Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא רק ב7 אצלי ב3 מ2007 יש גם לדים בידיות הדלתות. זה אחלה דבר שאתה מחנה את הרכב במקום חשוך.

 

ברגע שאתה מפעיל את הפתיחה מהשלט כל הרכב מואר מלמטה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם הרכב עבר תקינה אותו שוטר יכול ללכת ולחפש מי *********** ***********. הוא לא משרד התחבורה והוא לא יביא דוחות על מערכות חדשניות ברכבים שעברו תקינה וקיבלו לוחית צהובה.

זה שיש כל מיני שוטרים בני 60 שלא מבינים מהחיים שלהם לא אומר שהוא צודק!

בסידרה 7 החדשה כל הידיות של הדלתות מוארות עם לד לבן אז מה עכשיו הם יתנו לאחד כזה דוחות שהוא התקין לדים בדלתות? או שאולי יבקשו ממנו לרשום ברשיון שיש לו לדים בדלתות? כנ"ל כאן. יש עוד מלא דוגמאות שאני לא אתן כי זה לא קשור לנושא, אני רק מקווה שהיבואן יפנה למשטרה ויתלונן ולא שיתוק כי אפילו כקורא מהצד זה פשוט מרגיז אותי לשמוע על מקרים כאלה ועל שוטרים כאלה שלא מבינים שהעולם מתקדם ולא יכולים להפעיל שיקול דעת של ילד בן 2, סוגרים את הדלת לבן אדם בפרצוף ורושמים לו דוחות והכי מרגיז שהם חושבים שהם צודקים ולא מוכנים לשמוע כלום.:evil:

 

 

הוא יתן גם יתן, כל עוד החוק אוסר על שימוש בפנס ערפל, השוטר צודק.

 

השוטר הולך לפי חוק ולפי לפי השוחד שהיבואן משלם למשרד התחבורה כדי לקבל תקינה. אני לא אומר שהיבואן באמת נתן שוחד, אלא רק דוגמה לאפשרות של כניסת המערכת לארץ בצורה "חוקית".

 

החוק הוא זה שקובע והשוטר אחראי לאכוף את החוק, מעבר לזה אם יש לך בעיה, אתה צריך לפנות לגורמים המתאימים (יבואן\משרד התחבורה) כדי שיתקנו את הבעיה. ושוב, זה בדיוק כמו שהיה עם הפולו בזמנה, בעלי הפולו חטפו מהשוטרים עד שהעניין סודר ברישיון הרכב.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לשוטרים אין משהו יותר טוב לעשות חוץ מלרשום דוחות לפנס ערפל שנדלק בפניה ?

 

שהייתי בארהב אני נוסע בטיוטה קורולה של חברה שלי לשעבר ולידי מה עוברת ? מכירים את המכונית של ה A TEAM הGMC

 

אז הגלגלים שלה נגמרו איפה שהגג שלי אני מסתכל שמאלה ואני רואה רכב מפלצתי ענק נוסע בכביש בכיף שלו,

 

השוטרים לא מעניין אותם נורה פה, מנוע שם, שיפור פה, ספויילר חצי מטר שם. זה דברים הבלים.

 

אין להם שום חשיבות ובמקום זה שמשטרת התנועה תתמקד בנהגים שעוברים באדום, תעשה מלכודות כמו השוטר האמריקאי שמתחבא ליד רמזור בעייתי או תמרור עצור שזה הקטעים המסוכנים בכביש , ולא כל היום לנסוע לבזבז את הדלק שאנחנו משלמים עליו ולעצור מישהו בשביל להראות שאתה עובד לעצור מישהו על מנורה שנדלקת שמסובבים את ההגה

 

זו לפחות דעתי בנושא .

פורסם

אפשרי להבין את טענת השוטר ואפשרי להבין את טענת אותו נציג של סיאט..

אבל שאי אפשר להבין זה את האטימות המוחלטת של השוטרים ברגע שהם חושבים שהם יודעים לא יעזור לך כלום.

