Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן, עוד מעט ימלאו לי 18 (סוף סוף, יש לזה הרבה יתרונות... :lol: ) ואני מתכוון לעשות רשיון עד 500 סמ"ק. יש לציין שיש לי כבר כמעט שנה רשיון על רכב.

 

1.לאלו מכם שעוד זוכרים: מהי עלות הוצאת רשיון כזה? (שיעורים + אגרות..)

 

דבר שני, מיד לאחר עשיית הרשיון הנני מתכוון לקנות קטנוע.

אני מתחבט בשאלה האם לקנות 50 סמ"ק, או 150.

נתחיל מהקטנוע עצמו:

 

לחבר שלי יש דינק (קימקו) 50 סמ"ק. ממש אהבתי את הקטנוע, הוא גדול ונוח. מה אתם אומרים בכלליות על הקטנוע הנ"ל ?

 

 

2. מהו המחירון הרשמי לקטנועים? אני יודע שלרכבים זה יצחק לוי, ומה קורה עם הקטנועים?

 

3. האם הפרש הנפחים (50-150) שווה את התוספת לביטוח חובה ? (יש לציין שאני מעוניין לקנות קטנוע רק לחצי שנה - עד הגיוס).

 

4. האם הבדל המחירים הוא באותו סדר גודל גם במקיף/צד ג'?

 

5. אני מתכוון לנסוע לביה"ס כל יום עד סוף יוני, שזה יכלול עליה לאיילון.

האם מותר לי לעלות עם 50 סמ"ק לאיילון ? יש לציין שאני מדבר על הקטע שבין מחלף וולפסון וצומת הולץ, אני לא מתכוון לעלות על האיילון ה"גדול" :)

האם קטע זה נחשב כביש מהיר או סתם כביש בין עירוני ?

בקיצור, על אילו כבישים אסור לקטנוע 50 סמ"ק לעלות באיזור גוש דן?

 

6. לאחר הבגרות האחרונה אני מתכוון להתחיל לעבוד, כרגע אני מאמין שהעבודה שלי תיהיה במשלוחים.

 

 

לאור כל הנתונים הנ"ל, מה הייתם ממליצים ? 50 או 150? ועל איזה קטנוע ספציפית ?

 

תודה מראש,

לאון.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
ובכן, עוד מעט ימלאו לי 18 (סוף סוף, יש לזה הרבה יתרונות... :lol: ) ואני מתכוון לעשות רשיון עד 500 סמ"ק. יש לציין שיש לי כבר כמעט שנה רשיון על רכב.

 

1.לאלו מכם שעוד זוכרים: מהי עלות הוצאת רשיון כזה? (שיעורים + אגרות..)

 

דבר שני, מיד לאחר עשיית הרשיון הנני מתכוון לקנות קטנוע.

אני מתחבט בשאלה האם לקנות 50 סמ"ק, או 150.

נתחיל מהקטנוע עצמו:

 

לחבר שלי יש דינק (קימקו) 50 סמ"ק. ממש אהבתי את הקטנוע, הוא גדול ונוח. מה אתם אומרים בכלליות על הקטנוע הנ"ל ?

 

 

2. מהו המחירון הרשמי לקטנועים? אני יודע שלרכבים זה יצחק לוי, ומה קורה עם הקטנועים?

 

3. האם הפרש הנפחים (50-150) שווה את התוספת לביטוח חובה ? (יש לציין שאני מעוניין לקנות קטנוע רק לחצי שנה - עד הגיוס).

 

4. האם הבדל המחירים הוא באותו סדר גודל גם במקיף/צד ג'?

 

5. אני מתכוון לנסוע לביה"ס כל יום עד סוף יוני, שזה יכלול עליה לאיילון.

האם מותר לי לעלות עם 50 סמ"ק לאיילון ? יש לציין שאני מדבר על הקטע שבין מחלף וולפסון וצומת הולץ, אני לא מתכוון לעלות על האיילון ה"גדול" :)

האם קטע זה נחשב כביש מהיר או סתם כביש בין עירוני ?

בקיצור, על אילו כבישים אסור לקטנוע 50 סמ"ק לעלות באיזור גוש דן?

 

6. לאחר הבגרות האחרונה אני מתכוון להתחיל לעבוד, כרגע אני מאמין שהעבודה שלי תיהיה במשלוחים.

 

 

לאור כל הנתונים הנ"ל, מה הייתם ממליצים ? 50 או 150? ועל איזה קטנוע ספציפית ?

 

תודה מראש,

לאון.

 

1) עלות היא בערך 80 ש"ח לשיעור, מס' שיעורים מינימלי- 15 (אם אני לא טועה) אגרה- אני לא זוכר.

את הדינק 50 סמ"ק אני לא אוהב כל כך- חסר לו כוח.

