Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני שוקל לקנות רכב ראשון, כנראה פורד פיאסטה.

אני מחפש בעיקר רכב שיהיה אמין וחסכוני, ושיהיה זריז (עד כמה שאפשר לרכב ישן).

הבנתי שהפיאסטה תהיה טובה בשבילי ומצאתי אחת באזור שלי במחיר של 5000, שנת 1996, יד 3 - דגם YOUTH מנוע 1.3.

הרכב אחרי טיפול (שבו הוחלפו בלמים קדמיים+אחוריים, רדיאטור, תושבת מנוע, 2 צמיגים) ועשה 185000.

מבחינה חיצונית הוא נראה די טוב ושמור.

 

הבעיה היחידה היא שאין מזגן, בעל הרכב טוען שאין לו מושג והוא גם לא בדק מה הבעיה של המזגן, הוא אומר שהוא פשוט לא פועל.

 

אני מוכן להשקיע עד כ-6.5-7 אלף בקניית הרכב, ככה שלאחר הקנייה ישארו לי כ-1500-2000 ש"ח לתוספות לרכב.

השאלה היא האם כדאי לקנות ב-5000 ולאחר מכן לתקן את המזגן? ומה המקרה הכי גרוע שיכול להיות במזגן? הנזק הכספי הכי גדול שיכול לצאת מזה?

 

ומשהו נוסף, עד כמה הפיאסטה באמת "זריזה" (הבנתי שיש לה רק 60 כ"ס, אבל שהיא זריזה)? אני גר בטבריה שהיא כולה עלייה אחת גדולה... עד כמה זה ישפיע ואיך היא סוחבת בעליות?

 

תודה רבה!

פורסם

יש לי פיאסטה כזו מודל 95 שקניתי לפני חודש במצב טוב מאד שעלתה לי 2500 ש"ח . ב-5000 ש"ח אתה יכול לקנות פיאסטה 98-99 שהם דגם משודרג יותר ואיכותי יותר ובקשר לנושא המזגן גש עם בעל הרכב למזגניסט ובדוק את עלות תיקון המזגן. הרכב הוא אמין מאד וזול לאחזקה והוא לא רגיש להזנחה.

פורסם
יש לי פיאסטה כזו מודל 95 שקניתי לפני חודש במצב טוב מאד שעלתה לי 2500 ש"ח . ב-5000 ש"ח אתה יכול לקנות פיאסטה 98-99 שהם דגם משודרג יותר ואיכותי יותר ובקשר לנושא המזגן גש עם בעל הרכב למזגניסט ובדוק את עלות תיקון המזגן. הרכב הוא אמין מאד וזול לאחזקה והוא לא רגיש להזנחה.

 

אני מחפש באזור שלי (טבריה) ויש כמה בודדות... אגב המחירון של 96 הוא 7000 והוא מוכר ב5000... ככה שזה די בסדר..

פורסם

בשביל רכב במצב טוב שווה לעשות מאמץ ולהגיע למרכז ודרך אגב המחירון של הפיאסטה הוא תיאורטי והן נמכרות בסכום של חצי המחירון ומטה. אז שווה לך לקבוע עם מספר בעלי רכבים ולהגיע למרכז כדי לקנות רכב.

פורסם

תבדוק מה עליות התיקון לפני שאתה קונה את הרכב שלא תמצא את עצמך עם המכנסיים למטה

לפעמים דבר פשוט יכול להיות יקר

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

שהיה לי פיאסטה יוטה 96 והלך לי המזגן שמעתי את מחיר התיקון משהו סביב ה2000 +- למדחס.

לבסוף מכרתי את הרכב לכן לא תיקנתי. לכן ממליץ לך לברר שוב לגבי עלות התיקון.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
שהיה לי פיאסטה יוטה 96 והלך לי המזגן שמעתי את מחיר התיקון משהו סביב ה2000 +- למדחס.

לבסוף מכרתי את הרכב לכן לא תיקנתי. לכן ממליץ לך לברר שוב לגבי עלות התיקון.

 

תודה על התגובה!

 

ותודה גם לשאר שהגיבו ועזרו !

 

אגב, יש למישהו תשובה לגבי השאלה השנייה? (עד כמה הרכב זריז? בעיקר בעליות)

פורסם
תודה על התגובה!

 

ותודה גם לשאר שהגיבו ועזרו !

 

אגב, יש למישהו תשובה לגבי השאלה השנייה? (עד כמה הרכב זריז? בעיקר בעליות)

 

תשמע,לאמא שלי יש פורד פיאסטה משנתון יותר מתקדם (YOUTH 97) שעשתה 82000 ק"מ (כן,נסעה בה לעבודה וחזרה).

 

בנוגע לזריזות-הרכב מאוד זריז,עם תיפעול נכון ותזמון של הקלא'ץ-גז.הוא גם לא רגיש להזנחה..

בנוגע לסחיבה בעליות?ובכן,הייתי צוחק על אמא שלי שכשהיא עולה באחת העליות של הרחובות בחדרה,הפיאסטה כל כך מתאמצת שנפתח לה המכסה מנוע בלי שום אזהרה והמנוע קופץ החוצה.. :lol:

×
×
  • תוכן חדש...