Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני צריך את עזרתכם בייעוץ לרכיבים הנ"ל.

התקציב הוא 1000 - 1200 שח.

אחרי התייעצות עם כמה בעלי מקצוע הבנתי שמקדימה עדיף לי לשים קומפוננט 6.5 (???)

מאחורה להשאיר את הקיים (4 אינצ' מקוריים שמזמזמים)

מגבר הצלחתי לגייס (MAGNAT CLASSIC 680W )

וסאב (???) 10 אינצ' שיהיה עם תיבה שטוחה.

 

אם כך אני צריך את עזרתכם בבחירת הדגמים שיכנסו לי לתקציב ויתנו לי את התפוקה המקסימאלית.

בתודה.

פורסם

1.לא הבנתי מה אתה מחפש בתקציב של עד 1200,תרשום מה בדיוק אתה צריך

2.תברר האם בדלתות שלך ניכנסים רמקולים בגודל 6.5 אינץ' לפניי שתרכוש סתם קומפוננטים

3.קח בחשבון שהתקנה וחיווט יעלו עוד כמה מאות שקלים

פורסם

לפי מה שראיתי ב CC יש מקדימה מקום ל 6.5, מאחורה הרמקולים מאוד בעיתיים, לכן ב CC הכי מומלץ להשקיע בסאב עם תיבה קומפקטית (בגלל הוילון הזה שצריך לשבת טוב כדי לסגור/לפתוח את הגג) , לכן קומפוננט איכותי, סאב טוב ומגבר 4 ערוצים.

או אפשרי שילוב של מונובלוק לסאב, מגבר 2-4 ערוצים לקומפוננט אבל זה נראה לי יגלוש בהרבה מהתקציב.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם
לפי מה שראיתי ב CC יש מקדימה מקום ל 6.5, מאחורה הרמקולים מאוד בעיתיים, לכן ב CC הכי מומלץ להשקיע בסאב עם תיבה קומפקטית (בגלל הוילון הזה שצריך לשבת טוב כדי לסגור/לפתוח את הגג) , לכן קומפוננט איכותי, סאב טוב ומגבר 4 ערוצים.

או אפשרי שילוב של מונובלוק לסאב, מגבר 2-4 ערוצים לקומפוננט אבל זה נראה לי יגלוש בהרבה מהתקציב.

 

אני מחדד את מה שרשמתי בפתיחת האשכול:

 

יש לי מגבר 4 ערוצים.

אני מחפש סאב עם תיבה שטוחה וקומפוננט איכותי 6.5.

התקציב 1000-1200 שח.

 

צריך המלצות לרכיבים אקטואלים עבורי.

פורסם

קומפוננט מורל טמפו יעשו את העבודה,סאב כבר קשה להגיד עקב בעיית המקום אצלך,אז מי שיש לו יותר נסיון יענה.

לא תוכל לקחת קומפוננטים ברמה גבוהה יותר כי לא ישאר לך כסף לסאב.

פורסם

ברור שאפשר,אבל הוא רוצה סאב "דק" בשביל שלא יתפוס הרבה מקום,בנוסף אפשר להכין בניות מיוחדות לסאבים ואז בכלל המקום נישאר אותו דבר אבל ה"חור בכיס" יהיה בהתאם.:wink:

פורסם

שלום,

 

בקשר לביצוע המשימה, אין בעיה (ראה תמונה מצורפת) כבר ביצענו (ישראל ואני) התקנה ב206CC

 

והכנסנו בבגאז':

שלושה מגברים

פרוססור

קבל

וסאב כפול

 

אך התקציב שלך מעט נמוך, מאחר וסאב / קומפוננט טוב לבדו עולה כערך התקציב שלך,

ולכן הייתי ממליץ לשקיע בשלבים ולרכוש בשלב ראשון או סאב או קומפוננט.

ובהמלך שיתאפשר להוסיף את החסר.

 

אין טעם ולקנות מוצרים זולים שלא יתנו מענה, הסט הקדמי שמגיע עם הרכב הינו סביר בהחלט.

בכדי להרגיש תוצאה תאלץ לרכוש סט טוב!

 

בהצלחה

רוני נ.

IMG_1559.JPG

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

עדכון:

 

הצלחתי לארגן מחבר סאב עם תיבה מותאמת ל 206cc - של קנאווד 10" 300rms

 

זה אומר שהתקציב לקומפוננט יהיה 1000 שח .

 

צריך הצעות לקומפוננט 6.5 בתקציב הנ"ל, כמובן שעדיף לפזול במחיר כלפי מטה.

 

אם יש איזשהו דגם מומלץ אשמח שתשתפו אותי.

 

בנתיים שמעתי על המורל טמפו שעולים בסביבות ה 550-600 דעתכם ?

פורסם

יש את המורל דוטק שאפשר למצוא ב800 שקל.

יש את האינפיניטי קאפה שאפשר להביא בסביבות 1000שקל.

את שתיהם היה לי ושתיהם נותנות תוצאה יותר ממעולה!

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

ראיתי בזאפ שני דגמים של מורל ... - הדוטק וה MKII דוטק..

 

מה ההבדל ביניהם והאם הם באמת שווים את ההבדל של ה 300 שקלים בינם לבין המורל טמפו???

פורסם

הם שווים מאוד את ההבדל,קח את הדוטק אוביישן ולא את ה MKII,ההבדל בינהם שהאוביישן הוא דגם חדש יותר שמחליף את ה MKII שהוא דגם ישן יותר.

×
×
  • תוכן חדש...