2) מחירון במוטו http://www.motobike.co.il/

3) כן שווה את ההשקעה- זה לא שונה בהרבה.

4) לא שונה (לפחות עד כמה שאני יודע).

5) על איילון אני לא חושב שמותר ל- 50 סמ"ק לעלות, בקשר לשאר הכבישים אני לא יודע מה ההגבלות.

6) בהצלחה.

 

לדעתי אם אתה רוצה 50 סמ"ק קח ג'ילרה רנר או אייס- אני מאוד אהבתי אותם,

קטנוע קטן עם כוח- ג'ילרה VXR 180 סמ"ק- אני ממש אהבתי אותו (מבחינת קטנועים ואני לא אוהב קטנועים).

 

מקווה שעזרתי לך :)

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

אם יש לך הכסף, עלות כוללת של 150 בערך כפולה, ועדיין פחות ממחצית עלותו של רכב זול. אם 50 מספיק לך לצרכי ההתניידות, ואתה קצר בכסף - לך על 50.

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם
אם יש לך הכסף, עלות כוללת של 150 בערך כפולה, ועדיין פחות ממחצית עלותו של רכב זול. אם 50 מספיק לך לצרכי ההתניידות, ואתה קצר בכסף - לך על 50.

 

במה מתבטאת עלותו הכפולה של ה150? במחיר עצמו של הקטנוע או בתחזוקה שלו ?

 

אם בתחזוקה אז:

מחצית מעלותו של רכב זול = 500 ש"ח בחודש?

אז אני מניח שבחישוב משוכלל 50 סמ"ק יצא לי 250 ש"ח בחודש?

 

 

3) כן שווה את ההשקעה- זה לא שונה בהרבה.

4) לא שונה (לפחות עד כמה שאני יודע).

 

לפי החישובים שאני עשיתי, הביטוח היא ההוצאה הכבדה ביותר בשנה לקטנוע.

אם לפי מה שאתה אומר הביטוחים הם בערך שווים (כמו שאני הבנתי זה 1700 שקל חובה ועוד 1100 מקיף (לגבי 50 סמ"ק)) אז אני לא רואה סיבה לא להשתדרג ישר ל150 !

 

קיצר חבר'ה, אתם סותרים אחד את השני ~!

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
אם יש לך הכסף, עלות כוללת של 150 בערך כפולה, ועדיין פחות ממחצית עלותו של רכב זול. אם 50 מספיק לך לצרכי ההתניידות, ואתה קצר בכסף - לך על 50.

 

במה מתבטאת עלותו הכפולה של ה150? במחיר עצמו של הקטנוע או בתחזוקה שלו ?

 

אם בתחזוקה אז:

מחצית מעלותו של רכב זול = 500 ש"ח בחודש?

אז אני מניח שבחישוב משוכלל 50 סמ"ק יצא לי 250 ש"ח בחודש?

 

 

3) כן שווה את ההשקעה- זה לא שונה בהרבה.

4) לא שונה (לפחות עד כמה שאני יודע).

 

לפי החישובים שאני עשיתי, הביטוח היא ההוצאה הכבדה ביותר בשנה לקטנוע.

אם לפי מה שאתה אומר הביטוחים הם בערך שווים (כמו שאני הבנתי זה 1700 שקל חובה ועוד 1100 מקיף (לגבי 50 סמ"ק)) אז אני לא רואה סיבה לא להשתדרג ישר ל150 !

 

קיצר חבר'ה, אתם סותרים אחד את השני ~!

 

למה אתה צריך מקיף?

אתה לא חייב גם מקיף שלם,

אתה יכול רק גנבה וזה עולה פחות.

רוב האופנוענים שאני מכיר- הם ללא מקיף מלא.

 

חוץ מזה בקשר לעליות- תחשב את הרווח/הפסד הסופי שלך,

רווח בדלק, רווח בזמן (אין פקקים=חוסך דלק של עמידה במקום).

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם
אם יש לך הכסף, עלות כוללת של 150 בערך כפולה, ועדיין פחות ממחצית עלותו של רכב זול. אם 50 מספיק לך לצרכי ההתניידות, ואתה קצר בכסף - לך על 50.

 

במה מתבטאת עלותו הכפולה של ה150? במחיר עצמו של הקטנוע או בתחזוקה שלו ?

 

אם בתחזוקה אז:

מחצית מעלותו של רכב זול = 500 ש"ח בחודש?

אז אני מניח שבחישוב משוכלל 50 סמ"ק יצא לי 250 ש"ח בחודש?

 

 

3) כן שווה את ההשקעה- זה לא שונה בהרבה.

4) לא שונה (לפחות עד כמה שאני יודע).

 

לפי החישובים שאני עשיתי, הביטוח היא ההוצאה הכבדה ביותר בשנה לקטנוע.

