Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המשכורת הממוצעת שלי זה 6500 משתי עבודות. אני משכיר דירה קטנה ב1500 ש"ח. זה כולל ארנונה וועד בית. חשמל+-200 שח לחודשיים! מים כ70 ש"ח לחודשיים וגז גם כ70-80 ש"ח לחודשיים.

אוכל יוצא לי כ1200 בחודש כולל הכל, אני מתאמן רציני ולא מתקמצן על בשר.

בנוסף אני משתדל גם לחסוך בין 2000-3000 בחודש.

חברה כמובן אין ...אם לא להחשיב את האוטו:lol:

הקטע שרכב אצלי זה הוצאה של 200 ש" בחודש במקרה הרע כי אני לא נוסע בכלל. ביטוח 1600 לחובה וזהו ויש קטנוע מהעבודה ודלק חינם.

טיפולים וכאלה לא ממש יקר לבמוו שלי ובגלל שאני נוסע כ1500 ק"מ בשנה אין תקלות.

במקרה שלך אפשר להתקיים אבל במקרה ותכיר מישהי אתה תהיה בבעיה.:|

אל תשכח כמובן הוצאות על פלאפון ואינטרנט שזה מגיע לכ300-400 ש"ח בחודש.

פורסם
אני מוכן לשכור אותה! גמיש?!

 

 

תודה על התיקון. פאדיחה, אני משתדל להקפיד...

 

ולעניינו: אאל"ט לפי אחד השרשורים שלך, אתה גר בכרמל נכון?

 

דווקא בהדר.

 

אני במקומך הייתי שוקל להשתנמך (:roll:) לדירה דומה אבל באזור זול יותר, כמו נו"ש למשל.

 

 

להשתנמך יותר מזה?:roll:

דווקא יש לי מועמדת (דירה) באיזור טוב, והכל. מחיר אחלה. אבל האם אוכל לעמוד בזה?

 

שב עם עצמך ועם החשבונות שלך משלושת החודשים האחרונים ונסה לבדוק מה מאזן ההכנסות/הוצאות שלך ותבדוק אם אתה יכול לדחוף פנימה אחזקה של דירה על כל מה שמשתמש מכך.

 

זה לא קל כמו שזה נשמע, אני כבר שכחתי שצריך להכניס אינטרנט (אי אפשר בלי), לא יודע כמה יעלה מים\חשמל\גז\תחת\זבינאמו-עקב חוסר ניסיון (עדיין גר עם ההורים:oops::roll:)-הרבה נעלמים.

 

 

לדעתי עדיף לכם לעבוד בעבודה עם משכורת יותר גבוה. זה יפתור חלק מהבעיות, ויקל משמעותית בנטל הוצאות הרכב והדיור.

 

כן, רק שבפורום האסטרונאוטים חסמו אותי כי אני מרחף מדיי, בפורום היי-טק חסמו אותי כי אני מרחף מדיי, בפורום עובד בכיר חסמו אותי כי לא הייתי בחי"ר, בקיצור- לא קל. יש הבדל בין המצוי לרצוי. 170 בערך.

 

 

אל תשכח כמובן הוצאות על פלאפון ואינטרנט שזה מגיע לכ300-400 ש"ח בחודש.

אוי יא ברוך...:cry:

 

זה נהייה יותר ויותר קשה מרגע לרגע.

תודה אנשים.

אני באמת צריך לשבת ולבדוק את זה, עוזר לי לדעת שאפשר:-)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

זה לא קל כמו שזה נשמע, אני כבר שכחתי שצריך להכניס אינטרנט (אי אפשר בלי), לא יודע כמה יעלה מים\חשמל\גז\תחת\זבינאמו-עקב חוסר ניסיון (עדיין גר עם ההורים:oops::roll:)-הרבה נעלמים

זה נהייה יותר ויותר קשה מרגע לרגע.

תודה אנשים.

אני באמת צריך לשבת ולבדוק את זה, עוזר לי לדעת שאפשר:-)

לא יודע, אני לא חושב שזה קשה במיוחד. אני עשיתי את אותו החישוב כשעזבתי את הדירה של ההורים והגעתי די קרוב למה שקרה בפועל.

 

דירה עם שותפים לא בהכרח זולה יותר. עובדה, מאז שעברתי ליחידת דיור משלי אני משלם פחות. מה זה אומר על השותף הקודם שלי? :roll:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
שותף חובב ברווזים

בנאדם, זה נשמע כל כך סוטה כשאתה אומר את זה ככה, זה מחריד...

לא מעוניין \ מחפש שותף\ים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ואני לא מבין איך בן אדם שמשתכר ב5000ש"ח בחודש, מחזיק מאזדה 3..

 

לא עדיף לנסוע ברכב זול יותר אבל לחיות בדירה נורמלית עם אפשרות גם לפנק את עצמך בשלל תענוגות החיים , מבלי לחשבן על כל לירה?

מילא היה מדובר על איזה רכב ספורט, אז הייתי עוד יכול להבין.

under construction..

פורסם

אני מרוויח בממוצע 8500 נטו.

שכר דירה 2700 שקל בחודש.

הוצאות רכב 1500 שקל בחודש.

