Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי ברכב שני מגברים

1) JBL 4060

Mac Audio MPX4000

 

התקנתי ברכב סט קומפוננט מורל דוטק

משום מה האיכות היא לא כמו שציפיתי מהמורל דוטק המתקין אמר לי שהבעיה היא במגברים שלי שהם לא מנצלים את האיכות שיש לסט הזה ואני צריך להחליף מגברים ומשום מה לי נראה שהמגברים די טובים ויכולים לנצל את הסט הזה מה אתה חושבים?

 

יש לציין שאני רציתי לחבר את הקומפננט על המגבר של ה JBL והמתקין לא רצה כי אין לו כיוונים כמו שיש ל MAC אז מה שהוא עשה בסוף זה לחבר את הרמקולים ברכב ל MAC והסאב על ה JBL מה אתם חושבים?

יכול להיות שפשוט הוא לא יודע לכוון מערכת/להתקין והוא יצא לידי חובה בכך שאמר שהמגברים לא טובים?

תודה

פורסם

מה הכוונה איך הרמקולים מותקנים?

 

הרכב זה אודי A3 בקושי יש מקום בדלת אז ככה שהקרוסים בבאגז' הרמקול הוא 5 ורבע תפוס עם 4 ברגים ומסביב דבק חם

איך חיבר? לא הבנתי את השאלה..

 

הוא טוען שהבעיה במגברים האם המגברים האלה יודעים לתת עבודה או שהם באמת מגברים לא טובים שצריך להחליף?

תודה

פורסם

מה זה "לתת עבודה" המגברים לא לשכת התעסוקה.

להגביר הם יגבירו את הסט. איך הם יעשו את זה זה ענין לטעם אישי.

 

אי אפשר לעזור כך, במיוחד שהתלונה שלך ממש לא ספציפית.

יכול להיות שההתקנה לא בוצעה נכון, השמשו בחיווט המקורי של הרכב,

יכול להיות שהפלוס/מינוס לא מספקים או לא מותקנים נכון, יכול להיות

שהRCA לא מספיק איכותי, יכול להיות שהכיוונים לא טובים.

 

בקיצור אני מאמין שהבנת את הנקודה. רצוי שתגיע לאחר המפגשים

שנשמע ונוכל לחוות דעה.

 

 

 

אלי

 

×
×
  • תוכן חדש...