Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לשפר את הסאונד ברכב

חשבתי בהתחלה על להחליף את הרדוי המקורי במערכת 2DIN רצינית עם GPS,BT,IPOD וכו' אבל אני כנראה ארד מזה משיקולי מחיר,איכות,גניבות,ואיבוד השליטה מההגה/תצוגה עליונה של הרכב

 

אז אשאר עם הרדיו המקורי, אוסיף לו ממשק IPOD כזה:

http://cgi.ebay.com/IPOD-INTERFACE-ADAPTOR-PEUGEOT-207-307-307sw-308_W0QQitemZ250506629722QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_3?hash=item3a535bd25a#ht_3402wt_1165

 

(מישהו מכיר? יש נסיון? שליטה על השירים מההגה + תצוגת שיר בתצוגה מרכזית?)

 

ההצעה שקיבלתי ממתקין מקצועי היא כזאת:

קדמיים: סט קומפוננט 6.5" SoundStream RBC-6 (אזור 600 ש"ח)

סאב: Almani s10flat 10" עם תיבה מקורית (850ש"ח)

מגבר: MTX TC4004 100W rms X 4, עם כניסת highpower בשביל לחבר את רדיו המקורי ללא מנחת (1200 ש"ח)

אחוריים: מבוטלים

רמקולים מגש: ללא

חומר ציפוי לשיפור איכות סאונד בדלתות dynamat xtreme

ערכת התקנה כאבל 4AWG ממצבר + כאבל REMOTE

 

הדגש הוא על איכות סאונד, בווליום סביר. לא מחפש דיסקוטק נייד.

 

האם זה כיוון נכון?

אשמח לדעות מומחים וייעוץ

 

תודה!

פורסם

מה המחיר עבור הדיינמאט, ערכת ההתקנה וההתקנה עצמה?

מה ההתקנה כוללת?

 

בגדול:

לא שמעתי אף פעם רמקולים של סאונדסטרים, במחיר הזה הייתי הולך על הטמפו וחוסך כמה שקלים.

מתחדשת*

פורסם

על הדיינאמאט הוא לא מחייב אותי, כלול במחיר המוצרים שהוא נתן גם התקנה וזה בתוכה.

הערכת התקנה/אינטרקונקטים זה בערך 350 ש"ח.

 

לקחתי לתשומת ליבי את מה שאותה אומר על הקומפוננט. איך ניתן להחליט בין השניים בצורה מושכלת?

 

מה דעתך על המגבר והסאב?

 

תודה!

פורסם

להחליט רק אחרי ששומעים את שניהם, בעדיפות כמובן את אותה המוזיקה (אני לא מדבר על אותם מגבר/HU/רכב וכיוונים, קשה מאד למצוא שני רכבים זהים עם אותם רכיבים חוץ מסטים שונים של רמקולים אותם אתה רוצה להשוות)

 

בקשר למגבר ולסאב אני לא יכול לחוות דעה, משום שמעולם לא שמעתי אותם בפעולה.

מתחדשת*

פורסם

קשה לי להאמין שאוכל לשמוע חלקים מהתצורה הזו לפני ההתקנה, בייחוד לא ב307.

אז אני מבין שאף אחד מהרכיבים ברשימה לא מומלצים?

 

ראיתי שחוזרים פה על המלצות לקומפוננטים של מורל, סאב של קיקר ומגברים - יש כמה שחוזרים על עצמם.

אצל המתקין שהייתי יש גם מוצרים של DLS..

 

מה לגבי מנחת/מגבר כניסת HIPOWER? מה עדיף? מה התקציב לזה ? ראיתי שמנחתים מגיעים גם למחירים אסטרונומיים..

 

פורסם

מגבר טוב שמתאים לרמקולים של מורל עם כניסת HI POWER יש לקיקר. גם KX וגם ZX (סדרות שונות)

 

DLS גם טובים, דומים מאוד בסאונד למורל, מתומחרים בארץ יחסית גבוה לשווי שלהם.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...