Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום רציתי להחליף פלגים, והכל נותק טוב ויפה וכאשר באתי להוציא את סליל ההצתה, נראה כי הוא נדבק לפלאגים ומסרב לצאת.

התיעצתי עם חבר, בעל מוסך, וגם הוא לא הצליח להוציאו.

הוא אמר שאם ננסה ממש חזק עלול לההרס סליל ההצתה, והחלפתו יקרה, 1000 ש"ח :shock2:.

 

יש למישהו ניוסיון, או אולי רעיון מה לעשות?

 

תודה,

סער

פורסם

תתניע את המנוע ותן לו לעבוד איזה 10 דקות כדי שיגיע לטמפ' עבודה, לאחר מכן כבה את המנוע ונסה להוציא את הסליל.

 

אולי החום יעזור...

 

את הפלאגים אסור להוציא כשהמנוע חם!! רק על מנוע קר לחלוטין.

פורסם
תתניע את המנוע ותן לו לעבוד איזה 10 דקות כדי שיגיע לטמפ' עבודה, לאחר מכן כבה את המנוע ונסה להוציא את הסליל.

 

אולי החום יעזור...

 

את הפלאגים אסור להוציא כשהמנוע חם!! רק על מנוע קר לחלוטין.

 

אתה אומר את זה מניסיון?

כי כשניסינו להוציא אותו אז המנוע היה חם, לא בטמפ' עבודה, אל בהחלט לא קר.

 

תודה.

פורסם

לגבי הסליל הצתה זאת רק הצעה שאולי תוכל לעזור.

 

לגבי הפלאגים בהחלט שאסור לפרק על מנוע חם, רק על קר לחלוטין בלבד, כי ההברגה יכולה להרס.

×
×
  • תוכן חדש...