פורסם

מסכים בהחלט עם SMALLARS.

במקרה שיש ספק לקיומה של עבירה,השוטר צריך להתייחס כאילו לא נעברה עבירה.

במקום זה,הייתי רוצה לראות ניידת בימי שישי ושבת בערב,איפה שמתקיימים מרוצי מכוניות על הכביש.הייתי רוצה לראות ניידת בצמתים בהם יש ריבוי תאונות.והרשימה עוד ארוכה.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

שלום לכולם, שלום לדדי,

 

כמו שאמרתי לך אתמול, הנושא העיקרי כאן הוא פתרון הסוגיה הזו לטווח הארוך.

הדיון אודות מידת ההבנה של שוטרי התנועה בנושא הפיתוחים האחרונים בעולם הרכב הוא עקר ומיותר. לשוטר יש משמרת לסיים, מכסת דו"חות לרשום, אוזן ימין, אוזן שמאל ומעט מאוד דברים באמצע שגם במעט הזה הוא משתמש עד תום כדי לכתוב.

על כן מתגלגל הסיפור לפתחה של היבואנית, לא כי היא עשתה משהו רע אלא כי עליה לגלות את האחריות לטפל בבעיה הזו.

אני לא יודע איך זה עובד מבחינה פנים-ארגונית אצלכם, אבל נראה לי הגיוני שאתה מעביר פנייה למחלקה הטכנית שעומדת בקשר עם הגורמים הרלוונטיים במשרד התחבורה ויחד ממציאים את האישורים המתאימים לסיפור הזה.

מניסיון העבר, במידה והדברים האלו נתקעים, יש לערב את העיתונות (אני מכיר מישהו...) ולגלגל את זה בפומבי, יש לדברים האלו נטייה להיגמר מהר יותר כך.

 

תמשיך לעדכן אותנו בהתפתחויות.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

כל מה שצריך, זה לשנות את התקנות.

בהנחה שהשיכלול אושר ע"י אגף הרכב במשרד התחבורה, אזי מישהו נרדם שם כשלא דאג שהנושא יאושר בתקנות.

בין יתר הנרדמים, זה גם היבואן עצמו שאמור להיות אינטרסנט שהתקנה תשונה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
תסביר מה הספק פה?

השוטר שהסכים לוותר יסביר לך מה הספק שבגללו הוא ויתר.

ושימו לב למשפט שלקחתי מאתר משטרת ישראל:"פנסי ערפל - כשמם כן הם. הם מיועדים לערפל ולרעות לקויה בלבד."

אכן,הרעות בין הנהגים לשוטרים היא בהחלט לא משהו.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

אורן, אתה אמרת שיש ספק, בוא תסביר אותו ואל תתחמק ותפיל את זה על השוטר.

 

השוטר אולי הבין שיש מערכת כזאת או מה שלא יהיה, אבל על הנייר, הוא יכול היה לתת דוח חוקי למהדרין.

 

תקרא את מה שאמיר שליט כתב ותבין שהשוטר עשה את העבודה שלו ולא הוא האשם, אלא הוא אוכף חוק\תקנה קיימת והוא לא הכתובת לאשמה פה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
ראות התכוונת.

הטעות במקור.

ולתומר-שוטר לא אמור לוותר על כתיבת דו"ח רק כשאיזה נהגת צעירה מחייכת אליו ומבטיחה להתנהג יפה בכביש.

עצם העובדה שלא נרשם דו"ח לבסוף,מלמדת שהשוטר חשב לרגע,והבין שיכול להיות שיש כזו מערכת,והנהג לא אשם בכך שהיא פועלת.

ובוא תקרא מקרה שקרה לי.

יצאתי לעבודה ב5:30 בבוקר כשעדיין היה חושך.אחרי שהנעתי את האוטו,יצאתי לנקות את השמשה האחורית,וראיתי שאחד הפנסים מאחור לא דולק.החלפתי נורה אבל גם היא לא דלקה.