אם לפי מה שאתה אומר הביטוחים הם בערך שווים (כמו שאני הבנתי זה 1700 שקל חובה ועוד 1100 מקיף (לגבי 50 סמ"ק)) אז אני לא רואה סיבה לא להשתדרג ישר ל150 !

 

קיצר חבר'ה, אתם סותרים אחד את השני ~!

 

באמת?

 

סותרים?

תרשה לקחת פנס ולהאיר את עיניך. :idea:

 

רכישה של דינק 150 לדוגמא תעלה לך 16000 בערך.

דינק 50 יעלה 12000 בערך.

אני רואה פה 4000 שח הבדל, אבל זה רק אני...

 

ביטוח לקטנוע 50 יעלה לך כמו שאמרת:

1700 חובה ו1100 מקיף בקירוב. זאת אומרת 2800 ש"ח שנתי.

 

ביטוח חובה לקטנוע מעל 50 ותחת 250 יעלה לך:

3200 ש"ח לחובה בלבד. אם תמצא מקיף אז תשלם קרוב ל12% מערכו של הקטנוע.

לא יודע אבל גם פה נראה לי שיש איזה הבדל במחירים.

 

אתה תמיד יכול לקחת איזה ATILA או דיוק 125, אבל אתה תשלם סתם יותר כסף.

 

לדעתי תלך על 50 סמ"ק.

אם אתה מתכנן לטחון אותו בשליחויות, אז קח בחשבון שיגלו את זה סביר להניח בבדיקה ואתה תמכור אותו בחצי ממחיר המחירון שלו.

 

מבחינת נוחיות הייתי לוקח את הדינק 50.

אתה גר בתל אביב ואין שם עליות אז חוסר הכוח לא ממש משנה לך הרבה אם אתה לא מחפש רייסים עם כל מיני רכבים.

 

אבל יש את עניין הסחירות ולא הרבה חברה מחפשים דינק 50 כי אין לו "פוזה" של ספורטיבי.

 

מנקודה אישית אני אוהב את הראנר 50 אבל אני לא יודע אם הוא יתאים לך לשליחויות.

 

פיז'ו טרקר 50 יהיה נחמד.

 

לא אהבתי את הסטרייט בורד כל כך, אבל הטרקר הרגיל היה ממש חמוד.

 

תבדוק ותראה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
אם יש לך הכסף, עלות כוללת של 150 בערך כפולה, ועדיין פחות ממחצית עלותו של רכב זול. אם 50 מספיק לך לצרכי ההתניידות, ואתה קצר בכסף - לך על 50.

 

במה מתבטאת עלותו הכפולה של ה150? במחיר עצמו של הקטנוע או בתחזוקה שלו ?

 

אם בתחזוקה אז:

מחצית מעלותו של רכב זול = 500 ש"ח בחודש?

אז אני מניח שבחישוב משוכלל 50 סמ"ק יצא לי 250 ש"ח בחודש?

 

 

3) כן שווה את ההשקעה- זה לא שונה בהרבה.

4) לא שונה (לפחות עד כמה שאני יודע).

 

לפי החישובים שאני עשיתי, הביטוח היא ההוצאה הכבדה ביותר בשנה לקטנוע.

אם לפי מה שאתה אומר הביטוחים הם בערך שווים (כמו שאני הבנתי זה 1700 שקל חובה ועוד 1100 מקיף (לגבי 50 סמ"ק)) אז אני לא רואה סיבה לא להשתדרג ישר ל150 !

 

קיצר חבר'ה, אתם סותרים אחד את השני ~!

 

באמת?

 

סותרים?

תרשה לקחת פנס ולהאיר את עיניך. :idea:

 

רכישה של דינק 150 לדוגמא תעלה לך 16000 בערך.

דינק 50 יעלה 12000 בערך.

אני רואה פה 4000 שח הבדל, אבל זה רק אני...

 

ביטוח לקטנוע 50 יעלה לך כמו שאמרת:

1700 חובה ו1100 מקיף בקירוב. זאת אומרת 2800 ש"ח שנתי.

 

ביטוח חובה לקטנוע מעל 50 ותחת 250 יעלה לך:

3200 ש"ח לחובה בלבד. אם תמצא מקיף אז תשלם קרוב ל12% מערכו של הקטנוע.

לא יודע אבל גם פה נראה לי שיש איזה הבדל במחירים.

 

אתה תמיד יכול לקחת איזה ATILA או דיוק 125, אבל אתה תשלם סתם יותר כסף.

 

לדעתי תלך על 50 סמ"ק.

אם אתה מתכנן לטחון אותו בשליחויות, אז קח בחשבון שיגלו את זה סביר להניח בבדיקה ואתה תמכור אותו בחצי ממחיר המחירון שלו.

