Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה גם כן הופך את הערפל לחוקי?

 

תקלוט, ערפל לא חוקי בארץ! זה שהרכב הגיע עם זה, לא אומר שזה חוקי גם אם תאיים בקפיצה מעזריאלי.

 

ובקשר לקסנון שלך, ממה שידוע לי אמור להיות כתוב ברישיון שיש קסנון לאוטו ואז יש לך חותמת שזה חוקי ושוטרים לא יכולים לעשות כלום. תבדוק את העניין לטובת השקט הנפשי שלך.

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תומר - אני בעד לשבור ולנפץ את כל פנסי הערפל שמגיעים ברכבים ככסטנדרט. ככה לא יהיה ספק בכלל אם חוקי/לא חוקי, אם עובד/לא עובד.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אל תיקח את זה לצד הקיצוני, אנשים פה מתקשים להבין שהשוטר לא אשם פה. גם אין מחלוקת על כך שהמערכת משתמשת בפנס ערפל, מה שאומר טכנית שפנס הערפל דלק. אם כך, השוטר לא טעה בזיהוי כשעצר את פותח השירשור על פנס ערפל דולק בניגוד לחוק.

 

כשיכנס לאנשים לראש שהדלקת פנסי ערפל סתם ככה זה דבר לא חוקי, אז הם יבינו שאותו שוטר צדק (על הנייר).

 

שוטר זה רובוט, נותנים לו פקודה לאכוף עבירה מסויימת, הוא אוכף אותה עד שיגידו לו אחרת. אותו לא מעניין היבואן או הטכנולוגיה של היצרן, הוא הולך לפי הפקודות שקיבל ובזה מסתיים תפקידו. יתכן מאוד שהצגת פרוספקט מכירות של הרכב שמעיד על המערכת היתה חוסכת את כל הסיפור והם היו משתחררים מידית.

 

שיקול דעת אצל שוטר זה במצבים אפורים ולא במצבים של שחור או לבן כמו במקרה המדובר. הרי לא היה מזג אויר עם תנאי ראות קשים שמצדיקים פנס ערפל בטח ובטח שלא היה ערפל.

 

אני מצדיק את פותח השרשור לגבי חיוניות המערכת, אבל אני מצדיק את השוטר שהלך לפי הפקודות שקיבל. ובגלל ששניהם צודקים, האשם הוא בחוקים\תקנות שלא מתאימים לטכנולוגיה הקיימת.

 

אין לי מושג איך הרכב קיבל אישור עליה לכביש בארץ עם המערכת הזאת, אבל משום מה לי זה לא מריח טוב כלכך.

 

ככה או ככה, השוטר עשה אתה עבודה שלו כחוק כשעצר את הרכב ואין מה להתלונן עליו (עם כל זה שאני שונא שוטרים).

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

השוטר הוא דביל גמור. הוא אמור לשים לב שרק פנס אחד דלק לסירוגין מלכתחילה, ואם זה היה המקרה, שיחשוב בהיגיון לרגע מה הסיבה לכך והיה מבין (היגיון בריא) שככל הנראה הדבר פועל בצורה אוטומטית ולא טעות אנוש.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

שוב, הוא לא אמור להבין ולנחש.

 

אמרתי לך שוטר זה רובוט עובד 0\1, רואה פנס דולק או לא, הוא לא יפרק את השני לבדוק אם הוא שרוף ולא יתחיל לעשות לך בדיקת אורות ברכב. יש גם רכבים שהאור האחורי שלהם בזמן בלימה מהבהב (קצר במערכת חשמל), גם אז הוא אמור להבין שאולי ישנה מערכת חדישה ברכב? אני לא יודע אם זה נעשה, אבל היתי מצפה מנציג של נסיעת מבחן שיהיה לו פרוספקט ברכב שמוכיח שלרכב יש מערכות חדשות כאלה ואחרות (אם לא למשטרה לפחות ללקוח).

 

הוא לא אמור לעקוב אחרי השיכלולים ברכבים, אם כבר אמורים לעדכן אותו מלמעלה, וזה לא נעשה. את התענות תפנה כלפי מעלה ולא אליו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אתה גם כן הופך את הערפל לחוקי?

 

תקלוט, ערפל לא חוקי בארץ! זה שהרכב הגיע עם זה, לא אומר שזה חוקי גם אם תאיים בקפיצה מעזריאלי.