סלקום 500 שקל בחודש.

קניות 450 שקל בחודש.

יס 250 שקל בחודש.

ארנונה +מים 500 שקל בחודש.

חשמל 350 שקל בחודש.

אוכל בחוץ 800 שקל בחודש.

חשיש 300 שקל בחודש.

 

כל השאר חברה ובילויים.

זה מה שעולה לי בראש בינתיים, בטח יש עוד דברים ששכחתי.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

באמת נישמע קצת סוטה :lol:

בכל מקרה כמובן שזה היה בהומור. מה שהתכוונתי להגיד בזה שהשותף צריך לחפש מהקטע של השותפות את מה שאתה מחפש אחרת באמת לא רק שלא תחסכו אלה יצא מצב כמו של הבחור למעלה כאן שההוצאות שלו היו גדולות יותר.

בכל מקרה זה לא רלוונטי כי אמרת שלא מעניין אותך שותפים.

פורסם
העובדה ששכחתי לרשום את זה לא עושה אותי קמצן ובטח שלא מטומטם.

ההתבטאות שלך לעומת זאת סתם מגעילה.

 

צודק, כשאני קורא את זה שוב זה באמת מנוסח לא הכי יפה.

לא התכוונתי להעליב ;-)

פורסם

נראה לי שהרכב שאתה מחזיק גדול על המשכורת שלך.

 

לפי הנתונים שאתה מספק לא הייתי ממהר לעבור דירה כי אתה הולך להיות בגירעון.

שכירות, ארנונה, חשבונות, אוכל וגם קצת חיים ובזבוזים...

 

מקסימום דבר עם אלון גל :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ואני לא מבין איך בן אדם שמשתכר ב5000ש"ח בחודש, מחזיק מאזדה 3..

 

גם זה קורה. אין תיקונים כל כך בינתיים- רכב דיי חדש, וזו הייתה המטרה של הרכב הדיי חדש. הכסף בא מהלוואה מהבנק, סכום מטורף בכרטיס אשראי לשנה, וחיסכון שהיה לי (מה שקיבלתי עבור המריאה ז"ל). התשלומים כולם נגמרו תודה ל(הכנס את הישות העליונה האהובה עליך כאן).

 

לא עדיף לנסוע ברכב זול יותר אבל לחיות בדירה נורמלית עם אפשרות גם לפנק את עצמך בשלל תענוגות החיים , מבלי לחשבן על כל לירה?

מילא היה מדובר על איזה רכב ספורט, אז הייתי עוד יכול להבין.

עדיף. אבל, כנראה שאצטרך למכור את הנבלה בשביל משהו אחר, יותר חשוב, בחודשים הקרובים. אז אני משאיר אותה בינתיים אצלי כחלק מהחישוב- כנראה אעבור לפני שהמשהו האחר המסתורי הזה יגיע.

חשיש 300 שקל בחודש.

בטח יש עוד דברים ששכחתי.

אם אתה מוציא כל כך הרבה על חשיש, מה הפלא שהזיכרון לא משהו?...:lol:

למזלי לא משתמש.

רק לי נשמע ש1200 לדירת חדר זה המון? ועוד בהדר?!

וואו, לא בהדר... כרמל צרפתי.

נראה לי שהרכב שאתה מחזיק גדול על המשכורת שלך.

ממש לא דווקא. תואם בול.

לפי הנתונים שאתה מספק לא הייתי ממהר לעבור דירה כי אתה הולך להיות בגירעון.

שכירות, ארנונה, חשבונות, אוכל וגם קצת חיים ובזבוזים...

 

"חיים"? מה זה, זה?:roll:

 

מקסימום דבר עם אלון גל :)

אלון גל? HTF?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • אחראי פורום
פורסם
עדיף. אבל, כנראה שאצטרך למכור את הנבלה בשביל משהו אחר, יותר חשוב, בחודשים הקרובים. אז אני משאיר אותה בינתיים אצלי כחלק מהחישוב- כנראה אעבור לפני שהמשהו האחר המסתורי הזה יגיע.

 

נראה לי שפה נמצאת התשובה שלך.

אתה מסוגל לחכות עד שיבוא אותו דבר מסתורי? אולי שווה לקבל החלטה כשיהיו לך כל הקלפים על השולחן

ולא מצב ביניים שבו אתה מחכה לאיזה עניין (שנשמע מספיק מהותי אם אתה חושב למכור רכב בשבילו).

אולי יהיה יותר קל אחרי זה.

 

בהצלחה בכל מקרה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
עדיף. אבל, כנראה שאצטרך למכור את הנבלה בשביל משהו אחר, יותר חשוב, בחודשים הקרובים. אז אני משאיר אותה בינתיים אצלי כחלק מהחישוב- כנראה אעבור לפני שהמשהו האחר המסתורי הזה יגיע.

 

ברווז,

 

קשה לך להחזיק מאזדה 3 מסכנה אז C300 בטוח שלא תוכל להחזיק כרגע! (למרות שאולי היא פותרת את בעיית הדירה...:roll::-)).

 

אל דאגה, זמנך יגיע.:wink:


×
×
  • תוכן חדש...