Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רעיון נחמד ביותר.

רק חבל שלא מופיעים מחירים באתר,

זה מנהג מגונה שחייב להיפסק (לא בא לי להתקשר לאף אחד כדי לברר מחירים בשום תחום בעולם).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם המתקן הזה לא חוסך בדלק, אנשים יכולים לתבוע אותם על כך, לא?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כן. זה נכנס תחת ההגדרה של הטעיה. ס' 14 לחוק החוזים מגדיר את זה (הוא מחולק לכמה תתי סעיפים, שנכנסים לעובי הקורה ממש בכל נושא).

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

חיסכון בדלק בין 10-15% לעומת גגון רוכבי רגיל,

 

זה מה שהיה רשום באתר.

 

זה לא אומר שאתה שם את זה על האוטו והוא מתחיל לשתות לך פחות דלק.

 

קצת הבנת הנקרא חבר'ה, אבל מה שכן זה ממש מכוער ממש.

פורסם
עכשיו ברצינות, איך לעזאזל כזה דבר חוסך בצריכת דלק?

אלה אם כן יש שם סיני קטן שדוחף את האוטו בפקקים,

הסיפור הזה קצת מצוץ מהאצבע.

קצת מביך, שכן התשובה כמעט זועקת, לרבות מהסבר היצרן עצמו. כל גגון יימצא כל הזמן על גג הרכב, בין שהוא בשימוש ובין שלא. הדבר הזה נמצא שם רק כשיש בו צורך ולכן לפחות בחלק מזמן הנסיעה הכולל ברכב, לא יהיה על הגג שום דבר שמפריע לזרימת האויר, שלה השפעה מרכזית על צריכת הדלק ואני מקווה שאת זה כבר לא צריך להסביר.

פורסם
חיסכון בדלק בין 10-15% לעומת גגון רוכבי רגיל,

 

זה מה שהיה רשום באתר.

 

 

ואם זה לא קורה. אפשר לתבוע? (ולא, אני לא אחד מאותם האנשים שתובעים, אבל יש המון אנשים שנכנסים לזה).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
כן. זה נכנס תחת ההגדרה של הטעיה. ס' 14 לחוק החוזים מגדיר את זה (הוא מחולק לכמה תתי סעיפים, שנכנסים לעובי הקורה ממש בכל נושא).

 

12345

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

 

חדש מבית "צ'ימיגג" "צ'ימיבייק" כיסוי לאופניים קומפלט. פרטים באתר-קטלוג מוצרים.

:lol:

 

אותי מעניין הכיסוי אופניים:).

 

כמה דבר כזה עולה.

 

 

ולא, אני לא מתכוון להתקשר בכדי לקבל מחיר.

מחירים צריכים להיות חלק מאתר האינטרנט, כשם שבחנות יש מחירים על המוצרים.

ו"שיחת חינם" לא מקדמת אותי, מפני שאין לי טלפון של בזק, אלא רק סלולרי.

under construction..

פורסם

העניין עם גגון רגיל שהמשקל לא יושב ממש על הגג של הרכב, בגגון הנ''ל המשקל יושב ממש על גג הרכב ויכול לעקם אותו, אני לא הייתי שם אותו על הרכב.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

יום טוב לך ראשית אני מקווה שאתה לא נוסע בארץ במהירות שכתבת.

ועכשיו ברצינות. קרוב ל2000 צ'ימיגג נמכרו בשנה וחצי ולא היו החזרות סימן שמרוצים מהמוצר. להפך חלק ניכר מהלקוחות היום הגיעו על סמך המלצת חבירהם.

לגבי המהירות, בצבא ניסו בתנאים קשים ויש לנו חוות דעת מהבדיקה, ועובדה הם רוכשים.לקוחות נסעו באירופה ושלחו תמונות - הכנס לגלריה. הם סיפרו שנסעו באוטוסטרדות ואפילו בגשם ולא קרה כלום.

הבעייה היא לא מהירות הנסיעה אלה עצירה פתאומית ופניה חדה. תאמין לי שבדקנו במצבי נסיעה קשים באיזורים לא מיושבים ובכביש 6 . הכל נשאר על הגג , אם תתקשר אתן לך טלפונים שתוכל לשאול לקוחות מרוצים.

פורסם

לידיעת השואל על גג רכב משפחתי נין להניח משקל אדם 80 ק"ג לכל אורך הגג.

לצ'ימיגג בסיס פולמרי המפזר את המשקל. המלצתנו לדגם הרגיל לא להעמיס יותר מ30ק"ג בפיזור. בגדול עד 50 ק"ג

אתה מוזן לקבל לנסיעת ונשיאת מבחן.לא טוב - תחזיר ואל תשלם.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...