Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מכריז על "טוטאלוס" לפאסאט, מעשה שהיה כך היה...

 

היום בשעות הבוקר יצאתי מביתי לכיוון פ"ת, כעבור נסיעה של כ5\10 דקות, ביציאה מסיבוב חיכה לי סחף עצבני של חצץ וחול (מתנה מהגשם החזק בבוקר) הרכב נכנס להיגוי יתר - תיקון...היגוי יתר לכיוון השני- שוב תיקון...ואז חוסר המזל הגדול...עוד סחף ש"שבר את גב הגמל" הרכב נכנס לספין התנגש בתחילת מעקה בטיחות (דבר שגרם לאפקט של רמפה) נכנס לתוך תעלה ושם ביצע שני גלגולים ונעצר על ה"גב" לנוסעים "שלום" (רק אני הייתי ברכב) עכשיו - מי שהולך להטיף מוסר שלא יעשה כך, כי לא היתה דרך לדעת על קיומו של הסחף, ראיה לכך היא עוד 3 מכוניות שמצאו עתיד דומה לעתידה של מכוניתי היקרה...תמונות יעלו בקרוב...

 

לכל הדואגים שהתקשרו : תודה !!

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכי חשוב שלא קרה לך כלום.

 

קשה לצפות כאלו דברים, ולרוב קשה עד בלתי אפשרי לצאת מהם... כמובן שיש כמה אנשים שיחשבו שאם היית נוסע כמו זקנה כלום לא היה קורה. ואולי אם לא היית יוצא מהבית בכלל אז בכלל וכו'. אני לא בגישה הזו.

 

קח את הצ'ק מהביטוח, תחזור לנהוג כמה שיותר מהר.

 

לך תיבדק בבית חולים בשביל לראות שאין פגיעות למרות שאתה עלול לא להרגיש שום דבר כרגע. (חוץ מזה בטח תקבל גימלים :wink: )

 

בקיצור לקחת אוויר ולהמשיך.

 

גיא

פורסם
אני מכריז על "טוטאלוס" לפאסאט, מעשה שהיה כך היה...

 

היום בשעות הבוקר יצאתי מביתי לכיוון פ"ת, כעבור נסיעה של כ5\10 דקות, ביציאה מסיבוב חיכה לי סחף עצבני של חצץ וחול (מתנה מהגשם החזק בבוקר) הרכב נכנס להיגוי יתר - תיקון...היגוי יתר לכיוון השני- שוב תיקון...ואז חוסר המזל הגדול...עוד סחף ש"שבר את גב הגמל" הרכב נכנס לספין התנגש בתחילת מעקה בטיחות (דבר שגרם לאפקט של רמפה) נכנס לתוך תעלה ושם ביצע שני גלגולים ונעצר על ה"גב" לנוסעים "שלום" (רק אני הייתי ברכב) עכשיו - מי שהולך להטיף מוסר שלא יעשה כך, כי לא היתה דרך לדעת על קיומו של הסחף, ראיה לכך היא עוד 3 מכוניות שמצאו עתיד דומה לעתידה של מכוניתי היקרה...תמונות יעלו בקרוב...

 

לכל הדואגים שהתקשרו : תודה !!

 

דבר ראשון הפאסאט היא פרה! לא גמל!

 

ברצינות....אני שמח שלא קרה לך כלום.גם אני אתמול החזקתי את עצמי מלעבור את ה130(כביש החוף היה ריק,משימה קשה מנשוא)

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

העיקר שאתה בסדר, זה מה שחשוב. :roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

מצטערת לשמוע על התאונה, וכמו שכבר אמרו, העיקר שאתה בסדר.

 

בדומה לדברי גיא, אני מצטרפת ומוסיפה יכול להיות מצב שכרגע אתה מרגיש מצויין, אבל אחרי יום- יומיים יתחילו כאבים למיניהם (כמו שהיה אצלי...). אז אם יש כל כאב שהוא- אל תזניח את העניין... יש ביטוח נזקי גוף...

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

הכי חשוב זה לא לאבד את הביטחון, ותחזור לנהוג.

 

האמת שהיום בבוקר אכן היו הרבה תאונות כתוצאה מגשם. אני נתקלתי ב 2 תוך 10 דקות נסיעה הביתה מהעבודה.

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

לא היו רק כתוצאה מההחלקה, אלא כתוצאה מהמדרון של התעלה....

 

כמוכן....מי ששומע על וולבו אס 70 טי חמש,למכירה רצוי לבנה....שנת 99\00

להודיע לי בבקשה....

פורסם
לא היו רק כתוצאה מההחלקה, אלא כתוצאה מהמדרון של התעלה....

 

כמוכן....מי ששומע על וולבו אס 70 טי חמש,למכירה רצוי לבנה....שנת 99\00

להודיע לי בבקשה....

 

רק היום יצאת מתאונה ללא פגע, וכבר אתה מחפש אוטו חדש ?

התגברת על זה מהר... :wink:

 

לבריאות, העיקר שיצאת שלם! :p

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
לא היו רק כתוצאה מההחלקה, אלא כתוצאה מהמדרון של התעלה....

 

כמוכן....מי ששומע על וולבו אס 70 טי חמש,למכירה רצוי לבנה....שנת 99\00

להודיע לי בבקשה....

 

רק היום יצאת מתאונה ללא פגע, וכבר אתה מחפש אוטו חדש ?

התגברת על זה מהר... :wink:

 

לבריאות, העיקר שיצאת שלם! :p

הראל.

 

ככה זה צריך להיות...

גם אני ידעתי דקות אחדות אחרי התאונה , בדיוק איזה רכב אני רוצה.

אמנם לא הגעתי למצב שבדרך הביתה כבר חיפשתי רכבים עם פתק למכירה (אי אפשר לסובב את הצוואר אחרי תאונה רצינית) :lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אפשר לשאול על איזה סיבוב מדובר?

כי ראיתי ליד צומת הטייסים פאסאט שעברה תאונה קשה נוסעת על גרר.. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

גורלונבסקי ( למי ששואל זה שמו האמיתי :wink: )

אני שמח שיצאת ללא פגע , אל תיקח את זה קשה מידי ותחזור

כמובן להגה כמה שיותר מהר...

אבל מה שכן לא נשמע ממך יותר אומר..

 

"בפאססססט...."

 

:wink::wink::wink:


×
×
  • תוכן חדש...