 

ובקשר לקסנון שלך, ממה שידוע לי אמור להיות כתוב ברישיון שיש קסנון לאוטו ואז יש לך חותמת שזה חוקי ושוטרים לא יכולים לעשות כלום. תבדוק את העניין לטובת השקט הנפשי שלך.

 

תומר, אני לא הופך שום דבר לחוקי אלא זה מגיע כחוקי!!! וזה לא בעיה שלי שלשוטרים מפגרים כמו שיש לנו בארץ לא מוכנים לקלוט שאביזרים כגון מנורות קסנון או המערכת של פנסי עוקבי פנייה, שמפעילה את פנסי הערפל הם אביזרים חוקיים והם לא מסכנים את המשתמש ככה שאם הדבר הזה היה מסוכן לא היו משווקים אותו ובכלל היה איסור על הדבר הזה. ובכלל בגלל שאני נוהג על BMW ובפרט X5 השוטרים המ**** האלה עוצרים אותי כל שנייה ועושים לי חיפושים ברכב ומנסים להחרים לי אותו על כל דבר קטן.

נ.ב סיפור קטן מיום שישי האחרון אני יוצא בסביבות השעה 1:30 בלילה עוצרים אותי, שתי שוטרי תנועה מבקש רשיונות וכל השטויות רואה שהכל בסדר הוא שואל אותי "למה אתה שומע את איציק קלה בווליום גבוה" :shock: וזה עוד שכל החלונות סגורים חוץ מהסאן רוף שפתוח כלפי מעלה וזה שכל החלונות מושחרים לא אמר כלום :-D .

לגבי האישור אני צריך לבקש מהיחידה הטכנית של קמור שיכינו לי אישור למשרד התחבורה. 

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

איציק קלה?!באמת צריך להחרים לך את הרכב.:)(סתם, אני גם אוהב אותו, אבל לא עד כדי לצרוב/לקנות דיסק שלו).

Twincharger Stratified Injection

פורסם
תומר, אני לא הופך שום דבר לחוקי אלא זה מגיע כחוקי!!! וזה לא בעיה שלי שלשוטרים מפגרים כמו שיש לנו בארץ לא מוכנים לקלוט שאביזרים כגון מנורות קסנון או המערכת של פנסי עוקבי פנייה, שמפעילה את פנסי הערפל הם אביזרים חוקיים והם לא מסכנים את המשתמש ככה שאם הדבר הזה היה מסוכן לא היו משווקים אותו ובכלל היה איסור על הדבר הזה. ובכלל בגלל שאני נוהג על BMW ובפרט X5 השוטרים המ**** האלה עוצרים אותי כל שנייה ועושים לי חיפושים ברכב ומנסים להחרים לי אותו על כל דבר קטן.

נ.ב סיפור קטן מיום שישי האחרון אני יוצא בסביבות השעה 1:30 בלילה עוצרים אותי, שתי שוטרי תנועה מבקש רשיונות וכל השטויות רואה שהכל בסדר הוא שואל אותי "למה אתה שומע את איציק קלה בווליום גבוה" :shock: וזה עוד שכל החלונות סגורים חוץ מהסאן רוף שפתוח כלפי מעלה וזה שכל החלונות מושחרים לא אמר כלום :-D .

לגבי האישור אני צריך לבקש מהיחידה הטכנית של קמור שיכינו לי אישור למשרד התחבורה.

 

אתה לא באמת רוצה שאני אתן לך תשובה לכל מה שאמרת.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
איציק קלה?!באמת צריך להחרים לך את הרכב.:)(סתם, אני גם אוהב אותו, אבל לא עד כדי לצרוב/לקנות דיסק שלו).

 

אני מעריך את הבנאדם ואני מאוד אוהב את הקול שלו אל דאגה אחר כך ניגנו להם קובי פרץ, אייל גולן, שרית חדד, דודו אהרון, מושיק עפיה וכ'ו.

 

 

אתה לא באמת רוצה שאני אתן לך תשובה לכל מה שאמרת.

 

 

אני לא ביקשתי, שתענה אחרי כל תגובה שלי ככה שאני לא רוצה ממך כלום.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

פנסי ערפל עורבי פניה? שימציאו משהו שימושי לשם שינוי...

י.ל , אתה יכול להעלות תמונות של הרכב שלך בבקשה? נראה מעניין 8).

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
וזה לא בעיה שלי שלשוטרים מפגרים כמו שיש לנו בארץ לא מוכנים לקלוט שאביזרים כגון מנורות קסנון או המערכת של פנסי עוקבי פנייה, שמפעילה את פנסי הערפל הם אביזרים חוקיים והם לא מסכנים את המשתמש ככה שאם הדבר הזה היה מסוכן לא היו משווקים אותו ובכלל היה איסור על הדבר הזה.

