Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב אז ככה

היום רכשתי את הסאב של סריון ווגה אך את הדגם של ה vmax 122 כי לא היה לבנאדם את ה 124

 

הסאב בעל 2 סלילים של 2 אום לאומת הדגם של ה 124 שהוא בכל 2 סלילים של 4 אום

 

כרגע חיברתי את המגבר (המונו) ברכב לסליל אחד של הסאב

האם זה צורת החיבור הנכונה כדי לשמור על התנגדות סופית של 2 אום?

(המגבר לא יודע לרדת ל 1 אום) ולכן אין דרך להפעיל את 2 הסלילים לפי מה שאני יודע מלבד לעלות את הסאב ל 4 אום

 

מבקש תשובה עם פירוט מה היא הדרך הכי טובה שהסאב התחבר על המגבר שיש לי כרגע באוטו שמצוין בתחילת העמוד ?

 

בתודה

כפיר.

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

עשיתה טעות גורלית.מה שבעצם עשיתה זה לחבר סליל אחד כלומר לנצל רק חצי מהעוצמה שהסאב יכול לתת,ואתה יכול לחבר כזה סאב בהתנגדות סופית של 1 או 4 אום בלבד,ואם אתה מחבר סליל אחד זה אכן פועל בצורה של 2 אום אבל הסאב הופך לדוגמא מ300 RMS ל150 RMS.תחזור לחנות ותדרוש את הדגם השני או משהו:?

פורסם

מחר אני ילך להחליף את הסאב מקווה שיש את ה 124

שאני לא יצטרך ללכת עם סאב מסוד אחר .

 

במידה וני מביא את הדגם 124 עם 2 סלילים של 4 אום כל סליל

איך אני מחבר את הסאב ?

+ ל +

- ל -

ואז + מסליל אחד ו - מסליל שני למגבר?

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

מצוין אחלה סקיצה

מקווה שהיום אני יחליף את הסאב ושיש את ה 124

תודה רבה בנתיים חברים .

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

לפי מה שהמוכר אמר לי

יש דרך לחבר את הסאב ככה ש 2 הסלילים יעבדו

ויקבלו 2 אום

השאלה אם זה הגיוני ?

 

או סתם סיכון ועדיף פשוט לוותר על הסאב ולהחליף אותו בהיפוניקס מהדגם הבא : ZX12D4

שיש לו 2 סלילים של 4 אום כל סליל

 

יש נתונים באתר שלו :

 

http://www.hifonicsusa.com/Hifonics_Zeus_Subwoofers.html

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

אין נוסחאות קסם מיוחדות להפוך שני סלילים של 2 אוהם להתנגדות סופית 2 אוהם.

 

אלא אם יש לך מגבר דואלמונו וגם אז לא עושים זאת מאחר ולא מסתכנים בכיוון גיינים שונה, בקיצור לא לא לעשות..

 

לך על סאב עם התנגדות סופית 2 אוהם. או שתנסה קודם לשמוע אותו אצלך על 4 אוהם.

 

אגב הסאב שלי הוא סאב שמסוגל לספוג 750 WRMS והוא בא סליל אחד של 4 אוהם.

לא ניראה לי שחסר לו עוצמה.

 

תנסה ואחר כך תחלית אם אתה רוצה להחליף סאב.

 

בהצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

ה-122 יכול לעבוד או במעגל סופי של 1 אום או ב -4 אום ,כול דרך חיבור\קומבינה אחרת לא רצויה.

סאבים מסידרת הזאוס של הייפוניקס טובים וחזקים ,זו אופציה לא רעה בכלל.

פורסם

הבעיה שאתמול שמעתי את הסאב שהוא עובד דיי חלש רק על סליל אחד

ונדהמתי מהדיוק שלו

מקווה שההיפוניקס גם מדויק לא פחות מהסריון

כמו כן קיימת לי האופציה לחבר את הסאב ב 4 אום התנגדות סופית עם 2 הסלילים ולקבל מהמגר 310 RMS

השאלה אם זה ידגדג לו

כי אם כן ואני לא יצטרך את כל ה 500 אני מעדיף להשאר איתו

ולהשאיר לי חלון פתוח לשידרוג מגבר המונו שלי בעתיד ...

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

אני מקווה שיצא לי לנסות לפני שאני מחליף להיפוניקס כי לא בא לי יותר מידי לשחק עם הסאב ובסוף להיתקל בבעיות החזרה !

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

טוב אז חיברתי את הסאב לרכב הפעם עם 2 הסלילים והתנגדות סופית של 4 אום מה שאומר המגבר מספק לסאב

 

watts 500

ו 310 rms

 

התוצאה מספיקה לי הסאב עובד בהרבה יותר טוב מהקיקר cvr שהיה לי ומדיוק פי 3 מהקודם

העוצמה אולי פחות חזקה מה cvr שהשתולל כמו משוגע

אך היא בסדר גמור בהתחשב בזה שיש לי קומפוננט לא הכי חזק מקדימה (מוראל פולס)

והשארתי לעצמי אופציה עתידית לשדרוג המונו

ושאר רכיבי המערכת

 

אני יודע שההבדל הוא בטח עצום אם הסאב היה 2 סלילים של 4 אום והייתי יורד ל 2 אום סופי ונותן לו את המקסימום של המגבר שלי שזה 500 rms ו 1000 וואט

אך

לא רציתי לוותר על הסאב הזה בקלות ולהתפשר על ההפוניקס או P3

ובמיוחד במחיר מצחיק שהוא עלה לי

 

תודה לכל העוזרים אם יש שם לכם משו להוסיף אמשח לשמוע

 

סופ"ש נעים לכולם .

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת


×
×
  • תוכן חדש...