טוב,אין ברירה,חייבים לנסוע בלי אור אחורי.2 דקות אחרי שהתחלתי לנסוע,ראיתי מאחורי ניידת משטרת תנועה,שנסעה אחרי במשך כמה דקות.

השוטר בניידת יכל לעצור אותי ולתת לי דו"ח והעדיף שלא.למה? עניין של שיקול דעת.וזה המינימום שאני מצפה משוטר.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
הטעות במקור.

ולתומר-שוטר לא אמור לוותר על כתיבת דו"ח רק כשאיזה נהגת צעירה מחייכת אליו ומבטיחה להתנהג יפה בכביש.

עצם העובדה שלא נרשם דו"ח לבסוף,מלמדת שהשוטר חשב לרגע,והבין שיכול להיות שיש כזו מערכת,והנהג לא אשם בכך שהיא פועלת.

ובוא תקרא מקרה שקרה לי.

יצאתי לעבודה ב5:30 בבוקר כשעדיין היה חושך.אחרי שהנעתי את האוטו,יצאתי לנקות את השמשה האחורית,וראיתי שאחד הפנסים מאחור לא דולק.החלפתי נורה אבל גם היא לא דלקה.

טוב,אין ברירה,חייבים לנסוע בלי אור אחורי.2 דקות אחרי שהתחלתי לנסוע,ראיתי מאחורי ניידת משטרת תנועה,שנסעה אחרי במשך כמה דקות.

השוטר בניידת יכל לעצור אותי ולתת לי דו"ח והעדיף שלא.למה? עניין של שיקול דעת.וזה המינימום שאני מצפה משוטר.

 

מה שיקול דעת? יש חוק!

 

אולי השוטר מאחורה היה בדרך לאיזה מקום ולא בא לו לעצור בשביל נורה?

 

אל תנסה לפרש את אי מתן הדוח בטענה של שיקול דעת כי אתה לא השוטר ולא שאלת אותו למה לא נתן דוח.

השוטר לא חייב לך דין וחשבון ואתה גם לא פרשן לענייני שוטרים אז אל תנסה למצא הצדקה במעשים שלו.

 

חכמה גדולה לקחת סיפור ולתפור לו פרשנות בדיעבד.

 

שורה תחתונה, רצה, היה יכול לתת דוח והחוק מגבה אותו במליון אחוז ובזה נגמר הסיפור. לא מעניין אותי למה לא נתן, אותי מעניין שהחוק מגבה אותו באם היה רוצה לתת וזה הכל. את הספקולציות תשאיר לאנשי מקצוע.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

דדי, הנושא של פנסי ערפל הוא אותו סיפור של מנורות קסנון שמותקנות גם ב -X5 ובסדרה 7 דגם יוצא שברשותי אני כבר לא מדבר שעוצרים אותי בכל מקום במיוחד בלילה ובמיוחד בסופ"ש על, כל מיני שטויות אבל הכי תופס אותם הוא הקסנון שמותקן בשניהם והם מקוריים מהמפעל אבל אני, צריך אשכרה לריב עם השוטר בשביל להוכיח לו שהקסנון הוא מקורי ולא איזה זבל שהתקינו לי בארץ ואותם זה לא מעניין. אבל אם אני מצליח לשכנע אותו שהקסנון הוא מקורי אז סבבה ועם לא אחרי טלפון של מכר שאני מכיר ממשטרת התנועה פותרת לי את הבעיה וזה בכלל לא הגיוני שאני צריך לבקש טובה שידברו, עם אותו שוטר שיסבירו לו שהמנורות האלה הם חוקיות.

מה שאני רוצה לומר לא משנה כמה תתווכח, עם אותו שוטר שאלו מנורות חוקיות וזה סה"כ מערכת מקורית שמפעילה את המנורות לבד גם אחרי מליון פעם שתסביר הוא לא יקלוט כלום.  

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:


×
×
  • תוכן חדש...