Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום הנכבדים.

 

לא ידעתי אם למקם את השאלה פה או בפורום " ייעוץ ורכישה..."בסוף החלטתי למקמו כאן

כי השאלה בעקרון היא טכנית.

 

אני מחפש רכב קטן אישי והגעתי לפורד "פיאסטה" ( ידנית ) שנת 2001 עם 168000 ק"מ יד 2

לאחר בדיקה חזותית ונהיגה על הרכב אהבתי אותו מאוד אבל המחיר יחסית יקר 18,500 ש"ח.

 

בעייתי היא כזו - הרכב בעיקרון נראה לי תקין אבל כששאלתי את הבחורה בעלת האוטו היא אמרה

שהיא מילאה מים רגילים ברדיאטור באופן חד פעמי אבל אח שלה ממלא "מים ירוקים" על בסיס קבוע.

 

אני הדיוט גמור במכוניות ומבחינתי אם האוטו נוח לנסיעה זול ואמין אז הוא מציאה -

*האם האוטו נחשב גמור אם מילאו בו מים רגילים?

*האם תיקון של נזק ממים רגילים במערכת קירור יעלה אלפי שקלים?

*האם אחרי ששמעתי שמולאו מים רגילים באוטו עלי לברוח כל עוד נפשי בי?

 

אשמח אם תעזרו לי עם הפלונטר הזה.

 

 

 

פורסם

נראה לי שלטובת הדיוטות אחרים לפחות כדאי שתיתן לינק שמסביר את הכותרת שלך ;-)

 

לעניין עצמו- מילוי חד פעמי של מים רגילים בכמות מוגבלת, סביר שיגרום נזק זניח לחלוטין. השאלה היא איזה נוזל קירור מילאו לרכב על בסיס קבוע? יש נוזלי קירור זולים שגורמים יותר נזק ממים. מעבר לזה מדוע יש למלא נוזל קירור על בסיס קבוע? (כבר נורה אדומה).

בשורה התחתונה יש לבדוק באופן מקצועי את הרכב, מילוי חד-פעמי של מים אין בו דבר כדי לשנות את ההחלטה לכאן או לכאן.

פורסם

באמת חשוד העניין. ממלא באופן קבוע? למה היא לא יכלה לחכות שאח שלה ימלא לה ירוקים שוב?

מריח קצת מוזר. חקור אותה, או בעדיפות את אחיה לגבי עניין העלמות המים. מים אפשר למלא אחת להמון זמן (כמה חודשים טובים).

פורסם
נראה לי שלטובת הדיוטות אחרים לפחות כדאי שתיתן לינק שמסביר את הכותרת שלך ;-)

 

האמת היא שבאמת שקלתי את זה זה ואז אמרתי - זה יסיח את דעת הקוראים מהבעיה עצמה:-P

"טבעת פוליקראטס" - מצב בלתי הפיך.

 

בכל מקרה תודה על התשובות חברה! - אני אחקור את נושא מילוי המים לעומק אצל הבחורה ואחיה

ואבדוק את הרכב בצורה מקצועית.

פורסם

זה רק אני או שהק"מ ממש גבוה לשנתון, הרכב יד שניה ק"מ גבוהה , ממלאים בו באופן קבוע מים. לי זה ממש לא נראה כמו מציאה. האם בכלל לקחתה את הרכב למכון/ מוסך לך תדע איזה עוד בעיות יש לו.

×
×
  • תוכן חדש...