Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

C300 בטוח שלא תוכל להחזיק כרגע! (למרות שאולי היא פותרת את בעיית הדירה...:roll::-)).

 

אף אחד לא אמר שקשה לי להחזיק את המאזדה, אבל יהיה קשה קצת גם אותה וגם דירה.

איתי סמוראי, אם הייתה לי סבלנות לא הייתי מפרסם את הפוסט הזה פה. הרעיון הזה מתבשל אצלי כבר ממרץ 09 ,ולא מצליח להתיישם משום מה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חשבון פשוט וכמה טיפים קטנים:

החיים הם לא דף אקסל. אפשר לחשב אבל בפועל תמיד יש דברים נוספים שצריך לקנות, לטפל, לתקן או להחליף בין אם זה בבית, באוטו או לטפל בעצמך. אם אתה חי על הקשקש ומחר תצטרך להוציא 100 ש"ח על תרופות, נראה לי שתצטרך למשכן כליה - וחבל.

 

הרבה חבר'ה פה הגיבו וטענו "זה אפשרי", גם עם 5000 ש"ח בחודש.

את חלקם אתה פוגש בתוכנית של אלון גל, הם חושבים שהם מוצאים X אבל בפועל מוציאים 3X. את האחרים סביר להניח שלא תפגוש, הם לא יוצאים מהבית...

...ולמי שחושב שזה עדיין לא אפשרי - אז ברור שזה כן אפשרי !

הרי לא כולנו נוסעים אותה הנסועה בחודש ולכן גם לא ממלאים אותה כמות דלק. יש כאלה שמספיק להם 800 שח, יש כאלה שגם 1500 לא מספיק להם.

יש כאלה שגם לא מדליקים מזגן או לא סובלים מחום - אז מסתדרים גם בלי מזגן או חימום בחורף (או שאין).

יהיו שיעדיפו לא לתקן תקלה מינורית באוטו ולהוציא את הכסף על דברי מחיה חשובים יותר (ובמרוצת הזמן הרכב צובר מלא תקלות קטנות ודברים מעצבנים שאתה לא מתקן בגלל שאין כסף).

מי שיש לו משכנתא -> כמובן תלוי לכמה שנים, בסכום הכולל, בביטוחים (תכולה \ מבנה \ חיים) וכו'.

בשורה התחתונה השאלה היא איך אתה חי וכמה נשאר לך בכל חודש להתמודד מול דברים שאינם צפויים. לחיות על הקשקש לפי חישוב באקסל זו לא מציאות, זה לחיות בסרט.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אתה צודק ב100% איציק,אבל בכל זאת,הבסיס לחישוב מתחיל מהוצאות ידועות וקבועות מראש ולכן כבר בחישוב פשוט באקסל ניתן לדעת אם הדבר בכלל ריאלי או לא בטווח המשכורת שהברווז מכניס.

פורסם
הבסיס לחישוב מתחיל מהוצאות ידועות וקבועות מראש ולכן כבר בחישוב פשוט באקסל ניתן לדעת אם הדבר בכלל ריאלי או לא בטווח המשכורת שהברווז מכניס.

חושב.

לא ריאלי עם הרכב.

הברווז לא מכניס מספיק (זה נשמע כל כך סוטה, בכל כך הרבה רמות, קשה לתאר).

תודג לעוזרים ולמגיבים!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...