אני לא יודע מי המפגר? אבל אני בטוח שזה לא השוטר שמבצע את תפקידו ככתבו וכלשונו.

 

אני אגיד לך מה אני הייתי עושה לו אני הייתי שוטר - אבל בגלל זה לא היו נותנים לי לשרוד בתפקיד...

אם היה מתגנב לליבי ספק שמדובר במשהו שאמור להחזות כחוקי או חוקי ואני טרם יודע עליו, הייתי רושם דו"ח לבן ומאפשר לנהג להביא תוך 24 שעות מסמך רשמי של אגף הרכב המאשר את השיכלול (מסמך שכזה חייב להיות אצל היבואן). כשהייתי מקבל את המסמך, הייתי מתחיל בחקירה כיצד אושר שיכלול כזה שנוגד את החוק ומחפש האם יש מקום להעמיד לדין אי אילו אנשים מטעם היבואן או משרד התחבורה שידם במעל. אם יש אשמים, מן הסתם הצלחתי במשימה לבער שחיתות שהיא חשובה יותר מהקנס על שימוש בפנסים. אם היה מתברר שהכל תקין, עדיין יש מחדל של משרד התחבורה שלא דאג לאשר את התקנות ומשכך הדבר הרי שברמת העיקרון דו"ח לנהג הוא דו"ח חוקי. ספציפית למקרה שכתבתי, לאחר הבירור, כך או כך, לא הייתי נותן לנהג דו"ח.

 

השוטר בשטח לא יוזם, חוקר ופותר בעיות תוך 50 דקות של סרט והוא חי את המציאות שמכתיבה לו את סדר הפעולות. אם זה כתוב בחנ"א, ואין בחנ"א הסתייגות לגמי דגמים מסויימים = דו"ח.

 

גם פנסים סימטריים וא-סימטריים לא הורגים ובכל זאת בארצנו נדרש להחליף פנסים סימטריים באָ-סימטריים. אין ספק שכך מיוצר הרכב, ובכל זאת החוק קובע שפנס סימטרי אינו חוקי. אין צורך להציג לשוטר שהפנסים הסימטריים, הם מהיצרן, בדיוק כמו שאין צורך להציג לשוטר שפנס ערפל עוקב פניה, אני בטוח שהוא מאמין לכם שזה מהיצרן בילד-אין, הבעיה היא שלא תפקידו לבדוק אם יש לרכב אישור מאגף הרכב - תפקידו לבדוק מה כתוב בחנ"א.

מי שלא הבין עד כאן, אולי נוח לו להאשים את השוטר, כי אם יחפשו בקרביים את שורש הבעיה, אולי פתאום יבינו במשרד התחבורה שעשו טעות ויבטלו את האישור ליתרת הרכבים הבאים. אני לא אתפלא אם יתברר שהענין כלל לא חוקי ואולי בכלל הדגם אושר מבלי להתעמק בפרט הזה שנפל בין הכיסאות. בהחלט יתכן שכשהבעיה תקבל הד חזק, היבואן ידרש לקרוא (RECALL) לכל בעלי הרכב ע"מ לנתק את המערכת.

 

כל מה שכתבתי כאן, אינו בגדר קביעה שנעשה משהו לא חוקי אלא בתור השערות היפוטטיות שעולות במחשבה כשנתקלים במשהו לא ברור דיו. נא לא להסיק מזה שהיבואן או משרד התחבורה קימבנו משהו לא חוקי, אם כי אין ספק שמשהו בחקיקה לא מסתדר עם המצב השטח.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

חברים פיספסתם פרט חשוב, למשל באיביזה החדשה שלי לא ניתן לכבות את המנגנון אז מה אני יקבל קנסות מכל שוטר שחושב שהוא יודע הכל על הכל.

 

שטויות אני אומר ללכת למשפט ולקחת אישור מהיבואן.

פורסם

וכמו שהחברות של ליטל מעתוק אומרות, קשה יום.

 

בהצלחה לכם עם הראש בקיר.

 

אגב, י.ל אתה מרחובות או מסתובב ברחובות עם X5 שחור?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אתם רבים פה ורבים ואני אפילו לא יודע איך לעז**ל נראת המערכת הזאת מישהו בבקשה יכול לעלות פה תמונות להבהיר את העיניין

 

תודה:-D


×
×
  • תוכן חדש...