה בחוקיה, ובכל זאת מחלקת את הדוחות, צריך לעשות חוק שאם שוטר נותן לך קנס שלא בצדק, ואתה הצודק מבין השניים, אז אותו הקנס\דו"ח ירשם עליו, והוא ישלם אותו. כך לפחות הם לא ירוצו לחלק דוחות על רגל אחת, ויחשבו היטב את אשר הם מבצעים.

פורסם
כמה שאתה צודק.

אני חושב שכמו שהמשטרה אינה בקיאה בחוקיה, ובכל זאת מחלקת את הדוחות, צריך לעשות חוק שאם שוטר נותן לך קנס שלא בצדק, ואתה הצודק מבין השניים, אז אותו הקנס\דו"ח ירשם עליו, והוא ישלם אותו. כך לפחות הם לא ירוצו לחלק דוחות על רגל אחת, ויחשבו היטב את אשר הם מבצעים.

 

החוקים של הפורום אומרים שלא לצטט את ההודעה שמעליך.. אבל את זה אני פשוט חייב !

זה ג-א-ו-נ-י !!!

אם תרוץ לחברות בכנסת, אני תומך בך ! :-D

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

 

אז מסתבר שעוקב פניה הוא כן חוקי (לא כמו שפנסי ערפל הם לא חוקיים ובצדק)

 

!

 

מה הצדק בכך שפנסי ערפל רגילים לא חוקיים ? שהם מסנוורים ?

 

בולשיט.

 

אלומת האור של פנסי הערפל מלכתחילה מכוונת נמוך במטרה לא לסנוור,הרי זה מה שכביכול מייחד אותם משאר הפנסים,לא סתם הם ממוקמים נמוך יותר בפגוש (וברכבים בהם האורות ערפל חלק אינטגרלי מהפנסי חזית הם פשוט מכוונים כלפי מטה).

 

אין שום צידוק לכך שפנסי ערפל לא חוקיים.

 

פנסי ערפל אחוריים אני יכול עוד איכשהו להבין שזה לא חוקי כי זה באמת עלול לסנוור.

 

פנסי ערפל קדמיים בכל מקרה לא אמורים לסנוור כל עוד מכוונים כמו שצריך (אבל זה גם לגבי יתר הפנסים).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...