Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פאאאאקקקקקקקקק

 

מונית מושבתת זה נזק כספי גדול , לא ככה ? :twisted:

 

אתה בסדר ? הכל בסדר , חבוב. יאללה , לאוטו הבא , אני פוקח עין.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גורקי, העיקר שאתה בסדר ולא נפגעת.

 

קח את זה בקלות - נראה שלקחת לפי השיחות האחרונות

 

וכמובן שתחזור לנהוג כמה שיותר מהר - אני מתאר לעצמי שאתה כבר נוהג

 

ויאלה לרכב הבא,

 

אני מהחל לך איזה מונית גרמניה טובה

 

משהו בסגנון פולו SDI שתלמד אותך לקח. :lol:

 

 

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

גורל איך לה הצלחת לראות מה עתיד לבוא? :twisted:

 

גורל מצטער על הפאסאט אבל חפיף לפחות מעכשיו לא יהיה לך אוטו עם המספר 15. :wink:

פורסם
הראשנה במצב הפוך, והשניה אחרי שהגרר החזיר אותה לכיוון הגיוני

 

:shock2:

 

-> "עשיתי תאונה קטנה, לא משהו רציני, סעו בלעדיי"....

+ "אתה בסדר ? שלם ? בריא ?"

-> "כן,כן - לא משהו רציני, כמה שיפשופים"

:roll:

תאונה "קטנה" הא :?: :mm_tongu:

 

גורקי, שתהיה לי בריא. אני שמח שיצאת ללא פגע - והעיקר שתשמור על עצמך ושתבין שבמקום "אהבה מעבר לפינה" תמיד יכול להיות "חצץ/חול מעבר לסיבוב"... :p:D - בכביש, כמו בכל דבר בחיים, תמיד צריך להיות מוכנים להפתעות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יאללה אחרי שראיתי את האוטו יש לך באמת מזל שלא קרה לך כלום.

 

טוב אני רק מקווה שיש לך ביטוח,תגיד באיזה סיבוב נכנסת לסיבוב מעניין אותי :roll:

 

 

מצטער לשמוע.... :?

פורסם

כוונת המשורר הייתה (כנראה) למהירות הכניסה...כאילו ש10 קמ"ש לכאן או לכאן היו משנים את המצב :( לפי התאור שלך הבעייה הייתה במחסור חמור באחיזה - מצב שגם במהירות נמוכה יחסית נתן לבצע פעלולים מעניינים - בכוונה או שבלי...

 

מה שהכי חשוב - הודות לחוזק מבני של הגרמניה וקצת מזל יצאת מזה בנזקי פח בלבד, ופח זה זניח - העיקר שעצמות ורקמות רכות נשארו שלמות. כמו שחברה אמרו כאן - קבל את הצ'ק (שיק?) מהביטוח, תמצא את הרכב הבא שלך ותחזור לחרוש את כבישי ארצינו ASAP.

 

לגבי השאלת השאלות "האם ניתן היה למנוע את התאונה הנ"ל?" - סביר להניח שכן. כל תאונה, תקלה וכו' ניתן למנוע. חלק בעזרת נבואה מעשית :roll:, חלק בעזרת מעשה ידי אדם. מכיוון שמעט מאוד אנשים מתמחים בנבואה מעשית - סביר להניח שנכנסת לסיבוב במהירות סבירה לתנאי הדרך ללא ידיעה מוקדמת על סחף בכביש. כל השאר - ספקולציות וכו'. מה שכן - יש לך כאן הזדמנות ללמוד משהו ואל תפספס אותה. תנסה לנתח את המצב, לראות אולי טעית איפשהו (לדוגמה, תיקנת יותר מדי - אישית אני תמיד מתקן יותר מדי :().

 

P.

פורסם

שמחתי לשמוע שיצאת שלם ובריא, זה באמת מעל לכל.

 

אגב, חשבת מה אלי מצ'מפיון יגיד על זה שאתה רוצה T-5? לא חבל לאכזב אותו ככה? :wink::lol:

פורסם

אלוהים ישמור, מה עשית לפאאאסאאאט :!:

 

 

העיקר שהפנסים החדשים מנצנצעים מקדימה

 

העיקר שאתה בריא ושלם

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
אלוהים ישמור, מה עשית לפאאאסאאאט :!:

 

 

העיקר שהפנסים החדשים מנצנצעים מקדימה

 

העיקר שאתה בריא ושלם

פבעם הבאה שתלך בפיתוח ולא תגיד שלום לחבורה של תיכוניסטים בוולקן, אתה תשלם על זה! :lol::p

 

גורקי - העיקר שכולם שלמים. נראה לי שאם היית מסתובב עם ה"כובע" של המונית, כל זה לא היה קורה :p

:-)

פורסם
אלוהים ישמור, מה עשית לפאאאסאאאט :!:

 

 

העיקר שהפנסים החדשים מנצנצעים מקדימה

 

העיקר שאתה בריא ושלם

פבעם הבאה שתלך בפיתוח ולא תגיד שלום לחבורה של תיכוניסטים בוולקן, אתה תשלם על זה! :lol::p

:p

 

חכה חכה, מעכשיו נוסעים לכל מקום בביצה הכחולה שלך.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...