Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי סיטרואן C3 מדוד לובינסקי טרייד לפני כחודש. יש נעילה מרכזית, שלט, קודן בתוך הרכב אבל גיליתי שאין אזעקה..

פתחתי את הרכב עם המפתח וה"אזעקה" בכאילו התחילה לפעול אבל זה התבטא רק בהבהוב של הבלינקרים, ואז שמתי לב (כן רק עכשיו) שכשאני נועל ופותח את הרכב עם השלט יש רק הבהוב בלינקרים בלי ה "ביפ ביפ" :shock:

יש אזעקה ? אין אזעקה ? כמה יעלה לסדר את זה ? זה היה אמור לבוא עם האוטו ? לבקש מלובינסקי טרייד לסדר את זה ?

 

תודה מראש !

פורסם

אין אזעקה מקורית ברכב הזה.

מה שיש לך זה לחצן במפתח המקורי, רק בשביל הנעילה מרכזית, שמלווה בהבהוב של הוינקרים.

אתה כמובן יכול להוסיף מערכת אזעקה.

פורסם

לרוב אם לא לכל האזעקות היום יש ניתוק אחד

חברות הביטוח היום דורשות קודן עם 2 ניתוקים כדי להקשות

על גנבי הרכב (לא שזה מה שימנע מהם לגנוב רכב שהם חושקים בו)

 

התקנה של אזעקה נורמלית עולה בין 300 ל 500 ש"ח

התקנתי לפני חצי שנה ברכב שלי אזעקה חדשה מאותה סיבה שלקודמת הייתה רק נעילה ולא אזעקה

אם אתה מאזור חולון אני יביא לך תמספר טלפון של הבנאדם שהתקין לי

יש לו חנות באזור תעשיה של חולון, אצלי עשה עבודה טובה ואני מרוצה

מה שטוב באזעקה שהתקנתי שיש לה נעילה אמריקאית (הכפתורים/דלתות ננעלים בתחילת הנסיעה ונפתחים בכיבוי המנוע)

מרימה חלונות חשמל לבד בעת יציאה מהרכב והפעלתה

שפותחים את אחד הדלתות שהרכב כבוי/דלוק היא מפעילה 4 וינקרים למשך 20 שניות עד שסוגרים

תדלת (זה טוב כדי להזהיר נהגים שמישהו יורד מהרכב באמצע הרחוב/כביש)

לצופר של האזעקה שלי יש סוללות גיבוי ככה שאם מנתקים תמוח של האזעקה או תמצבר זה ממשיך לצפצף.

פורסם

קוראים לאזעקה הזו "ביפר" של רב בריח דגם MVP625

אזעקה מומלצת.

 

*כל מה שרשמת בנעילת ופתיחת דלתות ומרימי חלונות זה אפשרויות שאתה יכול להפעיל ולהפסיק באזעקה.

בצער רב נמכרה לה ה205GTI שלי כולל המנוע MI16.

 

הרכב הבא יהיה הנעה אחורית/4X4. ממממ

פורסם

האזעקה שלי היא של חברת שירדן ולא של חברת רב בריח

וכמו שאמרת את כל האפשרויות האלה אפשר להפעיל/לנטרל דרך שלט האזעקה ו/או מוח האזעקה

פורסם

חברות הביטוח מחייבות לעשות אזעקה במקרה של ביטוח מקיף,

הרכב שלך בטח היה שכירות או ליסינג לשעבר, וחברות ליסינג לא תמיד מתקינות אזעקה.

 

 

 

לי יש את הביפר של GUARD, אזעקה מצויינת, ללא תקלות. טווח שידור וקליטה ענק,

×
×
  • תוכן חדש...