Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי 206CC 2003.יש באוטו מערכת מקורית שהגיעה מהחברה.

אני לא מפונק גדול,אבל שומעים במערכת לא טוב.

רציתי להשקיע על מנת לשפר את השמיעה במערכת.אני לא מתכוון להשקיע במערכת אחרת,סאב ומגבר.

אני צריך המלצה ל-2 רמקולים קדמיים (קומפוננט וטוויטרים) ו2 רמקולים אחוריים.

 

אני לא יודע כמה RMS וכל הדברים האלו המערכת המקורית מוציאה,לכן אבקש עזרה מהמומחים פה בפורום כדי להגיע לנצילות מקסימילית של הרמקולים (חשוב שישמעו איכותי כמה שניתן גם שהגג פתוח).

 

תקציב עד 1200 שקל.

 

תודה רבה :)

פורסם

אם אתה לא מתכנן להתקין מגבר, אז פולס/טמפו של מורל ו JBL יעשו את העבודה.

לגבי אחוריים מומלץ להשאר עם אותה חברה של הסט הקידמי.

מתחדשת*

פורסם

לא הייתי ממליץ על מורל פולס/טמפו ללא הגברה מנסיון,כי זה שומעים חלש מאוד הוופר לא נציל ודורש לפחות 70-80 rms כדי להשמע טוב.

בתקציב הזה הייתי הולך על ה-jbl שהוא סט נציל יותר ועשיר בבאס יחסית למורל.

 

מיכאל.

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

פורסם

אצלי היה פולס לא מוגבר (אח"כ גם דוטק אבל זה סיפור אחר)

נשמע טוב, לא היה חסר באס (יחסית לסט לא מוגבר) ולדעתי הצליל של מורל יותר נעים לאוזן מהצליל של JBL.

מתחדשת*

פורסם

האוטו לא כזה גדול, ואני משער שלרוב לא יושבים מאחורה (בגלל גודל המושבים).

לכן למרות מה שאמרת אני ממליץ לך לשקול מחדש את האופציה של מגבר 2 ערוצים במקום הרמקולים האחוריים.

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

נכון ...רק המתאם RCA והקיט למגבר זה כמה מאות שקלים.

 

לכן אני עדין נשאר עם האופציה של 2 קומפוננטים,2 אחוריים ו2 טוויטרים.

 

1.מה ההבדל בין מורל טמפו למורל פולס? מה עדיף ?

 

2.הרמקולים שהבאת לי של JBL הם 6X9 .המקום שלי מאחורה זה 5.25 .זה יסתדר?

 

3.לא עדיף שהרמקולים האחוריים יהיו גם מתוצרת מורל ?

 

(אני מזכיר שהמערכת המקורית שלי באוטו מוציאה פחות מ25W).

 

תודה

פורסם

פולס עם ר"ד טוב נשמעים טוב ביחס לרמקול ללא מגבר.

ההבדל בין הפולס לטמפו הוא לא גדול, שינוי בסליל של הטוויטר לאחד עמיד יותר אאל"ט, ההבדל במחיר הוא 100-150 ש"ח.

כדי להתאים רמקול 6X9 נדרשת התאמה/הגבהה/חיתוך של המגש האחורי לגודל הרצוי.

אני גם בעד שכל הרמקולים יהיו מאותה החברה.

ה- 6X9 יתנו לך יותר באס מרמקול 5.25 ויפצו על המחסור בסאבוופר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...