Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קנגו 2000, 1900 דיזל עם 185000 ק"מ.

בזמן האחרון האוטו התחיל לאכול כמויות של שמן לדוגמא 4 ליטר ל350 ק"מ בערך,

אין נזילות וגם בדקתי במיכל איבוי אין שמן האוטו לא מעשן ולא מיתחממם..

לאן הולך כל השמן ? מה עליי לעשות

 

 

נ.ב

שמתי לב היום אחראי נסיעה של 50 ק"מ הרכב התחיל לעלות טורים ולהוריד שאני על N .

כאילו אני נותן גז ומפסיק כמה פעמים ואז הוא מפסיק?

 

מה יכולה להיות הבעייה?

 

 

תודהה

פורסם

אתה בטוח שאין נזילות ו/או שהאוטו לא מעשן?

אם יש נזילה, אז יש נזילה.

אם אין נזילה, אז אמורה להיות בעיה במנוע שגורמת לו לאכול שמן כמו רינגים גמורים או גומיות שסתומים גמורות. במיוחד אם הצריכה היא ברמה שאמרת...

פורסם

היתה לי אותה בעיה בקנגו 99, הייתי צריך למלא פעמיים בנסיעה של 250 ק"מ.בנוסף גם היה ריח מסריח שיצא מהמנוע במהלך הנסיעה. במוסך אמרו לי שצריך לעשות שיפוץ מנוע או אפילו החלפה.

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...