 

מבחינת נוחיות הייתי לוקח את הדינק 50.

אתה גר בתל אביב ואין שם עליות אז חוסר הכוח לא ממש משנה לך הרבה אם אתה לא מחפש רייסים עם כל מיני רכבים.

 

אבל יש את עניין הסחירות ולא הרבה חברה מחפשים דינק 50 כי אין לו "פוזה" של ספורטיבי.

 

מנקודה אישית אני אוהב את הראנר 50 אבל אני לא יודע אם הוא יתאים לך לשליחויות.

 

פיז'ו טרקר 50 יהיה נחמד.

 

לא אהבתי את הסטרייט בורד כל כך, אבל הטרקר הרגיל היה ממש חמוד.

 

תבדוק ותראה.

 

שמע- לא דיברתי על מחיר הקטנוע,

בזה אני לא מבין,

אבל ביטוח- מי משלם ביטוח מקיף מלא בימנו?

אי לכך ובהתאם לככה- אפשרי כבר לקנות מעל 50 סמ"ק ולהנות ממנו (בהתחשב בעובדה שהוא חשב על מקיף).

לא משלמים ביטוח מקיף מלא, רק גניבה, חובה וגמרנו.

חוץ מזה שה- 50 סמ"ק יוצא מהחורים די מהר לדעתי (אני חושב שאתה יכול להבין על מה אני מדבר).

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

 

שמע- לא דיברתי על מחיר הקטנוע,

בזה אני לא מבין,

אבל ביטוח- מי משלם ביטוח מקיף מלא בימנו?

אי לכך ובהתאם לככה- אפשרי כבר לקנות מעל 50 סמ"ק ולהנות ממנו (בהתחשב בעובדה שהוא חשב על מקיף).

לא משלמים ביטוח מקיף מלא, רק גניבה, חובה וגמרנו.

חוץ מזה שה- 50 סמ"ק יוצא מהחורים די מהר לדעתי (אני חושב שאתה יכול להבין על מה אני מדבר).

 

קרא את ההודעה הראשונה שלו שוב ותקן את עצמך.

הוא מחפש לכמה חודשים...

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

 

שמע- לא דיברתי על מחיר הקטנוע,

בזה אני לא מבין,

אבל ביטוח- מי משלם ביטוח מקיף מלא בימנו?

אי לכך ובהתאם לככה- אפשרי כבר לקנות מעל 50 סמ"ק ולהנות ממנו (בהתחשב בעובדה שהוא חשב על מקיף).

לא משלמים ביטוח מקיף מלא, רק גניבה, חובה וגמרנו.

חוץ מזה שה- 50 סמ"ק יוצא מהחורים די מהר לדעתי (אני חושב שאתה יכול להבין על מה אני מדבר).

 

קרא את ההודעה הראשונה שלו שוב ותקן את עצמך.

הוא מחפש לכמה חודשים...

 

טוב, צודק-

50 סמ"ק וחבל להשקיע בביטוח מקיף בכלל

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

תודה חבר'ה!

ורק למען בפרוטוקול, הדבר שאני מחפש בקטנוע זה נוחות. ודינק 50 דיי עונה לי על הקרטריון הזה. בנוסף, כל הביטוחים שלי יצאו פי 2 יותר זולים, כי אני עושה לחצי שנה. בנוסף, אני מתכוון לקנות אחד משומש (7 אלף, ככה), אז יהיה שווה לי להשקיע את ה500 שקל האלה בביטוח נגד גניבה !

 

שוב, תודה רבה! :D

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

אה, ועוד 2 שאלות:

1. האם עדיף לקנות ממישהו פרטי או מחנויות קטנועים?

2. אני מתכוון למכור את הקטנוע בסוף נובמבר השנה. בחורף אנשים קונים בכלל קטנועים? או שאני אתקע איתו עוד חצי שנה עד הקיץ ? :oops:

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
אה, ועוד 2 שאלות:

1. האם עדיף לקנות ממישהו פרטי או מחנויות קטנועים?

2. אני מתכוון למכור את הקטנוע בסוף נובמבר השנה. בחורף אנשים קונים בכלל קטנועים? או שאני אתקע איתו עוד חצי שנה עד הקיץ ? :oops:

 

אני יכול לענות לך רק לפי דעתי:

1) אני אישית מעדיף מחנות. הסיבה- אצל אדם פרטי כמעט תמיד יש בעיות, חסר לי, אני אביא לך, מה אתה לא סומך עלי, למה אתה צריך מוסך? ועוד ועוד ועוד.

2) יש אנשים שקונים בחורף, אל תדאג- עם קצת סבלנות, הכול יהיה בסדר, אפילו אם זה ישב בבית קצת אחרי שתתגייס...

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

×
×
  • תוכן חדש...