Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסוף לניידות תנועה השכורות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי היום שתי ניידות של מתנ"ע חדשות, אחת B4 החדשה(לא יודע למה עדיין הם קונים אותם..)והשנייה אוקטביה חדשה.

התנועה קיבלה את הניידות שרצתה ועכשיו לא נראה עוד גטסים עם מדבקות של תנועה? (אתם יודעים, שלא נאט בגלל כל ליסינג שיעמוד בצד..)

פורסם

המשטרה שכרה מאות רכבים כך שאתה תמשיך לראות גטסים ואחיותיה עוד הרבה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

  • אחראי פורום
פורסם

חבל שיפסיק, רק המבטים המבועתים כשאני עוקף מישהו שווה את כל זה :lol:

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

גרנדה פונטו שחורה עם מדבקות דגל איטליה ומדבקות מנאייק נצפתה בקרית מלאכי!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

נצפתה היום עוד B4 חדשה של מתנ"ע ואני כבר לא רואה את הניידות השכורות.

ויש לי שאלה לגבי הניידות השכורות האלה, ברישיון רכב של ניידת צריך להיות רשום זה ניידת או שרשום רכב רגיל?

פורסם
גרנדה פונטו שחורה עם מדבקות דגל איטליה ומדבקות מנאייק נצפתה בקרית מלאכי!

ראיתי את הניידת הזאת עוצרת על מהירות בכביש של בני עייש-ביצרון :shock:

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

בואו נעשה סדר קטן ,

יש B3 סטישן או סדאן

יונדאי גטס

יונדאי מטריקס

קאיה

פולסוואגן ג'טה בצבעי זהב בעיקר אך היום גילית לבנה עם מצלמה בחלקה הקדמי התחתון שעמדה בצד הכביש (כפי הנראה מחליפה את הטויוטות).

מעבר לזה אז אנחנו מכירים את הB4 גם כן .

שימו לב כי הרכבים מושכרים מחברת אלדן .

 

אם כל זה שאני לא אוהב את זה אבל שפו למשטרת התנועה על הרעיון שעובד ,וטוב.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

לפי מה שאני ראיתי זה כאילו בתנועה החליטו לקחת כל מה שהיה לאדלן במלאי ויש להם פשוט את כל סוגי הרכבים. ראיתי קורולות, גטס, מטריקס, אקסנט, 6 האנטר טידה ועוד..

פורסם

ומה עם הגגון החדש העוטה את הג'טות? המיועד להתקנה של הכוכב החדש בנעילה על מהירות הרכב מלפנים ומאחור?

הקטינו את האומניות,והופה- יש לנו הסוואה יפה מאוד לעניין.

 

אני רואה כבר כחודשיים את הגגונים הללו ולא הבנתי מה הסיבה, לפני כשבועיים, נסעתי צמוד לאחת כזאת ואז גיליתי את צמד האומניות.

האחת אחורה והשניה קדימה, בצבע שחור, קטנים יותר ממה שמותקן על הניידות ובקו אחיד עם הגגון.

מרחוק, אי אפשר בכלל לשים לזה לב.

 

אז, ראו הוזהרתם:idea:

under construction..

פורסם
בואו נעשה סדר קטן ,

יש B3 סטישן או סדאן

יונדאי גטס

יונדאי מטריקס

קאיה

פולסוואגן ג'טה בצבעי זהב בעיקר אך היום גילית לבנה עם מצלמה בחלקה הקדמי התחתון שעמדה בצד הכביש (כפי הנראה מחליפה את הטויוטות).

מעבר לזה אז אנחנו מכירים את הB4 גם כן .

שימו לב כי הרכבים מושכרים מחברת אלדן .

 

אם כל זה שאני לא אוהב את זה אבל שפו למשטרת התנועה על הרעיון שעובד ,וטוב.

 

תוסיף לרשימה - מאזדה 3 (הצורה הקודמת) חמש דלתות...בקיצור, לא חסר. :wink:

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
ומה עם הגגון החדש העוטה את הג'טות? המיועד להתקנה של הכוכב החדש בנעילה על מהירות הרכב מלפנים ומאחור?

הקטינו את האומניות,והופה- יש לנו הסוואה יפה מאוד לעניין.

 

אני רואה כבר כחודשיים את הגגונים הללו ולא הבנתי מה הסיבה, לפני כשבועיים, נסעתי צמוד לאחת כזאת ואז גיליתי את צמד האומניות.

האחת אחורה והשניה קדימה, בצבע שחור, קטנים יותר ממה שמותקן על הניידות ובקו אחיד עם הגגון.

מרחוק, אי אפשר בכלל לשים לזה לב.

 

אז, ראו הוזהרתם:idea:

כבר ממזמן שאני רואה גגון מרחוק אני נותן ברקס קטן, לפחות עד שיהיה V1 במחיר טוב.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

×
×
  • תוכן חדש...