Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.chimigag.com/

 

נקודה אחת לא ברורה לי, מדוע נטען שהוא חוסך בדלק?

 

לטעמי, הההיפך הוא הנכון בשל הגובה הנוסף הפוגע באווירודינמיות שלא לדבר על משקל הציוד במוצר.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רעיון דבילי, מכוער, משנה את מרכז כובד הרכב, חוסך דלק רק אם תכננת לגרור את כל הג'אנק בעגלה.

הכי גרוע- מפנה מקום ברכב לחותנת.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

היתרון הוא שכשהוא לא בשימוש הוא בבגאז' ובגלל זה כביכול חוסך דלק.

 

כל השאר חסרונות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
רעיון דבילי, מכוער, משנה את מרכז כובד הרכב, חוסך דלק רק אם תכננת לגרור את כל הג'אנק בעגלה.

הכי גרוע- מפנה מקום ברכב לחותנת.

 

גם אותה אפשר להכניס לגגון,זה אחד היתרונות. :lol:

 

 

אני דווקא אהבתי את הרעיון הזה,מה שיפה פה זה שהוא ניתן לפירוק וחוסך את הכיעור שבגגון רגיל.

V5

פורסם

זה רעיון שהתחיל להיות נפוץ בשטח לפני מספר שנים אצל בעלי רכבי שטח שהזמינו לעצמם תיקים כאלה במתפרות תפורים לפי דרישה, ונחמד לראות שיש יצרן הרים את הכפפה והתחיל לייצר תיקים סטנדרטיים כאלה. אני מקווה שהמחיר משקף ייצור המוני, כלומר: זול. מדובר בסידור מעולה למי שצריך לסחוב הרבה נפח עם מעט משקל לעתים נדירות ולא רוצה לסבול מחסרונות של גגון קבוע:

 

http://www.jeepolog.com/233.html

 

roof_rack_bag_hilux.jpg

פורסם

יצא לי לא מזמן לנסוע על רכב עם גגון. הרעשים החזקים פשוט שיגעו אותי בכל הדרך. העובדה שדי מעצבן להתקין ולפרק את הגגון גורמת להרבה אנשים להשאיר את הגגון גם כשהם לא צריכים אותו.

 

הייתרון הגדול במתקן הזה שהוא נראה נייד לחלוטין, משמע כשאין לך צורך בו, אתה מפרק אותו ולא "סובל" מהחסרונות המובנים של התקנת הגגון גם שהוא לא בשימוש (תצרוכת דלק, רעש)

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

 

נקודה אחת לא ברורה לי, מדוע נטען שהוא חוסך בדלק?

 

 

 

 

מה לא יגידו כדי למכור את הכיעור הזה...

פורסם

דווקא רעיון טוב לדעתי.

זה מצויין לטיולים, מתי שלא צריכים שמים בצד, השאלה מה המחיר של זה..

דבר כזה לדעתי לא אמור לעלות יותר מ200+-

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לחברי הפורום.

אנו יצרני הצ'ימיגג מזמינים את כולם םםםםםםםםם לבקר באתרנו החדש

ולמצוא הפתעות - מחיר מיוחד לחבר הפורום. רק תרשמו שאתם מהפורום

www.chimigag.com

 

חדש מבית "צ'ימיגג" "צ'ימיבייק" כיסוי לאופניים קומפלט. פרטים באתר-קטלוג מוצרים.

:lol:

הורים וילדים אחרון.jpg

פורסם

יש לי שאלה לבחור שמעליי.



 

איך יודעים שהמוצר שלכם לא הולך להיפתח ולהעיף הכל החוצה בנסיעה ב-140 קמ"ש?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...