יום טוב לך ראשית אני מקווה שאתה לא נוסע בארץ במהירות שכתבת.
ועכשיו ברצינות. קרוב ל2000 צ'ימיגג נמכרו בשנה וחצי ולא היו החזרות סימן שמרוצים מהמוצר. להפך חלק ניכר מהלקוחות היום הגיעו על סמך המלצת חבירהם.
לגבי המהירות, בצבא ניסו בתנאים קשים ויש לנו חוות דעת מהבדיקה, ועובדה הם רוכשים.לקוחות נסעו באירופה ושלחו תמונות - הכנס לגלריה. הם סיפרו שנסעו באוטוסטרדות ואפילו בגשם ולא קרה כלום.
הבעייה היא לא מהירות הנסיעה אלה עצירה פתאומית ופניה חדה. תאמין לי שבדקנו במצבי נסיעה קשים באיזורים לא מיושבים ובכביש 6 . הכל נשאר על הגג , אם תתקשר אתן לך טלפונים שתוכל לשאול לקוחות מרוצים.